skurczybyki z link4, dopłata do OC

Data: 2009-11-13 07:32:18
Autor: Tatanka
skurczybyki z link4, dopłata do OC
=?ISO-8859-2?Q?_Micha=B3?= <mttj@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):
witam,

Dziś wpadłem na świetny pomysł....

"A sprawdze sobie ile za to OC w link 4"

bo kupiłem auto i poprzednik miał w link 4, termin mija no to
sobie (zrobie wyjątek) i może wykupie na następny rok.

Dzwonie żeby wyliczyli a te skurczybyki, już mnie maja tam wpisanego
że musze dopłącić za 4 mieś 180zł bo mam inne (40%) zniżki
niż poprzednik i mniej lat !

Jak by to określić... WTF ? mogą tak ?
tz zasadne to jest w myśl polskiego prawa ?

czy olać sprawę i odebrać z... 15 telefonów i ubezpieczyć w allianzdirect lub nie ?

pozdrawiam.

To ze maja cie wpisanego to swiadczy o tym ze sprzedawca auta podal TU dane
nowego nabywcy - Twoje. I dobrze zrobil.

Rozumiem, ze sprzedajacy oplacil wszystkie skladki do konca trwania polisy, a
doplata dla Ciebie wynika tylko z roznic znizek i wieku.

Wtedy:

Pytanie teraz jest takie - minelo 30 dni od zakupu auta albo jeszcze nie.
Jesli minelo - plac te 180 zl bo sie i tak nie wymigasz z tego. I masz uzbezp.
do konca polisy. Na jakis miesiac wczesniej sie porozgladaj po rynku,
wypowiedz LINKA albo nie i kup sobie inne (mozna kupic na miesiac wczesniej).
Jesli nie minelo jeszcze 30 dni - podzwon do roznych innych TU, powypelniaj
sobie na stronach kalkulatory ubezpieczenia i przekalkuluj co sie bardziej
Tobie oplaca - zaplacic te 180 zl za 4 miesiace czy wypowiedziec tego LINK 4
(dostaniesz wtedy od nich jakis grosz za niewykorzystany okres ubezpieczenia)
i kupic nowe ubezpieczenie na 12 miesiecy.

--

skurczybyki z link4, dopłata do OC