skurwieli z PELO genialnych pomyslow CD

Data: 2013-03-22 20:08:37
Autor: Ministerstwo Propagandy
skurwieli z PELO genialnych pomyslow CD
a ja siê pytam Komu te ciecie chc± zabraæ prawo jazdy?
¿e niby Kto nie spe³nia wymagañ? co to za badania psychologiczne? ¿e jak na plamie z tuszu widzê go³± babê to mi zabior± prawo jazdy?

Data: 2013-03-23 00:45:39
Autor: Dziobak
skurwieli z PELO genialnych pomyslow CD
Witam!

Dożywotnie onegdaj uprawnienia SEPowskie , czyli elektryczne też kiedyś były dożywotnie , też zabrali , choć być może przed peło, też trzeba co 5 lat (chyba) zdawać egzamin, który w sosunku do tego pierwszego na szczęśce jest parodią - co potwierdza tylko, że to taka gra - my udajemy,że wcale nie chcemy waszych pieniędzy ;)
A to chyba tylko dlatego ,że prąd zmiennym jest :>>
Ale można się spodziewać, że wielu starszych ludzi nie przejdzie badać , bo albo nie będzie miało kasy na danie w łapę lekarzom.
Zależy jeszcze jaki będzie okaz wzoru zdrowia , może "zdrów jak premier" ? ;)

pozdrawiam

Dziobak

skurwieli z PELO genialnych pomyslow CD