skurwysyny przed przejsciami dla pieszych

Data: 2013-03-08 14:28:13
Autor: Przemysław Gubernat
skurwysyny przed przejsciami dla pieszych
W dniu 2013-03-08 14:17, h.w.d.p. pisze:
dzisiaj zdarzylo mi sie byc pieszym w duzym miescie. przechodzilem przez taka
ulice: http://img856.imageshack.us/img856/9417/ulical.jpg
nie udalo sie przejsc przez ta ulice bezstresowo.
po dojsciu do krawedzi chodnika zatrzymal sie samochod na prawym pasie, a za nim
jeszcze ze 3. lewym oczywiscie zapierdalal imbecyl. idac dalej przeszedlem tory
i zatrzymalem sie przed wejsciem na jezdnie. zatrzymaly sie samochody na lewym
pasie i oczywiscie historia sie powtorzyla. kilku skurwysynow przelecialo prawym
pasem nawet nie zwalniajac a jeden z lewego pasa niecierpliwiac sie zmienil na
prawy i przelecial. przeciez nie po to kupowal tedeika zeby stac jak cipa za
innymi cipami.

konkluzja: jestem za tym aby za takie wykroczenie obligatoryjnie zabierac prawo
jazdy i kierowac na powtorny egzamin, poprzedzony badaniami psychiatrycznymi.
Powinno mieć się prawo odstrzelić takiego kierowcę, albo przynajmniej
ostrzegawczo w opony.

--
[WRC] Biały Scenic 2000 1,9 dTI
CB: Intek M-490 ML 145

|   Owner and Sys/Net Admin of _API Internet_ P. Gubernat   |

skurwysyny przed przejsciami dla pieszych