skurwysyny przed przejsciami dla pieszych

Data: 2013-03-08 15:16:58
Autor: Artur Ma¶l±g
skurwysyny przed przejsciami dla pieszych
W dniu 2013-03-08 14:17, h.w.d.p. pisze:
dzisiaj zdarzylo mi sie byc pieszym w duzym miescie. przechodzilem przez
taka ulice: http://img856.imageshack.us/img856/9417/ulical.jpg
nie udalo sie przejsc przez ta ulice bezstresowo.

Zdrad¼ tajemnicê w którym. Pytam zupe³nie powa¿nie.

po dojsciu do krawedzi chodnika zatrzymal sie samochod na prawym pasie,
a za nim jeszcze ze 3. lewym oczywiscie zapierdalal imbecyl. idac dalej
przeszedlem tory i zatrzymalem sie przed wejsciem na jezdnie. zatrzymaly
sie samochody na lewym pasie i oczywiscie historia sie powtorzyla. kilku
skurwysynow przelecialo prawym pasem nawet nie zwalniajac a jeden z
lewego pasa niecierpliwiac sie zmienil na prawy i przelecial. przeciez
nie po to kupowal tedeika zeby stac jak cipa za innymi cipami.

Takich kierowców niestety trochê jest, a szanse z³apania za takie
'wykroczenie' niewielkie.

konkluzja: jestem za tym aby za takie wykroczenie obligatoryjnie
zabierac prawo jazdy i kierowac na powtorny egzamin, poprzedzony
badaniami psychiatrycznymi.

No co Ty - przecie¿ te samochody to sta³y tam bo by³ korek...

Data: 2013-03-08 15:34:55
Autor: h.w.d.p.
W dniu 2013-03-08 15:16, Artur Ma¶l±g pisze:
[...]

krakow. jestem pewien ze w kazdym innym jest identycznie.

[...]

coraz wiecej kamer w autach i chcialbym zeby nie bylo to traktowane jak ormostwo i podpierdalactwo i zeby kazdy wysylal
na milicje nagranie z takim chujem

Data: 2013-03-08 15:36:15
Autor: h.w.d.p.
skurwysyny przed przejsciami dla pieszych
coraz wiecej kamer w autach i chcialbym zeby nie bylo to traktowane jak
ormostwo i podpierdalactwo i zeby kazdy wysylal
na milicje nagranie z takim chujem

i zeby kara za niewskazanie komu sie powierzylo auto byla nie 500 a 5000zl. wtedy skonczylo by sie szybciutko kombinatorstwo.

Data: 2013-03-08 20:38:24
Autor: masti
skurwysyny przed przejsciami dla pieszych
Dnia pięknego Fri, 08 Mar 2013 15:36:15 +0100 osobnik zwany h.w.d.p.
napisał:

i zeby kara za niewskazanie komu sie powierzylo auto byla nie 500 a
5000zl. wtedy skonczylo by sie szybciutko kombinatorstwo.

naiwna wiara w wysokość kary. Może od razu nabicie na pal?

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2013-03-09 10:35:31
Autor: Krzysztof 45
W dniu 2013-03-08 15:36, h.w.d.p. pisze:
[...]

Puknij siê w ³epetynê, mo¿e nie jest za pó¼no i co¶ to pomo¿e.
Jak bêdzie 5000 to ja wska¿ê Ciebie. Wskaza³em? Wskaza³em. Kogo¶ musia³em  LOL
--
Krzysiek

Data: 2013-03-08 16:36:11
Autor: Artur Ma¶l±g
W dniu 2013-03-08 15:34, h.w.d.p. pisze:
[...]

Nie, nie jest identycznie.

[...]

Milicji ju¿ dawno nie ma, a je¿eli uwa¿asz, ¿e takie wykroczenia warto
zg³aszaæ (co popieram) to jest ich bez liku i te¿ jestem za tym,
by je zg³aszaæ s³u¿bom (podobnie jak ró¿ne idiotyzmy z oznakowaniem
czy bezprawne dzia³ania w pasie drogowym).

Data: 2013-03-08 17:43:15
Autor: Myjk
skurwysyny przed przejsciami dla pieszych
Fri, 08 Mar 2013 15:34:55 +0100, h.w.d.p.
Zdradź tajemnicę w którym. Pytam zupełnie poważnie.
krakow. jestem pewien ze w kazdym innym jest identycznie.

W Krakowie jest wyjątkowa dzicz na ulicach. Rzadko tam bywam, ale jak jestem, to zawsze czuję jakiś ferment na ulicy -- wszyscy jacyś nerwowi. Nie wiem, może ich Dworak tak stresuje. :P

W Wawie ludzie często przyhamowują jak mają lekko _wyprzedzić_ przed przejściem, gdy przy pasach nawet nie ma ludzi...

--
Pozdor Myjk

Data: 2013-03-08 19:42:20
Autor: Shrek
On 2013-03-08 17:43, Myjk wrote:
Fri, 08 Mar 2013 15:34:55 +0100, h.w.d.p.

Zdradź tajemnicę w którym. Pytam zupełnie poważnie.
krakow. jestem pewien ze w kazdym innym jest identycznie.

W Krakowie jest wyjÄ…tkowa dzicz na ulicach. Rzadko tam bywam,
ale jak jestem, to zawsze czujÄ™ jakiÅ› ferment na ulicy -- wszyscy
jacyś nerwowi. Nie wiem, może ich Dworak tak stresuje. :P

W Wawie ludzie często przyhamowują jak mają lekko _wyprzedzić_
przed przejściem, gdy przy pasach nawet nie ma ludzi...

Różnie bywa - większość tak, ale pamięta się te "lepsze" przypadki - generalnie zbyt często takie akcje widzę, żeby puszczać pieszych jak są dwa lub więcej pasów i w lusterku nie widzę za sobą pustki na sąsiednich. Wolę niestety wyjść na buraka niż wystawić pieszego. Choćby dziś taką akcję widziałem. Z drugiej strony jak już puszczę, to prawie nigdy nie zdarza się, żeby pieszy patrzył w lewo przy przechodzeniu:(

Shrek.

Data: 2013-03-08 19:53:55
Autor: Myjk
skurwysyny przed przejsciami dla pieszych
Fri, 08 Mar 2013 19:42:20 +0100, Shrek
Wolę niestety wyjść na buraka niż wystawić pieszego.

Ja także. Ale coraz więcej ludzi zaczyna zwracać uwagę na zapalające się
"stopy" przy zbliżaniu się do skrzyżowania/przejścia i dopasowuje prędkość
z gotowością do ew. hamowania. Także da się, trzeba tylko chcieć. Inna
sprawa, że piesi są niecierpliwi i faktycznie często ebztrosko zachowują
siÄ™ na pasach jakby mieli "god mode on".

--
Pozdor Myjk

Data: 2013-03-08 20:03:10
Autor: Artur Maśląg
W dniu 2013-03-08 19:42, Shrek pisze:
On 2013-03-08 17:43, Myjk wrote:
[...]

sÄ…siednich.

To oczywiste, ale mówimy tutaj o pewnych uogólnieniach w zakresie
kultury (tutaj akurat w stosunku do pieszych). DC tutaj bezapelacyjnie
wygrywa, mimo największego natężenia ruchu. Co jakiś czas zresztą
coÅ› napomknÄ™ o poprawianiu siÄ™ sytuacji/kultury (nie tylko w zakresie
pieszych) w innych miastach/regionach.

Wolę niestety wyjść na buraka niż wystawić pieszego.

To jest oczywiste.

Choćby
dziś taką akcję widziałem. Z drugiej strony jak już puszczę, to prawie
nigdy nie zdarza się, żeby pieszy patrzył w lewo przy przechodzeniu:(

Nie wiem gdzie jeździsz, ale ja jednak widzę, że ludzie w większości
obserwują drogę i na 'pałę' rzadko wchodzą.

Data: 2013-03-09 09:55:19
Autor: Shrek
On 2013-03-08 20:03, Artur Maśląg wrote:

[...]

Kultura jazdy to generalnie siÄ™ z roku na rok poprawia.

Shrek.

Data: 2013-03-08 20:08:14
Autor: Artur Maśląg
skurwysyny przed przejsciami dla pieszych
W dniu 2013-03-08 17:43, Myjk pisze:
(...)
W Krakowie jest wyjÄ…tkowa dzicz na ulicach. Rzadko tam bywam,

Kraków nie jest w tym wyjątkowy i to nie od dziś :>

W Wawie ludzie często przyhamowują jak mają lekko _wyprzedzić_
przed przejściem, gdy przy pasach nawet nie ma ludzi...

Przy takim natężeniu ruchu (różnych uczestników) to nic dziwnego
- pieszego można nie widzieć, może jedzie rowerzysta (a wiele
przejść jest mieszanych). Głupio tak kogoś zdjąć, czy dać się
złapać na mandat (chociaż tak szczerze powiedziawszy, to nie
widziałem tych czyhających na kierowców, co to przed przejściem
jechali 5km/h szybciej od drugiego pasa...).

Data: 2013-03-08 20:12:55
Autor: h.w.d.p.
skurwysyny przed przejsciami dla pieszych
Głupio tak kogoś zdjąć, czy dać się
złapać na mandat

grube inwestycje na fotoradary, do tego czesto afery, zamiast stanac przy kilku przejsciach dla pieszych nieoznakowanym z kamera i co kilkadziesiat sekund kasowac leszczy. to by byla prewencja idaca w parze z lataniem budzetu.

Data: 2013-03-08 20:30:29
Autor: Myjk
skurwysyny przed przejsciami dla pieszych
Fri, 08 Mar 2013 20:12:55 +0100, h.w.d.p.
grube inwestycje na fotoradary,

Tak, wręcz druzgocące.

do tego czesto afery,

Niczym te z ekranami dźwiękochłonnymi!

zamiast stanac przy kilku przejsciach dla pieszych nieoznakowanym z kamera i co kilkadziesiat sekund kasowac leszczy. to by byla prewencja idaca w parze z lataniem budzetu.

Chcesz powiedzieć, że zakup auta, zakup do niego radaru i kamery, montaż,
certyfikaty, dalej utrzymanie auta i elektroniki, utrzymanie załogi
obsługującej (często przekupnej) to niby bardziej opłacalne niż sam radar?
Wolne żarty. A przecież stacjonarny też może strzelać foty wyprzedzającym
na przejściach -- kwestia jego konfiguracji.

--
Pozdor Myjk

Data: 2013-03-08 20:58:39
Autor: h.w.d.p.
[...]

jaki zakup? malo maja?
a ta zaloga zostala zwolniona odkad kupiono radar ?
prewencja moze stanac za przejsciem i kasowac skurwysynow. moze byc bez kamery w sumie. widzisz w tym jakis problem techniczny ?

Data: 2013-03-09 16:52:25
Autor: Myjk
skurwysyny przed przejsciami dla pieszych
Fri, 08 Mar 2013 20:58:39 +0100, h.w.d.p.
jaki zakup? malo maja?

Na to co proponujesz, mało.

a ta zaloga zostala zwolniona odkad kupiono radar ?
prewencja moze stanac za przejsciem i kasowac skurwysynow. moze byc bez kamery w sumie. widzisz w tym jakis problem techniczny ?

Żadnego, poza tym, że aby to skutecznie działało, potrzebaby zakupić dużo
więcej maszyn i zatrudnić dużo więcej ludzi -- nie tylko na sterczenie na
drodze, ale także na papierologię. Poza tym jak już wspomniałem, ludzie w
przeciwieństwie do maszyn, są przekupni. To jest problem w zasadzie
techniczny.

--
Pozdor Myjk

Data: 2013-03-10 12:54:43
Autor: lublex
skurwysyny przed przejsciami dla pieszych
U¿ytkownik "Myjk" napisa³:

...A przecie¿ stacjonarny te¿ mo¿e strzelaæ foty wyprzedzaj±cym
na przej¶ciach -- kwestia jego konfiguracji.

Tak sobie my¶lê, ¿e nie jest to jednak kwestia konfiguracji, raczej ustawienia.
Nigdy nie widzia³em stacjonarnego na przej¶ciu bez ¶wiate³. Chyba "im" siê to nie op³aca.

pozdr
lublex

Data: 2013-03-08 20:54:27
Autor: J.F.
skurwysyny przed przejsciami dla pieszych
Dnia Fri, 08 Mar 2013 20:12:55 +0100, h.w.d.p. napisa³(a):
[...]

Ale przeciez kasuja
To chyba to ... ale Silverlight nie zainstaluje, bo nie
http://www.tvp.pl/krakow/jak-uniknac-mandatu/wideo/niebezpieczne-przejscie-dla-pieszych-aleje-trzech-wieszczowul-slaska/10288570

http://motoryzacja.interia.pl/wiadomosci/bezpieczenstwo/news/policjant-nie-zawsze-ma-racje-wygralismy-w-sadzie,1873589,324

J.

P.S.  Normalna jazda ... czyli wszyscy przekraczaja predkosc ?
http://www.spalaczbenzyny.pl/uwaga-pirat

i dodatkowa samokrytyka
http://www.spalaczbenzyny.pl/wyprzedzanie-na-przejsciu-dla-pieszych

Data: 2013-03-08 20:59:50
Autor: h.w.d.p.
[...]

no i super, tylko czemu tak malo jest takich akcji.

Data: 2013-03-10 13:20:24
Autor: lublex
skurwysyny przed przejsciami dla pieszych
U¿ytkownik "J.F." napisa³ w wiadomo¶ci

i dodatkowa samokrytyka
http://www.spalaczbenzyny.pl/wyprzedzanie-na-przejsciu-dla-pieszych

Spalacz z t± samokrytyk± nieco przeholowa³. Nie rozró¿naia przej¶æ ze ¶wiat³ami i bez.
Aczkolwiek w naszym Lublinie wyprzedzanie na przej¶ciach to plaga, niestety.

pozdr
lublex

skurwysyny przed przejsciami dla pieszych