Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   skurwysyny przed przejsciami dla pieszych

skurwysyny przed przejsciami dla pieszych

Data: 2013-03-08 16:44:23
Autor: Krzysztof 45
skurwysyny przed przejsciami dla pieszych
W dniu 2013-03-08 14:17, h.w.d.p. pisze:
dzisiaj zdarzylo mi sie byc pieszym w duzym miescie. przechodzilem przez
taka ulice: http://img856.imageshack.us/img856/9417/ulical.jpg
nie udalo sie przejsc przez ta ulice bezstresowo.

Mieszczuch czeka na przerwê pomiêdzy peletonami aut na takich drogach a nie wpierdala siê na wydrê i wymusza hamowanie na samochodach.

Musisz czê¶ciej bywaæ w du¿ym mie¶cie i obserwowaæ pieszych mieszczuchów:)
--
Krzysiek

Data: 2013-03-08 16:51:25
Autor: h.w.d.p.
skurwysyny przed przejsciami dla pieszych
Mieszczuch czeka na przerwê pomiêdzy peletonami aut na takich drogach a
nie wpierdala siê na wydrê i wymusza hamowanie na samochodach.

Musisz czê¶ciej bywaæ w du¿ym mie¶cie i obserwowaæ pieszych mieszczuchów:)


miesczuch czekal az sie zatrzyma peleton. i dopiero wszedl. czego nie zrozumiales? peleton na drugim pasie prawie rozjebal mnie i kilka innych osob, i kurwa, za kilkanascie sekund to samo w drugim kierunku. czy to nie jest wg ciebie nienormalne?

sam jezdze autem po tym miescie i widuje takie sytuacje ale nie sadzilem ze one sa az tak czeste.

Data: 2013-03-08 17:04:01
Autor: Krzysztof 45
skurwysyny przed przejsciami dla pieszych
W dniu 2013-03-08 16:51, h.w.d.p. pisze:
Mieszczuch czeka na przerwê pomiêdzy peletonami aut na takich drogach a
nie wpierdala siê na wydrê i wymusza hamowanie na samochodach.

Musisz czê¶ciej bywaæ w du¿ym mie¶cie i obserwowaæ pieszych
mieszczuchów:)


miesczuch czekal az sie zatrzyma peleton. i dopiero wszedl. czego nie
zrozumiales? peleton na drugim pasie prawie rozjebal mnie i kilka innych
osob, i kurwa, za kilkanascie sekund to samo w drugim kierunku. czy to
nie jest wg ciebie nienormalne?

sam jezdze autem po tym miescie i widuje takie sytuacje ale nie sadzilem
ze one sa az tak czeste.

Podniecasz siê niezdrowo. Od tygodnia te przej¶cia istniej±? Czy kierowcy od tygodnia uwziêli siê na pieszych?

Na jezdniê wchodzi siê gdy zatrzymaj± siê auta na obu pasach i nie tylko te pierwsze ale te nastêpne te¿ musz± przynajmniej mocno zwolniæ.

--
Krzysiek

Data: 2013-03-08 17:07:06
Autor: h.w.d.p.
skurwysyny przed przejsciami dla pieszych
Podniecasz siê niezdrowo. Od tygodnia te przej¶cia istniej±? Czy
kierowcy od tygodnia uwziêli siê na pieszych?

wkurwia mnie tylko to ze tyle sie o tym trabi na kursach czy w tv a debile i tak maja to w dupie.

Data: 2013-03-08 17:08:37
Autor: Artur Ma¶l±g
skurwysyny przed przejsciami dla pieszych
W dniu 2013-03-08 17:07, h.w.d.p. pisze:
Podniecasz siê niezdrowo. Od tygodnia te przej¶cia istniej±? Czy
kierowcy od tygodnia uwziêli siê na pieszych?

wkurwia mnie tylko to ze tyle sie o tym trabi na kursach czy w tv a
debile i tak maja to w dupie.

Bo maj± - nawet na grupie o tym poczytasz :>

Data: 2013-03-08 17:07:59
Autor: Artur Ma¶l±g
skurwysyny przed przejsciami dla pieszych
W dniu 2013-03-08 16:44, Krzysztof 45 pisze:
W dniu 2013-03-08 14:17, h.w.d.p. pisze:
dzisiaj zdarzylo mi sie byc pieszym w duzym miescie. przechodzilem przez
taka ulice: http://img856.imageshack.us/img856/9417/ulical.jpg
nie udalo sie przejsc przez ta ulice bezstresowo.

Mieszczuch czeka na przerwê pomiêdzy peletonami aut na takich drogach a
nie wpierdala siê na wydrê i wymusza hamowanie na samochodach.

Szkoda, ¿e miastowe wie¶niaki uwa¿aj±, ¿e drogi s± tylko dla nich, a
pasy to maluj± dla jaj.

Data: 2013-03-08 18:34:12
Autor: Krzysztof 45
skurwysyny przed przejsciami dla pieszych
W dniu 2013-03-08 17:07, Artur Ma¶l±g pisze:

Szkoda, ¿e miastowe wie¶niaki uwa¿aj±, ¿e drogi s± tylko dla nich, a
pasy to maluj± dla jaj.

Tak. Drogi s± dla wszystkich a jezdnie dla samochodów.
A namalowane pasy nie s± dla jaj, tylko wyznaczaj± przej¶cie dla pieszych.
A pieszy w jakich okoliczno¶ciach mo¿e przej¶æ po pasach na drug± stronê jezdni? Chyba nie chcesz powiedzieæ ¿e wpierdala siê na wydrê pod nadje¿d¿aj±ce pojazdy? Nie jeden tak robi³ to YT mo¿na takich fiflaki poogl±daæ.

--
Krzysiek

Data: 2013-03-08 19:13:14
Autor: Artur Ma¶l±g
skurwysyny przed przejsciami dla pieszych
W dniu 2013-03-08 18:34, Krzysztof 45 pisze:
W dniu 2013-03-08 17:07, Artur Ma¶l±g pisze:

Szkoda, ¿e miastowe wie¶niaki uwa¿aj±, ¿e drogi s± tylko dla nich, a
pasy to maluj± dla jaj.

Tak. Drogi s± dla wszystkich a jezdnie dla samochodów.

Z jezdniami to nieprawda - z definicji s± przeznaczone do ruchu
pojazdów.

A namalowane pasy nie s± dla jaj, tylko wyznaczaj± przej¶cie dla pieszych.

Cieszê siê, ¿e to zauwa¿y³e¶. Reszta dalej...

A pieszy w jakich okoliczno¶ciach mo¿e przej¶æ po pasach na drug± stronê
jezdni?

W zasadzie w ka¿dej - nie mo¿e 'wtargn±æ'.

Chyba nie chcesz powiedzieæ ¿e wpierdala siê na wydrê pod
nadje¿d¿aj±ce pojazdy?

Hmmm - a sk±d takie wnioski? Gdzie tu mia³e¶ "wpierdalanie siê
na wydrê"?

Nie jeden tak robi³ to YT mo¿na takich fiflaki poogl±daæ.

Ty siê mo¿e naucz przepisów:

Oddzia³ 6
Wyprzedzanie
Art. 26.

     1. Kieruj±cy pojazdem, zbli¿aj±c siê do przej¶cia dla pieszych, jest obowi±zany zachowaæ szczególn± ostro¿no¶æ i ust±piæ pierwszeñstwa pieszemu znajduj±cemu siê na przej¶ciu.
     3. Kieruj±cemu pojazdem zabrania siê:
     wyprzedzania pojazdu na przej¶ciu dla pieszych i bezpo¶rednio przed nim, z wyj±tkiem przej¶cia, na którym ruch jest kierowany;
     omijania pojazdu, który jecha³ w tym samym kierunku, lecz zatrzyma³ siê w celu ust±pienia pierwszeñstwa pieszemu;

Szkoda, ¿e trzeba te elementarne rzeczy powtarzaæ w kó³ko, ale có¿
- mo¿e choæ jeden wiêcej zrozumie, ¿e jak samochody stoj±/zatrzymuj±
siê przed przej¶ciem dla pieszych, to siê zwalnia i zatrzymuje,
a nie opowiada jakie to trudno¶ci w ocenie sytuacji ma...

Data: 2013-03-08 20:52:22
Autor: Krzysztof 45
skurwysyny przed przejsciami dla pieszych
W dniu 2013-03-08 19:13, Artur Ma¶l±g pisze:

A pieszy w jakich okoliczno¶ciach mo¿e przej¶æ po pasach na drug± stronê
jezdni?

W zasadzie w ka¿dej - nie mo¿e 'wtargn±æ'.

Chyba nie chcesz powiedzieæ ¿e wpierdala siê na wydrê pod
nadje¿d¿aj±ce pojazdy?

Hmmm - a sk±d takie wnioski? Gdzie tu mia³e¶ "wpierdalanie siê
na wydrê"?

A to co?
" peleton na drugim pasie prawie rozjebal mnie i kilka innych osob, i kurwa, za kilkanascie sekund to samo w drugim kierunku. czy to nie jest wg ciebie nienormalne? "

Nie jeden tak robi³ to YT mo¿na takich fiflaki poogl±daæ.

Ty siê mo¿e naucz przepisów:

A Ty siê naucz ¿ycia. Przepisy Ci go nie uratuj±.

Szkoda, ¿e trzeba te elementarne rzeczy powtarzaæ w kó³ko, ale có¿
- mo¿e choæ jeden wiêcej zrozumie, ¿e jak samochody stoj±/zatrzymuj±
siê przed przej¶ciem dla pieszych, to siê zwalnia i zatrzymuje,
a nie opowiada jakie to trudno¶ci w ocenie sytuacji ma...

Ale chrzanisz farmazony. Czy Ty my¶lisz ¿e ludzie z premedytacj± ³ami± te przepisy i wrzucaj± na szalê - nie hamujê i zaoszczêdzê kilka sekund, a jak siê nie uda to zgarniam pieszego z pasów i idê kiwaæ? Zastanów siê.

Takie przej¶cia dla pieszych przez cztery pasy powinny byæ bezwzglêdnie wyposa¿ane w sygnalizacjê ¶wietn±.

Tak samo kierowcy jak i piesi ponosz± po równi winê za stwarzanie niebezpiecznych sytuacji na takich przej¶ciach.
--
Krzysiek

Data: 2013-03-08 20:56:47
Autor: h.w.d.p.
skurwysyny przed przejsciami dla pieszych
Hmmm - a sk±d takie wnioski? Gdzie tu mia³e¶ "wpierdalanie siê
na wydrê"?

A to co?
" peleton na drugim pasie prawie rozjebal mnie i kilka innych osob, i
kurwa, za kilkanascie sekund to samo w drugim kierunku. czy to nie jest
wg ciebie nienormalne? "

wg ciebie wejscie na pasy po tym jak na jednym pasie zatrzymuje sie peleton i puszcza pieszych - to jest wpierdalanie na wydre? jesli tak to ty popierdolony jestes tak samo albo gorzej jak tamci imbecyle w puszkach.

Data: 2013-03-08 21:10:29
Autor: Krzysztof 45
skurwysyny przed przejsciami dla pieszych
W dniu 2013-03-08 20:56, h.w.d.p. pisze:
Hmmm - a sk±d takie wnioski? Gdzie tu mia³e¶ "wpierdalanie siê
na wydrê"?

A to co?
" peleton na drugim pasie prawie rozjebal mnie i kilka innych osob, i
kurwa, za kilkanascie sekund to samo w drugim kierunku. czy to nie jest
wg ciebie nienormalne? "

wg ciebie wejscie na pasy po tym jak na jednym pasie zatrzymuje sie
peleton i puszcza pieszych - to jest wpierdalanie na wydre?

Tak. Bo w dupie masz co dzieje siê na drugim pasie.

jesli tak to
ty popierdolony jestes tak samo albo gorzej jak tamci imbecyle w puszkach.

Na drugi raz popro¶ jakiego¶ miejscowego pana by cie przeprowadzi³ za r±czkê przez jezdniê na drug± stronê.
--
Krzysiek

Data: 2013-03-08 21:22:05
Autor: Artur Ma¶l±g
skurwysyny przed przejsciami dla pieszych
W dniu 2013-03-08 20:52, Krzysztof 45 pisze:
W dniu 2013-03-08 19:13, Artur Ma¶l±g pisze:
(...)
Hmmm - a sk±d takie wnioski? Gdzie tu mia³e¶ "wpierdalanie siê
na wydrê"?

A to co?
" peleton na drugim pasie prawie rozjebal mnie i kilka innych osob, i
kurwa, za kilkanascie sekund to samo w drugim kierunku. czy to nie jest
wg ciebie nienormalne? "

Tak, jest nienormalne. Tyle, ¿e wykonaniu tych kierowców oraz Twoim
- choæby w zakresie pseudoargumentacji.

Nie jeden tak robi³ to YT mo¿na takich fiflaki poogl±daæ.

Ty siê mo¿e naucz przepisów:

A Ty siê naucz ¿ycia. Przepisy Ci go nie uratuj±.

LOL - Ty mnie bêdziesz ¿ycia uczy³? No, ale przepisów to siê doucz
- przyda siê.

Szkoda, ¿e trzeba te elementarne rzeczy powtarzaæ w kó³ko, ale có¿
- mo¿e choæ jeden wiêcej zrozumie, ¿e jak samochody stoj±/zatrzymuj±
siê przed przej¶ciem dla pieszych, to siê zwalnia i zatrzymuje,
a nie opowiada jakie to trudno¶ci w ocenie sytuacji ma...

Ale chrzanisz farmazony. Czy Ty my¶lisz ¿e ludzie z premedytacj± ³ami±
te przepisy i wrzucaj± na szalê - nie hamujê i zaoszczêdzê kilka sekund,
a jak siê nie uda to zgarniam pieszego z pasów i idê kiwaæ? Zastanów siê.

Nie bardzo mam nad czym siê zastanawiaæ - Ty powiniene¶, poniewa¿ w
zasadzie to niczego nie zrozumia³e¶. W sumie powinienem wyt³umaczyæ,
skoro taki problem, ale to nie dzisiaj.

Takie przej¶cia dla pieszych przez cztery pasy powinny byæ bezwzglêdnie
wyposa¿ane w sygnalizacjê ¶wietn±.

Jakie cztery pasy? Leków zabrak³o czy przedawkowa³e¶?

Tak samo kierowcy jak i piesi ponosz± po równi winê za stwarzanie
niebezpiecznych sytuacji na takich przej¶ciach.

Chcia³by¶...

Data: 2013-03-08 22:10:36
Autor: Krzysztof 45
skurwysyny przed przejsciami dla pieszych
W dniu 2013-03-08 21:22, Artur Ma¶l±g pisze:
Nie bardzo mam nad czym siê zastanawiaæ - Ty powiniene¶, poniewa¿ w
zasadzie to niczego nie zrozumia³e¶. W sumie powinienem wyt³umaczyæ,
skoro taki problem, ale to nie dzisiaj.

Nie wysilaj siê. Ja problemów z przejazdem oraz z przechodzeniem po przej¶ciu dla pieszych nie mia³em i nie mam.

Takie przej¶cia dla pieszych przez cztery pasy powinny byæ bezwzglêdnie
wyposa¿ane w sygnalizacjê ¶wietn±.

Jakie cztery pasy? Leków zabrak³o czy przedawkowa³e¶?

Mnie? h.w.d.p.?Mo¿e Tobie?

" peleton na drugim pasie prawie rozjebal mnie i kilka innych osob, i
kurwa, za kilkanascie sekund to samo w drugim kierunku."

Tak samo kierowcy jak i piesi ponosz± po równi winê za stwarzanie
niebezpiecznych sytuacji na takich przej¶ciach.

Chcia³by¶...

Co tu chcieæ, to fakt.

--
Krzysiek

Data: 2013-03-09 21:28:28
Autor: Artur Ma¶l±g
skurwysyny przed przejsciami dla pieszych
W dniu 2013-03-08 22:10, Krzysztof 45 pisze:
W dniu 2013-03-08 21:22, Artur Ma¶l±g pisze:
Nie bardzo mam nad czym siê zastanawiaæ - Ty powiniene¶, poniewa¿ w
zasadzie to niczego nie zrozumia³e¶. W sumie powinienem wyt³umaczyæ,
skoro taki problem, ale to nie dzisiaj.

Nie wysilaj siê. Ja problemów z przejazdem oraz z przechodzeniem po
przej¶ciu dla pieszych nie mia³em i nie mam.

Nie bêdê siê wysila³, bo i po co? Je¿eli kto¶ twierdzi co¶ podobnego
jak Ty, to k³amie, b±d¼ nie jest tego ¶wiadom.

Takie przej¶cia dla pieszych przez cztery pasy powinny byæ bezwzglêdnie
wyposa¿ane w sygnalizacjê ¶wietn±.

Jakie cztery pasy? Leków zabrak³o czy przedawkowa³e¶?

Mnie? h.w.d.p.?Mo¿e Tobie?

Ja nie mam problemów z rozumieniem s³owa pisanego.

" peleton na drugim pasie prawie rozjebal mnie i kilka innych osob, i
kurwa, za kilkanascie sekund to samo w drugim kierunku."

No w³a¶nie - tam nie ma przej¶cia przez 4 pasy.

Co tu chcieæ, to fakt.

Wymy¶lony przez Ciebie :>

Data: 2013-03-09 20:42:12
Autor: Myjk
skurwysyny przed przejsciami dla pieszych
Fri, 08 Mar 2013 20:52:22 +0100, Krzysztof 45
Takie przejścia dla pieszych przez cztery pasy powinny być bezwzględnie wyposażane w sygnalizację świetną.

Przez takie imbecylskie podejście to często się więcej stoi na drodze niż
jedzie. Patrz Puławska w DC, gdzie stoi się na światłach w 90% przy pustych
przejściach. Tymczasem mogłoby sygnalizacji nie być, w zamian wystarczyłoby
trzymać się PoRD -- jechać wolniej, ale płynniej i jak trzeba, to pilnować
tych co siÄ™ zatrzymujÄ… w celu ustÄ…pienia pieszemu. Ale nie, lepiej sobie
bat na tyłek kręcić.

--
Pozdor Myjk

Data: 2013-03-09 21:01:01
Autor: Krzysztof 45
skurwysyny przed przejsciami dla pieszych
W dniu 2013-03-09 20:42, Myjk pisze:
Fri, 08 Mar 2013 20:52:22 +0100, Krzysztof 45

Takie przejścia dla pieszych przez cztery pasy
powinny być bezwzględnie wyposażane w sygnalizację świetną.

Przez takie imbecylskie podejście to często się więcej stoi na drodze niż
jedzie. Patrz Puławska w DC, gdzie stoi się na światłach w 90% przy pustych
przejściach. Tymczasem mogłoby sygnalizacji nie być, w zamian wystarczyłoby
trzymać się PoRD -- jechać wolniej, ale płynniej i jak trzeba, to pilnować
tych co siÄ™ zatrzymujÄ… w celu ustÄ…pienia pieszemu. Ale nie, lepiej sobie
bat na tyłek kręcić.

Oczywiście ilu ludzi tyle pomysłów na coś idealnego.
Wiele jest długich odcinków drogi zwłaszcza wylotowych z kilkoma
przejściami dla pieszych ze światłami i za jednym zamachem się je
przejeżdża. A tam gdzie jest ruch pieszych minimalny, to zielone pieszy
wyzwala przyciskiem które zapala się ze sporym opóźnieniem.

A PoRD jest po to by było kogo ujexxć za dzwon. Zawsze znajdzie się
jakiś kierowca który zdziwi się że zmiecie pieszego z pasów i znajdzie
sie zawsze pieszy sprinter który pomyśli że wbiegając przed maskę zdąży
przebiec. Nawet taki 80cio letni sprinter.
--
Krzysiek

Data: 2013-03-09 21:20:18
Autor: Artur Maśląg
skurwysyny przed przejsciami dla pieszych
W dniu 2013-03-09 21:01, Krzysztof 45 pisze:
W dniu 2013-03-09 20:42, Myjk pisze:
Fri, 08 Mar 2013 20:52:22 +0100, Krzysztof 45

Takie przejścia dla pieszych przez cztery pasy
powinny być bezwzględnie wyposażane w sygnalizację świetną.

Przez takie imbecylskie podejście to często się więcej stoi na drodze niż
jedzie. Patrz Puławska w DC, gdzie stoi się na światłach w 90% przy
pustych
przejściach. Tymczasem mogłoby sygnalizacji nie być, w zamian
(...)
A PoRD jest po to by było kogo ujexxć za dzwon. Zawsze znajdzie się
   ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

Właśnie przez takie betonowe podejście jest jak jest - służę
wyjaśnieniem, że PoRD jest po to, by ludzie wiedzieli jak się należy
zachować i by zasadniczo tych przepisów przestrzegali dla dobra swojego
i innych.

Data: 2013-03-09 22:18:29
Autor: Krzysztof 45
skurwysyny przed przejsciami dla pieszych
W dniu 2013-03-09 21:20, Artur Maśląg pisze:
Właśnie przez takie betonowe podejście jest jak jest - służę
wyjaśnieniem, że PoRD jest po to, by ludzie wiedzieli jak się należy
zachować i by zasadniczo tych przepisów przestrzegali dla dobra swojego
i innych.

:) Dzięki za wyjaśnienie :)
--
Krzysiek

Data: 2013-03-09 22:43:49
Autor: Myjk
skurwysyny przed przejsciami dla pieszych
Sat, 09 Mar 2013 21:01:01 +0100, Krzysztof 45
A tam gdzie jest ruch pieszych minimalny, to zielone pieszy
wyzwala przyciskiem które zapala się ze sporym opóźnieniem.

Uhm. Jak siÄ™ przycisk zepsuje, albo go zdewastujÄ… jakieÅ› imbecyle, to siÄ™
ma pieszy teleportować na drugą stronę, zapinać do nastepnego przejścia,
czy drzeć na czerwieni niczym "frogger"?

--
Pozdor Myjk

Data: 2013-03-09 23:00:12
Autor: Krzysztof 45
skurwysyny przed przejsciami dla pieszych
W dniu 2013-03-09 22:43, Myjk pisze:
Sat, 09 Mar 2013 21:01:01 +0100, Krzysztof 45

A tam gdzie jest ruch pieszych minimalny, to zielone pieszy
wyzwala przyciskiem które zapala się ze sporym opóźnieniem.

Uhm. Jak siÄ™ przycisk zepsuje, albo go zdewastujÄ… jakieÅ› imbecyle, to siÄ™
ma pieszy teleportować na drugą stronę, zapinać do nastepnego przejścia,
czy drzeć na czerwieni niczym "frogger"?

Przycisków jest z tego co widzę po dwa z każdej strony i są imbecylo odporne.
--
Krzysiek

Data: 2013-03-10 13:01:06
Autor: Myjk
skurwysyny przed przejsciami dla pieszych
Sat, 09 Mar 2013 23:00:12 +0100, Krzysztof 45
Przycisków jest z tego co widzę po dwa z każdej strony i są imbecylo odporne.

Nie zawsze są po dwa. Nie są imbecyloodporne, w każdym razie nie są
pancerne. Tak samo jak zawodna jest technika sterująca. Więc nie chrzań, że
to jest dobre rozwiązanie, bo nei jest -- co zresztą zostało przewidziane i
ciągnie za sobą konsekwencje. Czego, jak widzę, świadomy nie jesteś i
pieprzysz trzy po trzy, bo tak ci się wydaje prawidłowo.

--
Pozdor Myjk

Data: 2013-03-12 16:40:47
Autor: Krzysztof 45
skurwysyny przed przejsciami dla pieszych
W dniu 2013-03-10 13:01, Myjk pisze:
Sat, 09 Mar 2013 23:00:12 +0100, Krzysztof 45

Przycisków jest z tego co widzę po dwa z każdej strony i są imbecylo
odporne.

Nie zawsze są po dwa. Nie są imbecyloodporne, w każdym razie nie są
pancerne. Tak samo jak zawodna jest technika sterująca. Więc nie chrzań, że
to jest dobre rozwiązanie, bo nei jest -- co zresztą zostało przewidziane i
ciągnie za sobą konsekwencje. Czego, jak widzę, świadomy nie jesteś i
pieprzysz trzy po trzy, bo tak ci się wydaje prawidłowo.

Z założenia gdy wymyślono że "tu" ma być przejście dla pieszych wyposażone tylko w zebrę, zostało przewidziane że będzie generowało wypadki, ponieważ w tym miejscu będą skupiali się piesi. Ale wypadków jest mniej niż na całym odcinku drogi zez przejścia. Następnie by liczbę wypadków na przejściu ograniczyć i usprawnić ruch, wymyślono sygnalizację świetlną. Ale też sygnalizacja nie jest idealna z wiadomych względów, więc wymyślono kładki nad drogą. Taka jest kolej rzeczy.
Więc Twoje wywody nie mają sensu i nic nowego nie wprowadzają do rozmowy.

--
Krzysiek

Data: 2013-03-12 19:08:07
Autor: Myjk
skurwysyny przed przejsciami dla pieszych
Tue, 12 Mar 2013 16:40:47 +0100, Krzysztof 45
Następnie by liczbę wypadków na przejściu ograniczyć i usprawnić ruch, wymyślono sygnalizację świetlną.

Naucz się czytać ze zrozumieniem dyskutanta, jeśli nie chce ci się czytać
ustaw i wyciągać z nich wniosków samemu. Sygnalizacja świetlna w takiej
formie jak proponujesz NIE USPRAWNIA RUCHU, a jak nie jest sprawna to
jeszcze pogarsza bezpieczeństwo!

--
Pozdor Myjk

Data: 2013-03-12 19:38:07
Autor: Krzysztof 45
skurwysyny przed przejsciami dla pieszych
W dniu 2013-03-12 19:08, Myjk pisze:
Tue, 12 Mar 2013 16:40:47 +0100, Krzysztof 45

Następnie by liczbę wypadków na przejściu ograniczyć
i usprawnić ruch, wymyślono sygnalizację świetlną.

Naucz się czytać ze zrozumieniem dyskutanta,
Nie przeczę, można sie tu zamotać.
Sygnalizacja świetlna w takiej
formie jak proponujesz NIE USPRAWNIA RUCHU, a jak nie jest sprawna to
jeszcze pogarsza bezpieczeństwo!

A co Ty na to, gdyby tu była sygnalizacja świetlna nawet taką z przyciskiem, ta kobieta nie fiknęła by fiflaka.
Mało tego. Psiarnia przyczyniła się do tego fiflaka. Ona spokojnie stała i czekała aż pojada pojazdy i będzie całkowity luz i bez stresu przejdzie na drugą stronę.
Psychologiczny odruch. Glina się zatrzymują by przepuścić, a pieszy jak baran, rura do przodu na oślep.
http://www.fakt.pl/Auto-wjezdza-w-pieszego-na-pasach-FILM-,artykuly,203577,1.html
--
Krzysiek

Data: 2013-03-12 19:55:03
Autor: Artur Maśląg
skurwysyny przed przejsciami dla pieszych
W dniu 2013-03-12 19:38, Krzysztof 45 pisze:
(...)
A co Ty na to, gdyby tu była sygnalizacja świetlna nawet taką z
przyciskiem, ta kobieta nie fiknęła by fiflaka.
Mało tego. Psiarnia przyczyniła się do tego fiflaka. Ona spokojnie stała
i czekała aż pojada pojazdy i będzie całkowity luz i bez stresu
przejdzie na drugÄ… stronÄ™.
Psychologiczny odruch. Glina się zatrzymują by przepuścić, a pieszy jak
baran, rura do przodu na oślep.

3. KierujÄ…cemu pojazdem zabrania siÄ™:

a) wyprzedzania pojazdu na przejściu dla pieszych i bezpośrednio przed nim, z wyjątkiem przejścia, na którym ruch jest kierowany;
b) omijania pojazdu, który jechał w tym samym kierunku, lecz zatrzymał się w celu ustąpienia pierwszeństwa pieszemu;

Oddaj prawo jazdy, buszmenie.

http://www.fakt.pl/Auto-wjezdza-w-pieszego-na-pasach-FILM-,artykuly,203577,1.html

Było.

Data: 2013-03-12 20:02:13
Autor: Krzysztof 45
skurwysyny przed przejsciami dla pieszych
W dniu 2013-03-12 19:55, Artur Maśląg pisze:
  > Oddaj prawo jazdy, buszmenie.
Sam je oddaj.
Wolę być buszmenem z całymi gnatami lub nie doprowadzać do pałamania komuś gnatów.

http://www.fakt.pl/Auto-wjezdza-w-pieszego-na-pasach-FILM-,artykuly,203577,1.html


Było.
I co z tego.

--
Krzysiek

Data: 2013-03-12 20:07:58
Autor: Artur Maśląg
skurwysyny przed przejsciami dla pieszych
W dniu 2013-03-12 20:02, Krzysztof 45 pisze:
W dniu 2013-03-12 19:55, Artur Maśląg pisze:
  > Oddaj prawo jazdy, buszmenie.
Sam je oddaj.

Nie ma takiej potrzeby, ja nie propaguję buszmeńskich zasad na drogach.

Wolę być buszmenem z całymi gnatami

Ciesz się, że inny buszmen ci ich nie przetrącił.

lub nie doprowadzać do pałamania komuś gnatów.

To szanuj pieszych - w tym na pasach. Policję też szanuj.

Data: 2013-03-12 20:22:14
Autor: Krzysztof 45
skurwysyny przed przejsciami dla pieszych
W dniu 2013-03-12 20:07, Artur Maśląg pisze:
  > Oddaj prawo jazdy, buszmenie.
Sam je oddaj.

Nie ma takiej potrzeby, ja nie propaguję buszmeńskich zasad na drogach.

Moje buszmeńskie zasady jak to nazywasz, (odpukać) jeszcze nigdy nie poprowadziły do takiej lub podobnej sytuacji.
Myśleć trzeba na drodze a nie PoRD jak mantrę cytować.

Wolę być buszmenem z całymi gnatami

Ciesz się, że inny buszmen ci ich nie przetrącił.

Buszmen jest bardziej przewidywalny na drodze niż bezmózg bez względu na znajomość PoRD

lub nie doprowadzać do pałamania komuś gnatów.

To szanuj pieszych - w tym na pasach. Policję też szanuj.

Szanuję pieszych i to bardzo. Czasami do tego stopnia, że rzadko na takiej drodze mając pomykające auta z lewej, tak się zachowuję ja ci gliniarze.
--
Krzysiek

Data: 2013-03-12 20:33:48
Autor: Artur Maśląg
skurwysyny przed przejsciami dla pieszych
W dniu 2013-03-12 20:22, Krzysztof 45 pisze:
W dniu 2013-03-12 20:07, Artur Maśląg pisze:
(...)
Nie ma takiej potrzeby, ja nie propaguję buszmeńskich zasad na drogach.

Moje buszmeńskie zasady jak to nazywasz, (odpukać) jeszcze nigdy nie
poprowadziły do takiej lub podobnej sytuacji.

Nic dziwnego.

Myśleć trzeba na drodze a nie PoRD jak mantrę cytować.

No, ale Ty nie znasz PoRD - zresztÄ… nie tylko PoRD i nie tylko
Ty.

Ciesz się, że inny buszmen ci ich nie przetrącił.

Buszmen jest bardziej przewidywalny na drodze niż bezmózg bez względu na
znajomość PoRD

Chciałbyś.

To szanuj pieszych - w tym na pasach. Policję też szanuj.

SzanujÄ™ pieszych i to bardzo.

Puste deklaracje.

Czasami do tego stopnia, że rzadko na
takiej drodze majÄ…c pomykajÄ…ce auta z lewej, tak siÄ™ zachowujÄ™ ja ci
gliniarze.

Tak, jeszcze im winÄ™ przypisz.

Data: 2013-03-12 20:59:35
Autor: Krzysztof 45
skurwysyny przed przejsciami dla pieszych
W dniu 2013-03-12 20:33, Artur Maśląg pisze:
SzanujÄ™ pieszych i to bardzo.

Puste deklaracje.
Nie.
Czasami do tego stopnia, że rzadko na
takiej drodze majÄ…c pomykajÄ…ce auta z lewej, tak siÄ™ zachowujÄ™ ja ci
gliniarze.
Tak, jeszcze im winÄ™ przypisz.
Gdyby się nie zatrzymali, kobieta odczekała by aż będzie całkiem pusto, i spokojnie bezstresowo przeszła by. A tak, durną babę pajace wpuścili na polską motoryzacyjną minę.
--
Krzysiek

Data: 2013-03-12 21:12:53
Autor: Artur Maśląg
skurwysyny przed przejsciami dla pieszych
W dniu 2013-03-12 20:59, Krzysztof 45 pisze:
W dniu 2013-03-12 20:33, Artur Maśląg pisze:
(...)
Tak, jeszcze im winÄ™ przypisz.
Gdyby się nie zatrzymali, kobieta odczekała by aż będzie całkiem pusto,
i spokojnie bezstresowo przeszła by. A tak, durną babę pajace wpuścili
na polskÄ… motoryzacyjnÄ… minÄ™.

No, mamy winnego...

:>

Data: 2013-03-12 22:28:37
Autor: Krzysztof 45
skurwysyny przed przejsciami dla pieszych
W dniu 2013-03-12 21:12, Artur Maśląg pisze:
W dniu 2013-03-12 20:59, Krzysztof 45 pisze:
W dniu 2013-03-12 20:33, Artur Maśląg pisze:
(...)
Tak, jeszcze im winÄ™ przypisz.
Gdyby się nie zatrzymali, kobieta odczekała by aż będzie całkiem pusto,
i spokojnie bezstresowo przeszła by. A tak, durną babę pajace wpuścili
na polskÄ… motoryzacyjnÄ… minÄ™.

No, mamy winnego...

:>

Bez przesady. Aż w taką skrajność bym nie popadał.
--
Krzysiek

Data: 2013-03-12 22:40:56
Autor: Artur Maśląg
skurwysyny przed przejsciami dla pieszych
W dniu 2013-03-12 22:28, Krzysztof 45 pisze:
W dniu 2013-03-12 21:12, Artur Maśląg pisze:
W dniu 2013-03-12 20:59, Krzysztof 45 pisze:
W dniu 2013-03-12 20:33, Artur Maśląg pisze:
(...)
Tak, jeszcze im winÄ™ przypisz.
Gdyby się nie zatrzymali, kobieta odczekała by aż będzie całkiem pusto,
i spokojnie bezstresowo przeszła by. A tak, durną babę pajace wpuścili
na polskÄ… motoryzacyjnÄ… minÄ™.

No, mamy winnego...

:>

Bez przesady. Aż w taką skrajność bym nie popadał.

<cite>
Bo jak na takiej drodze o dwóch pasach ruchu w jednym kierunku doprowadzić kierowcę do tego by trafił pieszego, a i jak zaczarować pieszego by wlazł na jadący samochód?

Trzeba zrobić to co zrobiła policja.
</cite>

To Twoje słowa, więc może nie ściemniaj...

Data: 2013-03-13 16:01:54
Autor: Krzysztof 45
skurwysyny przed przejsciami dla pieszych
W dniu 2013-03-12 22:40, Artur Maśląg pisze:
No, mamy winnego...

:>

Bez przesady. Aż w taką skrajność bym nie popadał.

<cite>
Bo jak na takiej drodze o dwóch pasach ruchu w jednym kierunku
doprowadzić kierowcę do tego by trafił pieszego, a i jak zaczarować
pieszego by wlazł na jadący samochód?

Trzeba zrobić to co zrobiła policja.
</cite>

To Twoje słowa, więc może nie ściemniaj...

Mieszasz wątki. To nie było do tego kto jest winny, tylko o splocie nieszczęśliwych wypadków. Więc sam nie ściemniaj i czytaj ze zrozumieniem.

--
Krzysiek

Data: 2013-03-13 17:23:48
Autor: Artur Maśląg
skurwysyny przed przejsciami dla pieszych
W dniu 2013-03-13 16:01, Krzysztof 45 pisze:
W dniu 2013-03-12 22:40, Artur Maśląg pisze:
No, mamy winnego...

:>

Bez przesady. Aż w taką skrajność bym nie popadał.

<cite>
Bo jak na takiej drodze o dwóch pasach ruchu w jednym kierunku
doprowadzić kierowcę do tego by trafił pieszego, a i jak zaczarować
pieszego by wlazł na jadący samochód?

Trzeba zrobić to co zrobiła policja.
</cite>

To Twoje słowa, więc może nie ściemniaj...

Mieszasz wątki. To nie było do tego kto jest winny, tylko o splocie
nieszczęśliwych wypadków. Więc sam nie ściemniaj i czytaj ze zrozumieniem.

Nie mieszam, a ściemniasz na potęgę - to co wyciąłeś przed chwilą
to Twoje słowa:
<cite>
Gdyby się nie zatrzymali, kobieta odczekała by aż będzie całkiem pusto,
i spokojnie bezstresowo przeszła by. A tak, durną babę pajace wpuścili
na polskÄ… motoryzacyjnÄ… minÄ™.
</cite>

Wcześniejszy cytat to również Twoje słowa. Możesz ściemniać do woli
(zresztą nie pierwszy raz), ale podejrzewam, że mało kto się na to
już nabierze.

Data: 2013-03-13 20:19:47
Autor: Krzysztof 45
skurwysyny przed przejsciami dla pieszych
W dniu 2013-03-13 17:23, Artur Maśląg pisze:
W dniu 2013-03-13 16:01, Krzysztof 45 pisze:
W dniu 2013-03-12 22:40, Artur Maśląg pisze:
No, mamy winnego...

:>

Bez przesady. Aż w taką skrajność bym nie popadał.

<cite>
Bo jak na takiej drodze o dwóch pasach ruchu w jednym kierunku
doprowadzić kierowcę do tego by trafił pieszego, a i jak zaczarować
pieszego by wlazł na jadący samochód?

Trzeba zrobić to co zrobiła policja.
</cite>

To Twoje słowa, więc może nie ściemniaj...

Mieszasz wątki. To nie było do tego kto jest winny, tylko o splocie
nieszczęśliwych wypadków. Więc sam nie ściemniaj i czytaj ze
zrozumieniem.

Nie mieszam, a ściemniasz na potęgę - to co wyciąłeś przed chwilą
to Twoje słowa:
<cite>
Gdyby się nie zatrzymali, kobieta odczekała by aż będzie całkiem pusto,
i spokojnie bezstresowo przeszła by. A tak, durną babę pajace wpuścili
na polskÄ… motoryzacyjnÄ… minÄ™.
</cite>

Wcześniejszy cytat to również Twoje słowa. Możesz ściemniać do woli
(zresztą nie pierwszy raz), ale podejrzewam, że mało kto się na to
już nabierze.

Piesza winna, bo przechodzi przez dwa pasy i ma sie upewnić czy nie włazi pod ato. Polazła w ciemno nie upewniając się czy na drugim pasie pojazd zatrzymuje się czy nie. Winna? Winna.

Kierująca autem winna i nie wymaga komentarza. Choć jest kilka przyczyn niezależnych od niej które mogły doprowadzić do tego że nie zauważyła przejścia i pieszej.

Policja. Nosz kuxxa. OK, zatrzymali się dżentelmeni by ją przepuścić. Ale chyba nie wątpisz w to, że gdyby tego nie uczynili nie doszło by do tego wypadku. Ona jak widać stała, widziała nadjeżdżające auta i czekała pewnie na to aż pojadą.

To są trzy czynniki które doprowadziły do wypadku. Jeden, obojętnie który czynnik eliminujesz i wypadku nie ma. Proste?

Więc kto tu ściemnia i kto na co ma się nabierać?
--
Krzysiek

Data: 2013-03-13 21:21:41
Autor: Artur Maśląg
skurwysyny przed przejsciami dla pieszych
W dniu 2013-03-13 20:19, Krzysztof 45 pisze:
W dniu 2013-03-13 17:23, Artur Maśląg pisze:
(...)
Wcześniejszy cytat to również Twoje słowa. Możesz ściemniać do woli
(zresztą nie pierwszy raz), ale podejrzewam, że mało kto się na to
już nabierze.

Piesza winna, bo przechodzi przez dwa pasy i ma sie upewnić czy nie
włazi pod ato.
Polazła w ciemno nie upewniając się czy na drugim pasie
pojazd zatrzymuje siÄ™ czy nie. Winna? Winna.

Åšciemniania ciÄ…g dalszy - piesza nie jest winna i wymaganie od niej
jakiegokolwiek sprawdzania pasa po pasie jest zwyczajnie śmieszne.

KierujÄ…ca autem winna i nie wymaga komentarza.

To skąd się takowy pojawia, włącznie z tysiącem wymyślonych
usprawiedliwień?

Choć jest kilka przyczyn
niezależnych od niej które mogły doprowadzić do tego że nie zauważyła
przejścia i pieszej.

Ściemniania ciąg dalszy - tak naprawdę mało kogo interesują przyczyny
niezależne od niej. Do wypadku doprowadziła wprost, poprzez brak
stosowania siÄ™ do elementarnych zasad zachowania siÄ™ przed pasami
(ba, rozsądku) - z daleka widać przejście, pieszych, zatrzymujący
się (ba, stojący) przed pasami samochód. Ba, radiowóz.

Policja. Nosz kuxxa. OK, zatrzymali się dżentelmeni by ją przepuścić.

No, policja winna, bo dżentelmeni (ciąg dalszy ściemniania). Nie, nie
dżentelmeni, a zachowanie zupełnie normalne i pożądane. Ja wiem, że dla
wielu osób (jak widać) jest to trudne, ale to nie jest oznaka 'nadmiernej kultury' tylko zwykłej normalności, która wynika z kultury,
przepisów itd.

Ale chyba nie wątpisz w to, że gdyby tego nie uczynili nie doszło by do
tego wypadku. Ona jak widać stała, widziała nadjeżdżające auta i czekała
pewnie na to aż pojadą.

Mogło dojść do innego. Czas się nauczyć, że jak samochód stoi/hamuje
przed pasami, to tam można spotkać pieszych - choćby ich się nie
widziało.

To są trzy czynniki które doprowadziły do wypadku. Jeden, obojętnie
który czynnik eliminujesz i wypadku nie ma. Proste?

Czynników jest więcej, a do wypadku zazwyczaj dochodzi w wyniku ich
złożenia.

Więc kto tu ściemnia i kto na co ma się nabierać?

Ściemniasz, próbując przypisać winę kobiecie potrącanej po przejściu
3/4 2 pasmowej jezdni oraz policji, która zgodnie z zasadami kultury
i dobrej praktyki dała szansę pieszym na przejście przez pasy, przed
którym trochę już czekali.

Data: 2013-03-13 21:45:14
Autor: Krzysztof 45
skurwysyny przed przejsciami dla pieszych
W dniu 2013-03-13 21:21, Artur Maśląg pisze:
Piesza winna, bo przechodzi przez dwa pasy i ma sie upewnić czy nie
włazi pod ato.
Polazła w ciemno nie upewniając się czy na drugim pasie
pojazd zatrzymuje siÄ™ czy nie. Winna? Winna.

Åšciemniania ciÄ…g dalszy - piesza nie jest winna i wymaganie od niej

W dalszym ciągu nie jarzysz o co chodzi. A jak na tory tak samo wlezie, też nie będzie winna?
Nie. Nie wlezie. Przed wlezieniem na tory będzie rozglądać się po pięć razy. Szkoda że nie na drodze. Ale już się nauczyła i na 100% teraz zanim wlezie będzie się upewniać czy coś nie jedzie do tego stopnia że kierowcy kurwica złapie.

Dalej Twoich wywodów nie czytam. Pewnie takie same  idiotyzmy jak wyżej na zasadzie paÅ„stwa opiekuÅ„czego które przy pomocy PoRD obiecaÅ‚o zadbanie o mnie by mnie siÄ™ nic nie staÅ‚o.
--
Krzysiek

Data: 2013-03-13 21:57:42
Autor: Artur Maśląg
skurwysyny przed przejsciami dla pieszych
W dniu 2013-03-13 21:45, Krzysztof 45 pisze:
W dniu 2013-03-13 21:21, Artur Maśląg pisze:
Piesza winna, bo przechodzi przez dwa pasy i ma sie upewnić czy nie
włazi pod ato.
Polazła w ciemno nie upewniając się czy na drugim pasie
pojazd zatrzymuje siÄ™ czy nie. Winna? Winna.

Åšciemniania ciÄ…g dalszy - piesza nie jest winna i wymaganie od niej

W dalszym ciÄ…gu nie jarzysz o co chodzi.

'Jarzę' doskonale i próby zwalenia odpowiedzialności na wszystkich
dookoła są żałosne. Pieszy nie ma sprawdzać co pas, czy wszyscy się
łaskawie zatrzymali przed pasami, ponieważ inni tam już stoją,
tylko ci wszyscy mają to zrobić i koniec. To jest naprawdę elementarne.
Czas się tego nauczyć.
(...)

Dalej Twoich wywodów nie czytam.

To nie czytaj - i tak napiszesz kolejną porcję bzdur, a później
zaczniesz ściemniać.

Data: 2013-03-13 23:32:57
Autor: Krzysztof 45
skurwysyny przed przejsciami dla pieszych
W dniu 2013-03-13 21:57, Artur Maśląg pisze:
'Jarzę' doskonale i próby zwalenia odpowiedzialności na wszystkich
dookoła są żałosne.

Jakich wszystkich? Tylko trzech.

Pieszy nie ma sprawdzać co pas, czy wszyscy się łaskawie zatrzymali
przed pasami, ponieważ inni tam już stoją,

Ale Ty już pierdolisz. To nie fabryka precli by nie sprawdzać czy ktoś
sie tam do maszyny nie zesrał, bo z założenia tam się nie sra. Tylko to
jest przejście dla pieszych i nie sprawdzenie czy coś nie nadjeżdża
grozi śmiercią.

Gdyby ona to sprawdziła, tematu by tu nie było.

Dalej Twoich wywodów nie czytam.

To nie czytaj - i tak napiszesz kolejną porcję bzdur, a później
zaczniesz ściemniać.

Popatrz na swoje wpisy czy coÅ› sensownego wnoszÄ… LOL

Ja stwierdzam fakty życiowe a nie popaprane PoRD
Gołębie, Wrony i Kruki żyjące w dużych miastach i żerujące na jezdniach
w śród samochodów nie znają PoRD i dają sobie świetnie radę na ulicach
nawet z wykorzystaniem sygnalizacji świetlnej. Śmiem twierdzić że lepiej
jak ludzie. A to znaczy że tych ludzi od pokoleń ktoś robi w huja i może
czas na zmiany PoRD.
--
Krzysiek

Data: 2013-03-12 22:15:39
Autor: masti
skurwysyny przed przejsciami dla pieszych
Dnia pięknego Tue, 12 Mar 2013 20:59:35 +0100 osobnik zwany Krzysztof 45
napisał:

W dniu 2013-03-12 20:33, Artur Maśląg pisze:
SzanujÄ™ pieszych i to bardzo.

Puste deklaracje.
Nie.
Czasami do tego stopnia, że rzadko na takiej drodze mając pomykające
auta z lewej, tak siÄ™ zachowujÄ™ ja ci gliniarze.
Tak, jeszcze im winÄ™ przypisz.
Gdyby się nie zatrzymali, kobieta odczekała by aż będzie całkiem pusto,

weź się moze udaj do specjalisty. Tylko taksówką



--
Ford Mondeo 2.0 PMS edition, Jeep Grand Cherokee 4.0
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości? -Wiem co mówię, to grunt zabija!" T.Pratchett

Data: 2013-03-13 16:54:00
Autor: Krzysztof 45
skurwysyny przed przejsciami dla pieszych
W dniu 2013-03-12 23:15, masti pisze:
weź się moze udaj do specjalisty. Tylko taksówką
Moja wizyta u specjalisty nie poukłada ci w łbie i nie wyposaży w wyobraźnię.
--
Krzysiek

Data: 2013-03-13 16:25:00
Autor: masti
skurwysyny przed przejsciami dla pieszych
Dnia pięknego Wed, 13 Mar 2013 16:54:00 +0100 osobnik zwany Krzysztof 45
napisał:

W dniu 2013-03-12 23:15, masti pisze:
weź się moze udaj do specjalisty. Tylko taksówką
Moja wizyta u specjalisty nie poukłada ci w łbie i nie wyposaży w
wyobraźnię.

chesz pogadać o wyobraźni na drodze? pojeździj motocyklem lub rowerem po mieście. Potem pogadamy



--
Ford Mondeo 2.0 PMS edition, Jeep Grand Cherokee 4.0
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości? -Wiem co mówię, to grunt zabija!" T.Pratchett

Data: 2013-03-13 20:26:46
Autor: Krzysztof 45
skurwysyny przed przejsciami dla pieszych
W dniu 2013-03-13 17:25, masti pisze:
Dnia pięknego Wed, 13 Mar 2013 16:54:00 +0100 osobnik zwany Krzysztof 45
napisał:

W dniu 2013-03-12 23:15, masti pisze:
weź się moze udaj do specjalisty. Tylko taksówką
Moja wizyta u specjalisty nie poukłada ci w łbie i nie wyposaży w
wyobraźnię.

chesz pogadać o wyobraźni na drodze? pojeździj motocyklem lub rowerem po
mieście. Potem pogadamy

Misiu. Jak na razie na koncie mam 5 lat motocyklem, 20 lat samochodem a rower bywało że 6 tysia w sezon robiłem. To wszystko na wiosce Wrocław. No ale gdzie mi do Ciebie :D Ale jak masz jakieś pytania to wal :D
--
Krzysiek

Data: 2013-03-13 21:49:50
Autor: masti
skurwysyny przed przejsciami dla pieszych
Dnia pięknego Wed, 13 Mar 2013 20:26:46 +0100 osobnik zwany Krzysztof 45
napisał:

W dniu 2013-03-13 17:25, masti pisze:
Dnia pięknego Wed, 13 Mar 2013 16:54:00 +0100 osobnik zwany Krzysztof
45 napisał:

W dniu 2013-03-12 23:15, masti pisze:
weź się moze udaj do specjalisty. Tylko taksówką
Moja wizyta u specjalisty nie poukłada ci w łbie i nie wyposaży w
wyobraźnię.

chesz pogadać o wyobraźni na drodze? pojeździj motocyklem lub rowerem
po mieście. Potem pogadamy

Misiu. Jak na razie na koncie mam 5 lat motocyklem, 20 lat samochodem a
rower bywało że 6 tysia w sezon robiłem. To wszystko na wiosce Wrocław.
No ale gdzie mi do Ciebie :D Ale jak masz jakieÅ› pytania to wal :D

i nie nauczyło Cię to mysleć na drodze? To już Ci nic nie pomoże.



--
Ford Mondeo 2.0 PMS edition, Jeep Grand Cherokee 4.0
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości? -Wiem co mówię, to grunt zabija!" T.Pratchett

Data: 2013-03-13 23:39:06
Autor: Krzysztof 45
skurwysyny przed przejsciami dla pieszych
W dniu 2013-03-13 22:49, masti pisze:
i nie nauczyło Cię to mysleć na drodze? To już Ci nic nie pomoże.
A po czym to mniemasz Misiu Pysiu? Po czterech moich lekkich samochodowych stłuczkach w tym jednej z mojej winy?
--
Krzysiek

Data: 2013-03-13 22:41:37
Autor: masti
skurwysyny przed przejsciami dla pieszych
Dnia pięknego Wed, 13 Mar 2013 23:39:06 +0100 osobnik zwany Krzysztof 45
napisał:

W dniu 2013-03-13 22:49, masti pisze:
i nie nauczyło Cię to mysleć na drodze? To już Ci nic nie pomoże.
A po czym to mniemasz Misiu Pysiu? Po czterech moich lekkich
samochodowych stłuczkach w tym jednej z mojej winy?

po tym jakie masz podejście do życia innych.
To, ze na razie masz farta to nie znaczy, że będziesz mieć zawsze.
A właściwie, że inni maja farta, że jeszce nikogo nie zabiłeś.


--
Ford Mondeo 2.0 PMS edition, Jeep Grand Cherokee 4.0
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości? -Wiem co mówię, to grunt zabija!" T.Pratchett

Data: 2013-03-14 00:06:59
Autor: Krzysztof 45
skurwysyny przed przejsciami dla pieszych
W dniu 2013-03-13 23:41, masti pisze:
i nie nauczyło Cię to mysleć na drodze? To już Ci nic nie pomoże.
A po czym to mniemasz Misiu Pysiu? Po czterech moich lekkich
samochodowych stłuczkach w tym jednej z mojej winy?

po tym jakie masz podejście do życia innych.
To, ze na razie masz farta to nie znaczy, że będziesz mieć zawsze.
A właściwie, że inni maja farta, że jeszce nikogo nie zabiłeś.


Podejście do życia mam w większym procencie życiowe a nie przepisowe.
Masz w pewnym sensie racje odnośnie farta. Ale nie zaprzeczysz że całe życie fart lub niefart.
--
Krzysiek

Data: 2013-03-11 19:28:24
Autor: Gotfryd Smolik news
skurwysyny przed przejsciami dla pieszych
On Sat, 9 Mar 2013, Krzysztof 45 wrote:

A tam gdzie jest ruch pieszych minimalny, to zielone pieszy
wyzwala przyciskiem

  Co ma swoje wady, dodajmy.
  Dzi¶ zatrzyma³em dwie kolumny samochodów, bo po prawdzie da³o by siê
przej¶æ na czerwonym, ale pewnie jeden z drugim by tr±bi³ ze 100 metrów,
a i dobrze nie widaæ czy gdzie¶ policja nie jedzie ;>

które zapala siê ze sporym opó¼nieniem.

  A to jest NAJGORSZE mo¿liwe rozwi±zanie.
  Jak siê nie zgadzasz, to ja Ci nie bêdê t³umaczy³ czemu.

sie zawsze pieszy sprinter który pomy¶li ¿e wbiegaj±c przed maskê zd±¿y
przebiec. Nawet taki 80cio letni sprinter.

  Ustalmy, ¿e jak "wtargnie" z prêdko¶ci± któr± sugerujesz to
kieruj±cy musi CHCIEÆ go nie widzieæ.

pzdr, Gotfryd

Data: 2013-03-12 08:12:47
Autor: Myjk
skurwysyny przed przejsciami dla pieszych
Mon, 11 Mar 2013 19:28:24 +0100, Gotfryd Smolik news
  Co ma swoje wady, dodajmy.

Oczywiście ze ma. Ma więcej wad niż zalet. W związku z tym że przewidziana jest możliwość awarii przycisku, cykl musi
się zamykać co ustalnony czas. I tak na przejściu może nie być pieszych
przez 3h, a w tym czasie parenaście razy ruch zostanie wstrzymany. Podobnie
zresztą jak ze skrętami akomodacyjnymi. Średnio po 4 minutach stania na czerwieni, gdy podobne kierunki dostają
zielone (w każdym razie widać że sygnalizacja działa i puszcza innych), czy
to pieszy czy kierowca, traci cierpliwość. Uznaje że nie będzie stać jak
frajer i drze na czerwieni. To ciągnie ze sobą niebezpieczeństwo, bo przy
sygnalizacji na skrzyżowaniu/przejściu kierowcy tracą czujność. W końcu
majÄ… zielone, to jadÄ….

Lepiej jest więc dla wszystkich BEZ SYGNALIZACJI, za to z dostosowaniem się
do PORD.

--
Pozdor Myjk

Data: 2013-03-08 20:00:14
Autor: Arek
skurwysyny przed przejsciami dla pieszych
W dniu 08.03.2013 18:34, Krzysztof 45 pisze:

A pieszy w jakich okolicznościach może przejść po pasach na drugą stronę
jezdni?

Zauważ, że dla kierowcy mało istotne są obowiązki pieszego. Ważniejsze są obowiązki kierowcy.


--
Arek

Data: 2013-03-08 22:25:23
Autor: Krzysztof 45
skurwysyny przed przejsciami dla pieszych
W dniu 2013-03-08 20:00, Arek pisze:

A pieszy w jakich okolicznościach może przejść po pasach na drugą stronę
jezdni?

Zauważ, że dla kierowcy mało istotne są obowiązki pieszego. Ważniejsze
sÄ… obowiÄ…zki kierowcy.

Masz rację. Ale pieszy powinien mieć tez świadomość że nie jest czołgiem, a za kółkiem kieruje liczny procent roztargnionych. czyt. gadających przez tel, śpiących, z zespołem dnia wczorajszego, po kłótni z żoną lub mężem, i takich co wczoraj odebrali prawko i jadąc nic nie widzą, itp.
--
Krzysiek

Data: 2013-03-12 15:48:36
Autor: Miroo
skurwysyny przed przejsciami dla pieszych
W dniu 2013-03-08 16:44, Krzysztof 45 pisze:
W dniu 2013-03-08 14:17, h.w.d.p. pisze:
dzisiaj zdarzylo mi sie byc pieszym w duzym miescie. przechodzilem przez
taka ulice: http://img856.imageshack.us/img856/9417/ulical.jpg
nie udalo sie przejsc przez ta ulice bezstresowo.

Mieszczuch czeka na przerwê pomiêdzy peletonami aut na takich drogach a
nie wpierdala siê na wydrê i wymusza hamowanie na samochodach.

Musisz czê¶ciej bywaæ w du¿ym mie¶cie i obserwowaæ pieszych mieszczuchów:)

To jest jaka¶ wyk³adnia? Nigdzie nie widzia³em takich tabunów pieszych przechodz±cych na czerwonym ¶wietle jak w najwiêkszym polskim mie¶cie.

Pozdrawiam

Data: 2013-03-12 16:44:08
Autor: Krzysztof 45
skurwysyny przed przejsciami dla pieszych
W dniu 2013-03-12 15:48, Miroo pisze:
W dniu 2013-03-08 16:44, Krzysztof 45 pisze:
W dniu 2013-03-08 14:17, h.w.d.p. pisze:
dzisiaj zdarzylo mi sie byc pieszym w duzym miescie. przechodzilem przez
taka ulice: http://img856.imageshack.us/img856/9417/ulical.jpg
nie udalo sie przejsc przez ta ulice bezstresowo.

Mieszczuch czeka na przerwê pomiêdzy peletonami aut na takich drogach a
nie wpierdala siê na wydrê i wymusza hamowanie na samochodach.

Musisz czê¶ciej bywaæ w du¿ym mie¶cie i obserwowaæ pieszych
mieszczuchów:)

To jest jaka¶ wyk³adnia? Nigdzie nie widzia³em takich tabunów pieszych
przechodz±cych na czerwonym ¶wietle jak w najwiêkszym polskim mie¶cie.

Nie ma zwi±zku. Na powy¿szym przyk³adzie nie ma sygnalizacji ¶wietlnej.

--
Krzysiek

Data: 2013-03-14 10:43:26
Autor: Jan Koval
skurwysyny przed przejsciami dla pieszych

U¿ytkownik "Miroo" <miroo75@REMOVEIT.o2.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:513f4046$0$1213$65785112news.neostrada.pl...
To jest jaka¶ wyk³adnia? Nigdzie nie widzia³em takich tabunów pieszych
przechodz±cych na czerwonym ¶wietle jak w najwiêkszym polskim mie¶cie.

A w najwiêkszym franuskim mie¶cie?

A w Szwajcarii pieszy podchodzi do przej¶cia i samochody siê zatrzymuj±.
W Polsce mówi±, ¿e tak siê nie da.

Data: 2013-03-14 17:01:49
Autor: Cavallino
skurwysyny przed przejsciami dla pieszych

U¿ytkownik "Jan Koval" <jan.koval@oniet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:khs63r$rbn$1@portraits.wsisiz.edu.pl...

U¿ytkownik "Miroo" <miroo75@REMOVEIT.o2.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:513f4046$0$1213$65785112news.neostrada.pl...
To jest jaka¶ wyk³adnia? Nigdzie nie widzia³em takich tabunów pieszych
przechodz±cych na czerwonym ¶wietle jak w najwiêkszym polskim mie¶cie.

A w najwiêkszym franuskim mie¶cie?

A w Szwajcarii pieszy podchodzi do przej¶cia i samochody siê zatrzymuj±.
W Polsce mówi±, ¿e tak siê nie da.

Nie ma sensu i nie ma przepisu.
Zapamiêtaæ i nie pytaæ drugi raz o to samo.

skurwysyny przed przejsciami dla pieszych

Nowy film z video.banzaj.pl wiêcej »
Redmi 9A - recenzja bud¿etowego smartfona