skusiłem się na KK, a gdzie potwierdzenia transakcji?

Data: 2010-09-03 10:47:59
Autor: zlotowinfo
skusiłem się na KK, a gdzie potwierdzenia transakcji?
karty kredytowe mbanku to kompletna porażka
brak potwierdzeń płatności kartą
tylko jakaś bezsensowna lista którą mogę sobie ...
co ja mam dać księgowemu? a masz tu popatrz sobie jest lista... ??

Data: 2010-09-03 10:59:11
Autor: liliputek
skusiłem się na KK, a gdzie potwierdzenia transakcji?
Witam
A o fakturach słyszał, księgowy nie powiedział.

Pozdrawiam
liliputek

Data: 2010-09-03 11:49:54
Autor: J_K_K
skusiłem się na KK, a gdzie potwierdzenia transakcji?
Użytkownik "liliputek" <liliputek@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:4c80b8ddnews.home.net.pl...
Witam
A o fakturach słyszał,

Tak, a propos.
"Na przełomie wieków" pracowałem w Czechach
i spokojnie do rozliczeń wystarczały paragony z kas fiskalnych,
gdzie są wskazane stawki VAT.
Jak równiez wykaz płatności KK.
No, ale widocznie oni tak nie kombinują jak Polacy.

Pzdr

JKK

Data: 2010-09-03 12:04:34
Autor: Tomasz Chmielewski
On 03.09.2010 11:49, J_K_K wrote:
[...]

Obowiazkowe faktury VAT to polska specjalnosc.

--
Tomasz Chmielewski
http://wpkg.org

Data: 2010-09-03 12:08:37
Autor: zlotowinfo
[...]

a o walutach słyszał? jak mam udowodnić ile faktycznie zaplacilem

Data: 2010-09-03 10:25:52
Autor: Wojciech Bancer
On 2010-09-03, zlotowinfo <usuntousun@go2.pl> wrote:

[...]

A o fakturach słyszał, księgowy nie powiedział.
a o walutach słyszał? jak mam udowodnić ile faktycznie zaplacilem

A na wyciągu nie masz takiej informacji?
Ja jak daję faktury, to daję z wyciągiem i na fakturze dopisuję
która pozycja z wyciągu odpowiada której fakturze i tyle.

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2010-09-03 12:46:58
Autor: zlotowinfo
On 2010-09-03, zlotowinfo <usuntousun@go2.pl> wrote:

[...]

[...]

sądziłem że tak nie można...

skusiłem się na KK, a gdzie potwierdzenia transakcji?