skuteczne doręczenie przesyłki.

Data: 2019-07-17 22:33:54
Autor: nie ma emaila
skuteczne doręczenie przesyłki.
w <5d2eaf09$0$537$65785112@news.neostrada.pl>, Shrek <1@wp.pl> napisał(-a):

Planuje urlop na trzy tygodnie. Czekam na uzasadnienie wyroku w celu (być może apelacji). Jakieś pomysły albo sztuczki jak w tym czasie uniemożliwić skuteczne doręczenie, żeby mi terminy nie uciekły a żebym nie musiał pisać apelacji na tablecie przy ognisku?

Przychodzi mi na myśl coś tak banalnego jak zadzwonienie do sekretariatu i
porozmawianie z sekretarką o problemie :-)

Data: 2019-07-17 23:43:44
Autor: u2
W dniu 17.07.2019 o 22:33, nie_ma_emaila@onet.pl pisze:
Przychodzi mi na myśl coś tak banalnego jak zadzwonienie do sekretariatu i
porozmawianie z sekretarką o problemie

jak się nie ma e-maila to nic innego nie pozostaje:)))))))

--
I love love

skuteczne doręczenie przesyłki.