skuteczność spryskiwaczy reflektorów

Data: 2011-01-13 14:56:39
Autor: Agent
skuteczność spryskiwaczy reflektorów

Użytkownik "PaweL" <lespawmalpa@interia.pl> napisał w wiadomości news:igmkcl$l14$1usenet.news.interia.pl...
cześć,
do niedawna pożądałem spryskiwaczy reflektorów, niewygodne było częste przecieranie świateł, niebezpieczna jazda w nocy z brudnymi reflektorami.
Od pół roku mam samochód ze spryskiwaczami i ... lipa. Trochę myją, ale szybki sa naprawdę czyste dopiero gdy przetrę je szmatką.
Uświadomiłem sobie że nawet walnięcie karcherem wodą pod ciśnieniem 150 atm nie usuwa brudu całkowicie. Potrzebna jest szczotka, szmata, lub aktywna piana.

A może są samochody z naprawdę skutecznymi spryskiwaczami reflektorów? Albo płyny, które dobrze myją samym natryskiem? Jakie są Wasze doświadczenia?

Kiedyś były wycieraczki i nie wiem czemu się od tego odeszło. Pewnie nie wyglądało super ale napewno było skuteczniejsze niż pryskanie

Data: 2011-01-13 06:50:24
Autor: Emil
skuteczność spryskiwaczy reflektorów
On 13 Sty, 14:56, "Agent" <wprzyjem...@onet.ue> wrote: