skuteczny antifog

Data: 2014-04-10 02:50:41
Autor: adachor
skuteczny antifog
Kolego, parują oddzielnie dwie rzeczy: szybka kasku i pikselki.

Szybkę kasku załatwiasz dobrym kaskiem z pinlockiem. W dobrych kaskach pinlock nie ma prawa puścić pary, a to co ktoś pokazał na fotce, to jakieś gówno, a nie pinlock. Normalny pinlock ma silikonową uszczelkę i szczelnie przylega krawędzią do szybki.

Natomiast pikselki od razu zamień na soczewki, bo na to nie ma rozwiązania. Możesz nie wiem jakich środków używać, mieć najlepiej wentylowany kask, a okulary i tak zajdą parą. Jak dobrze wentylowany to szybko zajdzie, ale i szybko zejdzie, jak słabo wentylowany to szybko zajdzie i już nie zejdzie.

W deszczu jak otworzysz / uchylisz  szybkę / będziesz jeździł w jecie - to i tak krople deszczu będą na okularach i widoczność zero. Więc pozostają nam jak mówiłem soczewki.

skuteczny antifog