skuter coby jeździć sobie, jeździć po taniości i po mieście oraz w trasie

Data: 2013-05-05 20:12:09
Autor: BUNIEK
skuter coby jeździć sobie, jeździć po taniości i po mieście oraz w trasie
S-kuter to fajna sprawa, jeśli ktoś miarkuje inaczej to niech wyp-owie sie. Rzecz rozchodzi sie o to iż owy skuter musi spełniać duże koła i/oraz silnik @125 i nie mniej, oraz być >możliwie jak najmniejszy, dla 1 oosoby max. I tu pojawia si problem bo w tej pojemności większość maszyn jest całkiem pokaźna a nie o to idzie w skuterze - co teraz?

Mam yuż doświadczenie z jakimś poważniejszym motorem ale wciąż skuterson nie daje mi spokoju swoją zajebistością;)

Gilera runner 200ccm
o ile pamiętam gabaryt ten sam co wersja 50ccm

Buniek

skuter coby jeździć sobie, jeździć po taniości i po mieście oraz w trasie