skuter nie odpala

Data: 2015-08-23 09:40:21
Autor: darek2593
skuter nie odpala

witam wszystkich posiadam skuter moto ventus po przejechaniu 2 km skuter zgasł i ciężko było go odpalić,załapał tylko na chwile po dopchnięciu go do garażu i podlaniu paliwa odpalił i jakąś 1 h chodził na wolnych obrotach po czym przejechałem się z górki poszło natomiast z powrotem to samo zgasł przy kombinowaniu gwint z głowicy został na świecy,głowica wymieniona rozrząd i zawory ustawione ciśnienie 10 i iskra jest a skuter nie odpala możesz jakoś pomóc z góry dziękuje   --

Data: 2015-08-26 01:30:01
Autor: Jacot
skuter nie odpala
darek2593 <fabiniak@_NOSPAM_o2.pl> wrote:

[...]

Przecinki i kropki Ci zassal i go zadlawilo...

--
Pozdrowionka
Jacot M10

skuter nie odpala