skuter - porady - opinie

Data: 2010-04-14 02:03:42
Autor: Bialy
skuter - porady - opinie
Sysek napisal:

| Nadeszła wiekopomna chwila i czas najmłodszego posadzić na 200
| Jak tu by chodziło o klasyczne moto , nie było by problemu z wyborem,
| ale na skuterach to się ni cholery nie znam.
| Jak ktoś tym handluje, może ktoś ma na zbyciu, może coś doradzi ?
| W szranki stają
| - Aprilia SR 50 DiTech
| - Piaggio NRG
| - TBG Howk 303
| - Yamaha Slider
| - Suzuki Katana AY50
|
| Wszelkiego rodzaju 4T made in market odpadają
| Kurcze poradźcie coś.
> [...]

DiTech to był awaryjny sukinsyn, ciężko było go naprawić, a części drogie i niedostępne od ręki ;) Tak było przynajmniej... jakieś 3 lata temu, o ile mnie pamięć nie myli ;) Jakkolwiek i obecnie nie babrałbym się z tym modelem. Pali niby mniej, ale jak się spieprzy, to ta różnica się o kant ... roztrzaśnie.
SRkę brałbym tylko z gaźnikiem. Ponadto z tych z listy osobiście wybrałby NRG lub Gilerę Runner. Tym ostatnim miałem okazję sam jeździć prawie dwa sezony (dawno temu co prawda) i bardzo ciepło wspominam ten skuter. Mówię oczywiście o tym starszym modelu, choć ten nowy też jest rewelacyjny, ale nie miałem z nim tak długiej styczności :)
Mój Runner (silnik ten sam co w NRG) miał 70 tys. przebiegu i jedną generalkę po drodze, a rozwijał jakieś 90 km/h, co jak na skuter 50ccm jest chyba nadal niezłym wynikiem :)

Ehh... stare dobre czasy... :P

--
Bialy | GG:1092403

skuter - porady - opinie