skype dla LG swift GT 540

Data: 2010-07-20 11:58:36
Autor: Kotlet wołowy
skype dla LG swift GT 540
WItam!
Czy ktos juz ma skype/skype lite (oryginalny , nie niedorobiony zastepnik)
dla LG swift GT 540 ?
niestety admini strony skype nie chca dopusic do swiadomosci faktu ze
android jest jeden na rozne telefony i kiedy wchodze z poziomu mojego telefonu na ich strone i chce pobrac program
to otrzymuje info ze nie obsluguje tego fona mimo ze dla androida jest wersja .

I drugie pytanko, gdzies natknalem sie na info na youtubie ze istnieje mozliwosc wykupienia abonamentu (z ktorego zawsze mozna zrezygnowac) na skypie za 20 zl i dzwonic na kom o stacj bez limitu, prawda to czy falsz?
Dla mnie bylo by bombowo bo mam blueconnecta uzywanego jako normalny fon niestety bez minut i z drogimi
rozmowami .

Ja wiem czego potrzebujesz ....
http://programdofakturowania.info.pl

Data: 2010-07-20 12:08:12
Autor: Kotlet wołowy
skype dla LG swift GT 540

Użytkownik "Kotlet wołowy" <mail@mail.mail> napisał w wiadomości news:i23s0f$9t0$1inews.gazeta.pl...
[...]

pozdrawiam

znalazlem:

toz to genialne!

Czy era w blueconnect dla firm (oferta z netbokiem) tez naklada jak orange blokade na voip ?

skype dla LG swift GT 540