slabo chlodzaca klima

Data: 2012-05-27 20:04:36
Autor: Przemysław Czaja
slabo chlodzaca klima

Użytkownik "marcin"

uklad ma odpowiednia ilosc czynnika

Pierwsze co przyszło mi do głowy to zbyt mało czynnika...:) z ciekawości zapytam, oddesali to co zostało i napełnili ilością podaną na tabliczce, czy tylko dopełnili?

Data: 2012-05-27 20:17:01
Autor: szufla
slabo chlodzaca klima
Pierwsze co przyszło mi do głowy to zbyt mało czynnika...:) z ciekawości zapytam, oddesali to co zostało i napełnili ilością podaną na tabliczce, czy tylko dopełnili?

Dokladnie, tez bym sprawdzil ale pisal, ze jest ok to sie nie odzywam :)

sz.

Data: 2012-05-27 20:55:08
Autor: marcin
slabo chlodzaca klima

[...]

z ciekawosci zapytam. czego nie zrozumiales w pierwszym moim poscie?

Data: 2012-05-27 21:06:04
Autor: Przemysław Czaja
slabo chlodzaca klima

Użytkownik "marcin"

z ciekawosci zapytam. czego nie zrozumiales w pierwszym moim poscie?

masz za dużo oleju...w silniku ;-)

slabo chlodzaca klima