slabo chlodzaca klima

Data: 2012-05-28 17:02:39
Autor: Amir
slabo chlodzaca klima
> uklad ma odpowiednia ilosc czynnika, cisnienia maszyna wskazala rowniej
prawidlowe a mimo to powietrze leci w sumie chlodne ale o wiele za cieple aby skutecznie schlodzic wnetrze. wentylator dmucha bardzo dobrze. chlodnica klimy czysta.

PROSZE BEZ POMYSLOW TYPU WYMIEN FILTR KABINOWY LUB MUSISZ ODGRZYBIC UKLAD.

Dokładnie ten sam efekt w 2 oplach astrze i vectrze miałem
do obu dali po 700g, okazało się ze po spuszczeniu ok 100g zaczęło wszystko działać w obu autach jak nalezy, było za duże ciśnienie, wentylator właczal się cały czas, teraz jest wporządku.

pozdrawiam
AT

Data: 2012-05-28 17:55:34
Autor: marcin
slabo chlodzaca klima
DokÂładnie ten sam efekt w 2 oplach astrze i vectrze miaÂłem
do obu dali po 700g, okazaÂło siĂŞ ze po spuszczeniu ok 100g zaczĂŞÂło wszystko
dziaÂłaĂŚ w obu autach jak nalezy, byÂło za duÂże ciÂśnienie, wentylator wÂłaczal
siĂŞ caÂły czas, teraz jest wporzÂądku.

a czy te 700 to byla ilosc zalecana przez producenta, czy moze przez przypadek wsadzili za duzo ?

Data: 2012-05-29 15:38:47
Autor: Amir
slabo chlodzaca klima
do obu dali po 700g, okaza3o sie ze po spuszczeniu ok 100g zacze3o wszystko
dzia3aa w obu autach jak nalezy, by3o za du?e ci?nienie, wentylator w3aczal
sie ca3y czas, teraz jest wporz?dku.

a czy te 700 to byla ilosc zalecana przez producenta, czy moze przez przypadek wsadzili za duzo ?

Zalecana, na obu autach mam naklejki

Ten sam problem mialem 3 lata temu, wrocil jak sie rozszczelnił przewód.

Ale juz się domyśliłem w czym problem, czesto chodził wentylator i słabo chłodziło
po spuszczeniu jak ręką odioł, 3 lata temu jak powiedziałem temu co napełniał to nie chciał mi wierzyc, z kolei ten co to robił teraz, mowił, ze to jest możliwe bo zawsze coś oleju zostaje i napełniając 700g robi się za duże ciśnienie, czy za dużo czynnika.

pozdrawiam
AT

Data: 2012-05-29 16:30:50
Autor: marcin
slabo chlodzaca klima
Ten sam problem mialem 3 lata temu, wrocil jak sie rozszczelniÂł przewĂłd.

Ale juz siĂŞ domyÂśliÂłem w czym problem, czesto chodziÂł wentylator i sÂłabo
chÂłodziÂło
po spuszczeniu jak rĂŞkÂą odioÂł, 3 lata temu jak powiedziaÂłem temu co
napeÂłniaÂł to nie chciaÂł mi wierzyc, z kolei ten co to robiÂł teraz, mowiÂł, ze
to jest moÂżliwe bo zawsze coÂś oleju zostaje i napeÂłniajÂąc 700g robi siĂŞ za
duÂże ciÂśnienie, czy za duÂżo czynnika.

sprobuje troche spuscic, w sumie nic nie trace :) ale najpierw obejrze sobie parownik czy nie zarosl syfem.

Data: 2012-05-29 18:17:10
Autor: jerzu
slabo chlodzaca klima
On Tue, 29 May 2012 15:38:47 +0200, "Amir" <didotomSPAM@gazeta.pl>
wrote:

to jest możliwe bo zawsze coś oleju zostaje i napełniając 700g robi się za duże ciśnienie, czy za dużo czynnika.

Olej zawsze zostaje w układzie, żadną maszyną go nie odciągniesz. --
http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2012-05-30 07:40:24
Autor: Agent
slabo chlodzaca klima

wrote:

to jest możliwe bo zawsze coś oleju zostaje i napełniając 700g robi się za
duże ciśnienie, czy za dużo czynnika.

Olej zawsze zostaje w układzie, żadną maszyną go nie odciągniesz.

To samo powiedział mi facet zajmujący się maszynami chłodniczymi. Twierdzi że maszyna wyciąga tylko trochę oleju z ukladu w samochodzie i dodaje ok. 50 ml na oko ale żadna maszyna nie potrafi ściągnąć wszystkiego a tym samym stwierdzić ile oleju jest w układzie bo ze sprężarki nie zejdzie.

Data: 2012-05-30 14:50:55
Autor: Czeslawek
slabo chlodzaca klima
W dniu 2012-05-30 07:40, Agent pisze:

[...]

Robocop albo Terminator potrafiłyby ściągnąć olej ze sprężarki :P

--
Pozdrawiam,
Czesławek

Data: 2012-05-30 19:39:22
Autor: Mumin
slabo chlodzaca klima
W dniu 2012-05-30 14:50, Czeslawek pisze:
..

Robocop albo Terminator potrafiłyby ściągnąć olej ze sprężarki :P

I jeszcze Chuck Norris. ;)

--
Pozdrawiam,
Mumin