słaby ręczny po wymianie szczęk i bębnów

Data: 2011-11-21 07:41:10
Autor: MarcinJM
słaby ręczny po wymianie szczęk i bębnów
W dniu 2011-11-16 09:15, Michał sirapacz Gut pisze:
Witojcie:)

wczoraj wieczorkiem wymieniłem bębny, szczęki, wyczyściłem i skręcilem
samoregulator luzu, zmieniłem zapinki do szczęk na nowe i stare są tylko
cylinderek i sprezyny (sprawne). Ponadto założyłem nowe linki ręcznego.

Hamulec zasadniczy jest na tyle mocny ze mozna zeby wybic na kierownicy,
tyl ewidentnie dziala (conajwyzej moze jeszcze nieco nierownomiernie,
ale to sprawdze dzisiaj). W każdym razie mam pytanie o ręczny - czy on
ma prawo słabo działać na nowym zestawie? Wydaje mi się, że nie nowy
bęben i nowe szczeki nie musza sie jakoś specjalnie docierac a spieprzyc
tam w zasadzie nie ma czego. Czuć kiedy zaciągam ręczny opór kół,
natomiast na jałowych obrotach i zaciągnietym ręcznym samochod da się
ruszyć na 1 i jechac.

Jakieś sugestie? Jedyne co zwrocilo moja uwagę to linka ręcznego nieco
inaczej wyglądająca (ale pasująca). Oznaczenie pasuje na lince,
natomiast nie miała takiej spręzyny na końcowym odcinku linki pomiędzy
króćcem wchodzącym do bębna a jarzmem końcówki linki.

Samoregulator , jesli nie jest mimosrodowy, tylko skrecany potrzebuje pomachania recznym, zeby sie rozkrecil. Przy max skreconym i niewyregulowanym mozliwe jest, ze przy uzyciu hamulca hydraulicznego samoregulator wypadnie ze swojego miejsca.

MarcinJM
gg: 978510, marcinjm()op.pl

słaby ręczny po wymianie szczęk i bębnów