sladami wlasnymi czyli wczasy w Górnym Egip cie [foto][turystyka rowerowa]

Data: 2017-01-07 15:52:19
Autor: Titus Atomicus
sladami wlasnymi czyli wczasy w Górnym Egip cie [foto][turystyka rowerowa]
Witam,
Takie cos:
Fotorelacja z wycieczki swiateczno-noworocznej 2016/17:
https://goo.gl/photos/V2yxhwUtjVsjJxkTA
--
TA

Data: 2017-01-07 07:34:24
Autor: zbrochaty
sladami wlasnymi czyli wczasy w Górnym Egipcie [foto][turystyka rowerowa]
Bardzo fajne zdjecia. jakos nigdy nie pchalem sie tam rowerem, Egipt dla mnie to raczej slonce, wiatr, morze, windsurfing, a ostatnio kite plus ostre arabskie jedzenie, ktore jest fantastyczne. Co prawda jeden obraz to wiele slow, ale....
....Takie pytanie, czy nie chcialoby Ci sie napisac relacje z takiej wyprawy?
I nie mam tu na mysli takiego opisu jak uskutecznia 'wąsaty' na bikestats (dzien pierwszy, drugi, trzeci, 100, 150, 300km, bylo pod gore, w morde wiatr a potem zjadlem batonik) ale bardziej w stylu podrozniczym, jak np pisal Dzienniki rowerowe niejaki Bobkowski
Za pamieci, a moze robiles jakies notatki, jakbys napisal pol, albo cala strone na dzien, zahaczajac o tematy ludzkie, przyrodnicze, moze kulinarne (jesli czasem wychodziles poza plastikowe jedzenie zabrane ze soba)
I oczywiscie tutaj na grupie. Chetnie bym poczytal

Data: 2017-01-08 02:23:33
Autor: AL
On 2017-01-07 15:52, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world wrote:
Witam,
Takie cos:
Fotorelacja z wycieczki swiateczno-noworocznej 2016/17:
https://goo.gl/photos/V2yxhwUtjVsjJxkTA

super wyprawa i relacja!
szczerze zazdroszczę.

Data: 2017-01-10 16:56:07
Autor: Andrzej Ozieblo
W dniu 2017-01-07 o 15:52, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:

Fotorelacja z wycieczki swiateczno-noworocznej 2016/17:
https://goo.gl/photos/V2yxhwUtjVsjJxkTA

"Amazing" jak to mówią w... Warszawie. Jak zwykle u Ciebie, piękne zdjęcia. Podziwiam pomysł i odwagę, bo ja bym się na coś takiego nie zdobył, a element tchórzostwa odegrałby w tym niemałą rolę. Zwłaszcza w tych niespokojnych czasach.

Data: 2017-01-12 10:57:17
Autor: kawoN
W dniu 07.01.2017 o 15:52, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:

Fotorelacja z wycieczki swiateczno-noworocznej 2016/17:
https://goo.gl/photos/V2yxhwUtjVsjJxkTA

Genialne. Stasiukowe. Nadaje się na książkę,
choć pisać o piachu, skałach i pustce pewnie
ciężko.

Dla mnie - zaskoczenie roku :-)

pozdr.
kawoN

Data: 2017-01-13 12:32:22
Autor: Titus Atomicus
sladami wlasnymi czyli wczasy w Górnym E gipcie [foto][turystyka rowerowa]
No, dobra.
A gdzie jest Ignac???
Chory czy co?
:-(
--
TA

Data: 2017-01-13 09:02:12
Autor: Ignac
sladami wlasnymi czyli wczasy w Górnym Egipcie [foto][turystyka rowerowa]
W dniu piątek, 13 stycznia 2017 12:32:24 UTC+1 użytkownik Titus_A....@somewhere.in.the.world napisał:
No, dobra.
A gdzie jest Ignac???
Chory czy co?

Powiem krótko: chapeau bas, Drogi Kolego !!!

Ja się boję pojechać wzdłuż drogi bez ddr-u...

Data: 2017-01-12 21:57:23
Autor: Wojtas
[...]

Fajne foty, gratulacje!

--
Tęskono i nudno jest na tym naszym świecie, proszę państwa.

Data: 2017-01-14 16:39:06
Autor: Piotr aka dracorp
Dnia Sat, 07 Jan 2017 15:52:19 +0100, Titus_Atomicus napisał(a):

Witam,
Takie cos:
Fotorelacja z wycieczki swiateczno-noworocznej 2016/17:
https://goo.gl/photos/V2yxhwUtjVsjJxkTA
https://goo.gl/0ccY2A
Tak samo mnie zastanawiało co Cię podkusiło żeby tam pojechać?

Albo nie widziałem, albo nie pamiętam twojej pierwszej wyprawy w te rejony ale teraz rozumiem dlaczego dodatkowo na grupie kiedyś proponowałeś film "Dziewczyna w trampkach".

--
piecia aka dracorp
pisz na: piotr.r.public at gmail dot com

Data: 2017-04-25 01:40:12
Autor: Titus Atomicus
sladami wlasnymi czyli wczasy w Górnym E gipcie [foto][turystyka rowerowa]
In article <o5dk7a$emc$1@dont-email.me>,
 Piotr aka dracorp <imie.nazwisko@wp.eu> wrote:

> [...]

Tak samo mnie zastanawiało co Cię podkusiło żeby tam pojechać?

Albo nie widziałem, albo nie pamiętam twojej pierwszej wyprawy w te rejony
E, myslalem ze wszyscy juz widzieli:
Sladami Stasia i Nel 2009/10 (faktycznie, kiedys to bylo na picasie)
<https://goo.gl/photos/N1RKzXNi4BZcZwji6>
<https://goo.gl/photos/kAgkSpEY7X1gAPdM6>
<https://goo.gl/photos/j4sRGPAxt59wjMCGA>
<https://goo.gl/photos/8w6TroYkiarZoKwy8>
<https://goo.gl/photos/NTkH65VhTrHjN5iA8>
<https://goo.gl/photos/iMYApGMtanLRDdHQ7>
I podsumowanie na flikrze:
https://www.flickr.com/photos/msadurski/albums/72157628815692217

ale teraz rozumiem dlaczego dodatkowo na grupie kiedyś proponowałeś film "Dziewczyna w trampkach".
No, a ja nie rozumiem, co ma do tego 'Dziewczyna w trampkach'?
--
TA

Data: 2017-04-25 15:14:45
Autor: Piotr aka dracorp
Dnia Tue, 25 Apr 2017 01:40:12 +0200, Titus_Atomicus napisał(a):

No, a ja nie rozumiem, co ma do tego 'Dziewczyna w trampkach'?
Teraz to ja już tego nie pamiętam. Co ja tam miałem na myśli.