¶lady po poprzednim procesorze, jak znaleĽć?

Data: 2016-01-24 16:04:45
Autor: bartmeteo
¶lady po poprzednim procesorze, jak znaleĽć?
Witam
Mam podejrzenie, że podczas naprawy laptopa. Został wymieniony procesor.. Czy jest jaka¶ możliwo¶ć sprawdzenia tego? Jakie¶ stare logi? A może jakie¶ nowe dane tego procesora np. czas jego pracy, instalacji? Win7.

Data: 2016-01-25 15:47:51
Autor: RadoslawF
ślady po poprzednim procesorze, jak znale źć?
W dniu 2016-01-25 o 01:04, bartmeteo@gmail.com pisze:
Witam
Mam podejrzenie, że podczas naprawy laptopa. Został wymieniony procesor. Czy jest jakaś możliwość sprawdzenia tego? Jakieś stare logi? A może jakieś nowe dane tego procesora np. czas jego pracy, instalacji? Win7.

Sprawdził bym czy procesor jest wymienialny.

Pozdrawiam

Data: 2016-01-25 14:10:28
Autor: bartmeteo
W dniu poniedziałek, 25 stycznia 2016 15:47:35 UTC+1 użytkownik RadoslawF napisał:

Sprawdził bym czy procesor jest wymienialny.

Laptop to Compal. Kadłubek. Czyli chyba wymienialny.

Data: 2016-01-25 14:12:52
Autor: bartmeteo
¶lady po poprzednim procesorze, jak znaleĽć?
W dniu poniedziałek, 25 stycznia 2016 15:47:35 UTC+1 użytkownik RadoslawF napisał:

Sprawdził bym czy procesor jest wymienialny.

To Compal. Kadłubek. Więc chyba wymienialny.

Data: 2016-01-25 16:49:00
Autor: platformowe głupki
ślady po poprzednim procesorze, jak znale źć?
co ty, dla powaĹĽnych (spoza strefy) firm to ĹĽaden problem,
wylutować 5000 nóżkowy proc - 10 sekund roboty...

(ja wiem, ĹĽe ci ze strefy to wylutowujÄ…, i w ogĂłle wszystko naprawiajÄ… opalarkÄ…)...

Data: 2016-01-25 17:24:20
Autor: Jacek Maciejewski
¶lady po poprzednim procesorze, jak znaleĽć?
Dnia Mon, 25 Jan 2016 16:49:00 +0100, platformowe głupki napisał(a):

ze strefy

Masz na my¶li zapewne strefę 51? :)
--
Jacek
-Co robi Jarosław jak ma ochotę popieprzyć?

Data: 2016-01-25 18:04:07
Autor: platformowe głupki
ślady po poprzednim procesorze, jak znale źć?
jeden taki go¶ć mi opowiadał, że nie było z tym żadnego problemu, wylutowywali i wymieniali dosłownie wszystko...

Data: 2016-01-25 18:33:33
Autor: RadoslawF
ślady po poprzednim procesorze, jak znale źć?

jeden taki gość mi opowiadał, że nie było z tym żadnego problemu,
wylutowywali i wymieniali dosłownie wszystko...

Mi taki jeden szwajcar opowiadał jak to kosmici w Andach wylądowali.
Napisał z tego nawet książkę a dla durnych i niedorozwiniętych trolli
to nawet komiks wydali. W Polsce teĹĽ.

Pozdrawiam

Data: 2016-01-25 19:33:37
Autor: Irokez
[...]

Jak Dell to sprawdĽ po service tag jaki wyszedł z fabryki.
Inne firmy maj± to głęboko w poważaniu i nie prowadz±/udostępniaj± takich danych.

--
Irokez

Data: 2016-01-25 19:53:46
Autor: Sebastian Biały
On 2016-01-25 01:04, bartmeteo@gmail.com wrote:
Mam podejrzenie, że podczas naprawy laptopa. Został wymieniony procesor.

Komu by się chciało jesli lutowany BGA ... To najzwyczajniej w ¶wiecie Masa Pracy.

PS. Możesz być wdzięczny je¶li przy okazji wymienili kulki na PbSn.

Data: 2016-01-27 20:32:59
Autor: m4rkiz
<bartmeteo@gmail.com> wrote in message news:d1351905-3a44-40cb-967a-501a6d913fbegooglegroups.com...
Mam podejrzenie, że podczas naprawy laptopa. Został wymieniony procesor. Czy
jest jaka¶ możliwo¶ć sprawdzenia tego? Jakie¶ stare logi? A może jakie¶ nowe
dane tego procesora np. czas jego pracy, instalacji? Win7.

zmiana cpu raczej skutkuje koniecznoscia ponownej aktywacji

poogladaj tez liste odlaczonych urzadzen:
http://www.thewindowsclub.com/manage-remove-devices-drivers-with-device-remover

--
http://db.org.pl/

Data: 2016-01-27 14:35:37
Autor: bartmeteo
W dniu ¶roda, 27 stycznia 2016 20:33:07 UTC+1 użytkownik m4rkiz napisał:

poogladaj tez liste odlaczonych urzadzen:
http://www.thewindowsclub.com/manage-remove-devices-drivers-with-device-remover

Jak znaleĽć t± listę?

Data: 2016-01-29 13:42:03
Autor: Adam Wysocki

http://www.majorgeeks.com/files/details/device_remover_543c.html

--
"qui hic minxerit aut cacaverit, habeat deos superos et inferos iratos"
http://www.chmurka.net/

Data: 2016-01-31 04:44:43
Autor: bartmeteo
W dniu pi±tek, 29 stycznia 2016 14:42:05 UTC+1 użytkownik Adam Wysocki napisał:

http://www.majorgeeks.com/files/details/device_remover_543c.html

OK. To wiem. Ale nie wiem jak w samym programie znaleĽć t± "listę" w mnogo¶ci opcji.

Data: 2016-01-27 22:15:48
Autor: Irokez
W dniu 2016-01-27 o 20:32, m4rkiz pisze:

> zmiana cpu raczej skutkuje koniecznoscia ponownej aktywacji

Raczej NIE skutkuje. Jeszcze mi się nie zdażyło.

poogladaj tez liste odlaczonych urzadzen:
http://www.thewindowsclub.com/manage-remove-devices-drivers-with-device-remover

O ciekawe narzędzie.
Faktycznie u mnie widzi na li¶cie co zostało odł±czone, procesor stary widzi.

--
Irokez

¶lady po poprzednim procesorze, jak znaleĽć?