ślady po poprzednim procesorze, jak znaleźć?

Data: 2016-01-27 20:32:59
Autor: m4rkiz
ślady po poprzednim procesorze, jak znaleźć?
<bartmeteo@gmail.com> wrote in message news:d1351905-3a44-40cb-967a-501a6d913fbegooglegroups.com...
Mam podejrzenie, że podczas naprawy laptopa. Został wymieniony procesor. Czy
jest jakaś możliwość sprawdzenia tego? Jakieś stare logi? A może jakieś nowe
dane tego procesora np. czas jego pracy, instalacji? Win7.

zmiana cpu raczej skutkuje koniecznoscia ponownej aktywacji

poogladaj tez liste odlaczonych urzadzen:
http://www.thewindowsclub.com/manage-remove-devices-drivers-with-device-remover

--
http://db.org.pl/

Data: 2016-01-27 14:35:37
Autor: bartmeteo
W dniu środa, 27 stycznia 2016 20:33:07 UTC+1 użytkownik m4rkiz napisał:

poogladaj tez liste odlaczonych urzadzen:
http://www.thewindowsclub.com/manage-remove-devices-drivers-with-device-remover

Jak znaleźć tą listę?

Data: 2016-01-29 13:42:03
Autor: Adam Wysocki

http://www.majorgeeks.com/files/details/device_remover_543c.html

--
"qui hic minxerit aut cacaverit, habeat deos superos et inferos iratos"
http://www.chmurka.net/

Data: 2016-01-31 04:44:43
Autor: bartmeteo
W dniu piątek, 29 stycznia 2016 14:42:05 UTC+1 użytkownik Adam Wysocki napisał:

http://www.majorgeeks.com/files/details/device_remover_543c.html

OK. To wiem. Ale nie wiem jak w samym programie znaleźć tą "listę" w mnogości opcji.

Data: 2016-01-27 22:15:48
Autor: Irokez
W dniu 2016-01-27 o 20:32, m4rkiz pisze:

> zmiana cpu raczej skutkuje koniecznoscia ponownej aktywacji

Raczej NIE skutkuje. Jeszcze mi się nie zdażyło.

poogladaj tez liste odlaczonych urzadzen:
http://www.thewindowsclub.com/manage-remove-devices-drivers-with-device-remover

O ciekawe narzędzie.
Faktycznie u mnie widzi na liście co zostało odłączone, procesor stary widzi.

--
Irokez

ślady po poprzednim procesorze, jak znaleźć?