slajdowiska rowerowe w weekend [waw][turystyka rowerowa]

Data: 2012-10-16 00:30:05
Autor: Titus Atomicus
slajdowiska rowerowe w weekend [waw][turystyka rowerowa]
Witam,
W najblizszy weekend w Warszawie dwa ciekawe slajdowiska rowerowe.

W Klubie Jarema (wieza kosciola sw Anny, g. 18:00) Piotr Strzezysz opowie o wakacyjnej wycieczce rowerowej po Gruzji. Liczba miejsc ograniczona, wasatych bufonow nie wpuszcza sie z zasady.

A w niedziele w Kinie Wisla Przemek Pawlucki opowiada o rowerowej Norwegii:
<http://groups.google.com/group/pl.rec.turystyka.tramping/browse_frm/thre
ad/9c7a0f3da75421fe#>

Data: 2012-10-16 09:08:14
Autor: Piotr Skrzynkowski
W dniu 2012-10-16 00:30, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:
wasatych bufonow nie wpuszcza sie z zasady.

Po co ta złośliwość?

A w niedziele w Kinie Wisla Przemek Pawlucki opowiada o rowerowej
Norwegii:
<http://groups.google.com/group/pl.rec.turystyka.tramping/browse_frm/thre
ad/9c7a0f3da75421fe#>

Naucz się w końcu wstawiać poprawnie linki.

P.S.

Data: 2012-10-16 11:43:32
Autor: Titus Atomicus
slajdowiska rowerowe w weekend [waw][turystyka rowerowa]
In article <507d07de$0$1208$65785112@news.neostrada.pl>,
 Piotr Skrzynkowski <piotrbez@spamuskrzynkowski.com> wrote:

W dniu 2012-10-16 00:30, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:
> wasatych bufonow nie wpuszcza sie z zasady.

Po co ta złośliwość?
?
Bo nie lubie wasatych bufonow. Po drugie to informacja, nie zlosliwosc. A po trzecie, nie jestes chyba z Warszawy?

:-(
Mozesz polecic jakies szkolenia?

Data: 2012-10-16 12:30:16
Autor: Piotr Skrzynkowski
W dniu 2012-10-16 11:43, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:

Mozesz polecic jakies szkolenia?

http://tinyurl.com/9jbevzf

P.S.

Data: 2012-10-17 01:50:08
Autor: Titus Atomicus
slajdowiska rowerowe w weekend [waw][turystyka rowerowa]
In article <507d3739$0$1316$65785112@news.neostrada.pl>,
 Piotr Skrzynkowski <piotrbez@spamuskrzynkowski.com> wrote:

W dniu 2012-10-16 11:43, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:

> Mozesz polecic jakies szkolenia?

http://tinyurl.com/9jbevzf

O, dziekuje. Ale to wydaje mi sie znacznie trudniejsze od sklejenia linku.
--
TA

Data: 2012-10-17 02:38:51
Autor: mt

Co w tym trudnego? Wejście na stronę www.tinyurl.com wklejenie tam długiego linku i kliknięcie przycisku w celu wygenerowania krótszego nazywasz trudnym?
--
marcin

Data: 2012-10-17 02:42:04
Autor: mt
W dniu 2012-10-17 02:38, mt pisze:

[...]

Zresztą masz nawet na podanej stronie link do narzędzia do przeglądarki, za pomocą którego jednym kliknięciem generujesz krótki link do strony, na której aktualnie jesteś. No prościej już się nie da.
--
marcin

Data: 2012-10-18 12:57:15
Autor: Titus Atomicus
In article <k5kutu$er9$1@node1.news.atman.pl>, mt <fragless@interia.pl> wrote:

> [...]

Zresztą masz nawet na podanej stronie link do narzędzia do przeglądarki, za pomocą którego jednym kliknięciem generujesz krótki link do strony, na której aktualnie jesteś. No prościej już się nie da.

Wciaz to bardziej skomplikowane niz sklejenie linka.
Poza tym uzycie tinyurl to nie to samo, co 'wstawianie linkow poprawnie'. I sprawa nie jest taka jednoznaczna...
--
TA

Data: 2012-10-18 04:19:59
Autor: rmikke
W dniu czwartek, 18 października 2012 12:57:16 UTC+2 użytkownik (Nieznane) napisał:

> Zreszt� masz nawet na podanej stronie > link do narz�dzia do przegl�darki, > za pomoc� kt�rego jednym klikni�ciem
> generujesz kr�tki link do strony, > na kt�rej aktualnie jeste�. No pro�ciej ju� si� nie da.

:-(
Wciaz to bardziej skomplikowane niz sklejenie linka.
Poza tym uzycie tinyurl to nie to samo, co 'wstawianie linkow poprawnie'. I sprawa nie jest taka jednoznaczna...

Nie pamiętam, która skracarka (i nie pamiętam, czy w każdej
przeglądarce to działało) miała dodatkowy bajer, że po kliknięciu
w ten guzik do skracania URL lądował również w schowku.
Czyli z "kopiuj i wklej" robiło się "kliknij i wklej"
i tu już naprawdę prościej się nie da :P

Data: 2012-10-18 16:48:43
Autor: Michał Pysz
[...]

Trudniejsze dal jednej osoby (Ciebie) ale za to łatwiejsze dal milionów (nas czytających).

Co byś nie mówił bilans jest jednoznaczny ;-)

mp.

Data: 2012-10-18 13:06:32
Autor: rmikke
W dniu czwartek, 18 października 2012 16:48:37 UTC+2 użytkownik Michał Pysz napisał:
> [...]

Trudniejsze dal jednej osoby (Ciebie) ale za to łatwiejsze dal milionów (nas czytających).

Co byś nie mówił bilans jest jednoznaczny ;-)

Titus idzie po prostu w ślady Wilka w kwestii wklejania linków.
Tyle, że zamiast linkować do komentarzy (nie wszędzie się da),
wymyślił inny sposób, żebyśmy się trochę pomęczyli z tym,
co wkleja...

Data: 2012-10-19 04:17:13
Autor: Titus Atomicus
slajdowiska rowerowe w weekend [waw][turystyka rowerowa]

Wypraszam sobie :-(
To bylo ponizej pasa.
--
TA

Data: 2012-10-19 05:01:10
Autor: rmikke
W dniu piątek, 19 października 2012 04:17:14 UTC+2 użytkownik Titus_A....@somewhere.in.the.world napisał:
In article <141a1732-d621-415f-bc68-d90a5e34d0b0@googlegroups.com>,

 rmikke <spamcatch@mailinator.com> wrote:

Wypraszam sobie :-(
To bylo ponizej pasa.

Use the skracarka, Titus, zamiast sobie wypraszać ;)

Data: 2012-10-19 16:06:58
Autor: Titus Atomicus
slajdowiska rowerowe w weekend [waw][turystyka rowerowa]
In article <e1a62223-a8e8-4c66-8003-f16a1adf55b2@googlegroups.com>,
 rmikke <spamcatch@mailinator.com> wrote:

Use the skracarka, Titus, zamiast sobie wypraszać ;)

Przeciez usuje, kiedy link jest rzeczywiscie dlugi i wiem, ze sie na pewno zlamie, conajmniej w jedym miejscu.
A stosowanie skroconych linkow tez ma swoje minusy, nie tylko dla wklejajacego. Oczywiscie, idealnym byloby wklejanie zarowno linku skroconego i oryginalnego - ale to jest jeszcze bardziej klopotliwe (dla wklejajacego).
W kazym razie kol. Skrzynowski sie ewidentnie czepia...
--
TA

Data: 2012-10-19 07:24:20
Autor: rmikke
W dniu piątek, 19 października 2012 16:06:59 UTC+2 użytkownik Titus_A....@somewhere.in.the.world napisał:
In article <e1a62223-a8e8-4c66-8003-f16a1adf55b2@googlegroups.com>,

A stosowanie skroconych linkow tez ma swoje minusy, nie tylko dla wklejajacego.

No wlasnie nie wiem, jakie. Ktos raz pisal, ze te skrocone linki
traca waznosc, ale nie wiem, ktorej skracarki to dotyczylo.
tnij.com wraznie pisze, ze u nich nie traca.

Czyli jedyne ryzyko przy uzyciu tnij.com jest takie, ze akurat
tnij.com padnie.

Tym niemniej, klikalem w linki roznych skracarek, czasem rowniez
takie wygrzebane z archiwow jakichs forow sprzed wiekow
i jakos nigdy nie nacialem sie na przeterminowane skroty
(na skroty prowadzace do nieistniejacych stron - tak, ale skroty
nadal istnialy...), ani na pad skracarki.

Czyli - uzywac spokojnie, a najlepiej zlokalizowac te z przyciskiem
wsadzajacym od razu skrot do schowka.

Data: 2012-10-19 17:16:46
Autor: Titus Atomicus
slajdowiska rowerowe w weekend [waw][turystyka rowerowa]
In article <7afcbb9c-6870-4962-8996-efb06ab1e5e6@googlegroups.com>,
 rmikke <spamcatch@mailinator.com> wrote:

m wraznie pisze, ze u nich nie traca.

Czyli jedyne ryzyko przy uzyciu tnij.com jest takie, ze akurat
tnij.com padnie.

Ale kilkajac na skrot nie wiadomo, co tam sie pokaze...
--
TA

Data: 2012-10-19 08:58:27
Autor: rmikke
W dniu piątek, 19 października 2012 17:16:47 UTC+2 użytkownik Titus_A....@somewhere.in.the.world napisał:
> [...]

> tnij.com padnie.

Ale kilkajac na skrot nie wiadomo, co tam sie pokaze...

Tak jakbyś wiedział, co zobaczysz, klikając na YouTube...

Data: 2012-10-20 09:57:57
Autor: Gotfryd Smolik news
On Fri, 19 Oct 2012, rmikke wrote:

[...]

  Chyba jakieś ograniczenia we wklejaniu dowolnego kodu skryptów
do treści na youtubie są, co? ;)
  Idzie o możliwość odesłania na stronę, która składa się głównie
ze skryptów szukających dziury w całym. Jak najbardziej dosłownie.
  :P

  Teza o "przeterminowaniu" była kiedyś modna, ale tak jak piszesz,
jest nieprawdziwa. To np. "stare" archiwum googla zniknęło
i linki z identyfikatorami archiwalnych odesłań nie działają,
a nie skróty.

pzdr, Gotfryd

Data: 2012-10-20 11:15:54
Autor: Coaster
rmikke wrote:
[...]

No wlasnie. Gdy czytam pretzla w miejscu, gdzie wiem, ze czesc serwisow/stron jest zablokowana, to nie moge korzystac z takich ukrytych linkow, poniewaz nie wiem czy jest to "poprawny politycznie" klink czy tez zablokowany a klikniecie w link niepoprawny nie dosc, ze zostaje odnotowane, to i tak nie wejdzie sie na dana strone/serwis...
W momencie, kiedy widac caly link - wiadomo gdzie prowadzi.
--

PoZdR
"As a rule," said Holmes, "the more bizarre a thing is

Data: 2012-10-20 10:20:19
Autor: rmikke
W dniu sobota, 20 października 2012 11:15:56 UTC+2 użytkownik Coaster napisał:

[...]

Ba, u mnie w korpo część skracarek jest zablokowana z definicji,
tj. link może sobie być politycznie poprawny, ale skrócony
już nie przejdzie. Ale najwyżej sobie obejrzę później, wolę tak,
niż sklejać link z kawałków.

Data: 2012-10-19 16:36:35
Autor: Piotr Skrzynkowski
W dniu 2012-10-19 16:06, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:

W kazym razie kol. Skrzynowski sie ewidentnie czepia...

Ewidentnie, przecieĹź to takie przyjazne dla uĹźytkownikĂłw...

P.S.

Data: 2012-10-19 17:14:55
Autor: Titus Atomicus
slajdowiska rowerowe w weekend [waw][turystyka rowerowa]
In article <50816574$0$1227$65785112@news.neostrada.pl>,
 Piotr Skrzynkowski <piotrbez@spamuskrzynkowski.com> wrote:

W dniu 2012-10-19 16:06, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:

> W kazym razie kol. Skrzynowski sie ewidentnie czepia...

Ewidentnie, przecież to takie przyjazne dla użytkowników...

E, zapisz sie na kurs sklejania linkow.
--
TA

Data: 2012-10-18 17:48:15
Autor: Titus Atomicus
slajdowiska rowerowe w weekend [waw][turystyka rowerowa]
In article <k5p418$8al$1@srv.cyf-kr.edu.pl>,
 Michał Pysz <pysz.michal@wp.pl> wrote:

> [...]

Trudniejsze dal jednej osoby (Ciebie) ale za to łatwiejsze dal milionów (nas czytających).

Co byś nie mówił bilans jest jednoznaczny ;-)

E, co ty? Naprawde sadzisz, ze mam miliony czytelnikow?
--
TA

Data: 2012-10-18 17:53:57
Autor: Michał Pysz
slajdowiska rowerowe w weekend [waw][turystyka rowerowa]

Co byś nie mówił bilans jest jednoznaczny ;-)

E, co ty? Naprawde sadzisz, ze mam miliony czytelnikow?
Hmm a nawet jak nas jest mniej to powód by nas nie szanować?

mp.

Data: 2012-10-18 18:42:19
Autor: Titus Atomicus
slajdowiska rowerowe w weekend [waw][turystyka rowerowa]
In article <k5p7ri$9fm$1@srv.cyf-kr.edu.pl>,

> E, co ty? Naprawde sadzisz, ze mam miliony czytelnikow?
Hmm a nawet jak nas jest mniej to powód by nas nie szanować?

Jesli to nie jest powod, to dlaczego uzyles takiego argumentu?
--
TA

Data: 2012-10-18 21:54:55
Autor: Coaster
slajdowiska rowerowe w weekend [waw][turystyka rowerowa]
Michał Pysz wrote:
[...]
Trudniejsze dal jednej osoby [...] łatwiejsze dal milionów [...]

Ale o sina dal chodzi? ;-)

Data: 2012-10-17 08:43:24
Autor: Grzegorz Baltazar Kajdrowicz

www.kino.waw.pl

--
  Grzegorz Baltazar Kajdrowicz http://www.rower.orbit.pl
o__,  -"Szukaj swojej Przygody!  A gdy juz znajdziesz

slajdowiska rowerowe w weekend [waw][turystyka rowerowa]