slajdy Kodak

Data: 2009-10-25 18:17:13
Autor: Adam Płaszczyca
slajdy Kodak
Dnia Sun, 25 Oct 2009 16:08:39 +0100, marek augustynski napisał(a):

wywoływacze;) Mi jest potrzebny miękki i nie koniecznie o podkręconych barwach. Kiedyś miałem taki, chyba EPP, i był super. Czy ktos mógłby opisac w dwóch zdaniach każdy z filmów? Foldery reklamowe twierdzą, że wszystkie są boskie;)

No to ja jeszcze niepodkręconych kolorów una kodaku to nie widziałem...

--
     ___________ (R)
  ___/ /_  ___    ul. Na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012 378 31 98)

Data: 2009-10-25 22:05:39
Autor: marek augustynski
slajdy Kodak

> [...]

No to ja jeszcze niepodkręconych kolorów una kodaku to nie widziałem...

też mi się zdaje ale jakoś muszę z tego wybrnąć;)

http://toomuchchocolate.org/?page_id=1127

pozdrawiam
marek

--