slajdy z Indii i Syrii

Data: 2011-07-23 01:13:22
Autor: Gil
slajdy z Indii i Syrii

"Filla Kris" <fillak@poczta.onet.pl> wrote in message news:j08p1p$h47$1news.onet.pl...
Witam
Zeskanowalem troche slajdow na plaszczaku i wrzucilem na strone w necie.

Zdjęcia fajne i ciekawe.
Ale nie widzę żadnych zalet skanowania ze slajdów. Zdjęcia są "technicznie i jakościowo" dużo gorsze od tych co można osiagnąć teraz przeciętna małpka.
Ale to na marginezie bo liczy sie wyjazd i zdjęcia. Gratulacje.

Data: 2011-07-23 02:59:51
Autor: Mariusz [mr.]
slajdy z Indii i Syrii

"Gil" <gilboa@op.pl> wrote:

Ale nie widzę żadnych zalet skanowania ze slajdów. Zdjęcia s±
"technicznie i jako¶ciowo" dużo gorsze od tych co można osiagn±ć teraz
przeciętna małpka.

    Oj, po prostu one jeszcze nie s± skończone. Trochę zacieków,
przebarwień i grzyba po brzegach, a od razu zyskaj± na "plastyce"!  ;-)

[mr.]

Data: 2011-07-24 00:50:03
Autor: Maciorra
slajdy z Indii i Syrii
Gil pisze:

Ale nie widzę żadnych zalet skanowania ze slajdów. Zdjęcia s± "technicznie
i jako¶ciowo" dużo gorsze od tych co można osiagn±ć teraz przeciętna
małpka. Ale to na marginezie bo liczy sie wyjazd i zdjęcia. Gratulacje.

Wiadomo, ze slajdy najlepiej wygladaja z rzutnika, ale:
1. ciezko o taki rzutnik ktory wrzuci do netu:)
2. nawet poskanowane jednak wygladaja troche inaczej niz cyfry, przynajmniej ja mam takie  wrazenie.

--
Pozdrrawiam
Maciorra

slajdy z Indii i Syrii