slalom szybki i tylny hamulec

Data: 2014-07-16 05:26:17
Autor: Tmek
slalom szybki i tylny hamulec

Użytkownik "loqash" <loqash@_NOSPAM_gmail.com> napisał w wiadomości news:05c749f60c748f1969cb344b695cf1f4$1grupy.scigacz.pl...

poczytałem troszkę na forach i wszyscy są przeciwni tylnemu hamulcowi poza hamowaniem w pozycji pionowej...

Moze taka moda w kregach wzajemnej adoracji.
Kiedys wszyscy byli przeciwko uzywaniu przedniego, rysujac katastroficzne wizje smierci w wyniku przelotu przez kierownice.
Teraz sa przeciwko tylnemu.. Hamowac silnikiem tez jest passe?

Ja tam hamuje tylnym, szczegolnie na zakretach w pagorkach. I im jest bardziej mokro tym czesciej.

Tmek

slalom szybki i tylny hamulec