slask - porzadny sklep rowerowy z serwisem?

Data: 2011-05-02 17:57:12
Autor: m4rkiz
slask - porzadny sklep rowerowy z serwisem?
gdzie na szeroko pojetym slasku znajde sklep ktory bedzie mial
wszystko zeby poskladac mi rowerek ktory sobie wymysle (w rozsadnej cenie 2,5-3 kpln) nic szalonego, dojazdy do pracy
i sporadyczne wycieczki po w miare plaskim terenie ogolnie ok 10kkm rocznie

przez ostatnie 7-8 lat wymeczylem dwa podstawowe modele gianta
(crs 4.0), zalozenie jest takie ze chce kolejny postawowy model dowolnej sensownej firmy (vbrake, bez amortyzacji, rama aluminiowa)
ale myslalem o poprawkach w stylu - o wieksza ilosc szprych w tylnym kole, piastach i suporcie z lozyskami maszynowymi, zamianie najwiekszej zebatki w kasecie na cos w stylu megarange,
demontazu przedniej przerzutki (nie zdarza mi sie uzywac niczego
poza najwieksza tarcza) i pewnie paru innych rzeczach ktore jeszcze
przyjda mi do glowy - moze cos podpowiecie

generalnie chce miec rower ktory w miare bezobslugowo (oczywiscie smarowal bede a i umyje czasem) przetrwa mi pare lat, waga, wyglad
i inne takie nie graja wiekszej roli

chodzi o miejsce w ktorym bedzie ktos na tyle kumaty ze doradzi mi czego dokladnie potrzebuje i posklada mi to tak zebym nie musial sie denerwowac w trakcie ekspoatacji

Data: 2011-05-02 23:10:32
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
slask - porzadny sklep rowerowy z serwisem?
m4rkiz, Mon, 2 May 2011 17:57:12 +0100, pl.rec.rowery:
[...]

Ja bym strzelał do sklepu, którego nazwy nigdy nie zapamiętam. W Katowicach
na Mikołowskiej jest, zaraz za wiaduktem kolejowym. Taki cholernie mały.
Jak Ci to pomoże: http://goo.gl/9FIpE - w tym budynku.
Drugi, ale to już naprawdę szeroko trzeba pojmować "Śląsk" jest MK Bike w
Sosnowcu. A jak chce Ci się jechać do Jaworzna to uderzaj na Grunwaldzką
106 (na parterze bloku. Na Grunwaldzkiej jest jeszcze MK Bike, ale w domu o
numerze 137), gość może nie robić dobrego wrażenia na początku, ale jest
naprawdę konkretnym serwisantem.

--
Pozdrowienia,

Data: 2011-05-04 19:09:13
Autor: MiK
slask - porzadny sklep rowerowy z serwisem?
W Czechowicach (droga na Bielsko, ul. Legionów) są dwa sklepy rowerowe. Widziałem kilka rowerków od nich i muszę przyznać, że znają sie na tym co robią i mają odpowiednie podejście do klienta.

Pozdrawiam, M.

slask - porzadny sklep rowerowy z serwisem?