sławetny lenteks - kilka pytań

Data: 2010-12-05 16:56:18
Autor: JacekG.
sławetny lenteks - kilka pytań
4. Jedyną w miarę wiarygoną informacją, jaka znalazłem w necie jest to, że
w przypadku zawilgocenia warstwy "futra", powstają idealne warunki dla
rozwoju pleśni - to brzmi sensownie, ale jeśli sąsiad nie zaleje nam
mieszkania, to szanse na zawilgocenie tej warstwy są znikome.

Miałem lenteks, nikt mnie nie zalał, może sam w czasie zmywania podłogi, a może został położony na wilgotną wylewkę, w każdym razie przy zrywaniu w jednym miejscu była paskudna czarna plama pleśni. "Futro" lenteksu samo w sobie się sypie i kruszy a po spleśnieniu robi się czarny pyłek, w czasie chodzenia te pyłki wszelkimi szczelinkami wydobywają się spod lenteksu. Nie polecam lepszy sam "gumolit" bez "futra". Co do szkodliwości całości to myślę, że wszystkie sztuczności co nas otaczają są w mniejszym lub większym stopniu szkodliwe. Tylko jak się bez nich obejść?
Pozdrawiam.
JacekG.

Data: 2010-12-06 23:23:40
Autor: ąćęłńóśźż
sławetny lenteks - kilka pytańn
Poszperałbym, czy do lenteksu nie dodawano azbestu dla zmniejszenia ścieralności wykładziny.
Niby nie powinni, ale cholera wie...

Data: 2010-12-08 11:54:12
Autor: TomaSz.
sławetny lenteks - kilka pytań
Z pamiętnika internauty.
Własność: 'JacekG.' Wpis z dnia 05-12-2010:

[...]

DZięki z info - jeden pokój zdarty - częściowo do betonu, częściowo do
kleju. Wynalazcę tego cholerstwa powinno się zatrudnićdo prac przy zrywaniu
swojego "przebłysku" myśli technicznej. :)

--
TomaSz.

Data: 2010-12-08 12:24:31
Autor: ąćęłńóśźż
sławetny lenteks - kilka pytań
jakbyś zrywał plastry w jukeju to dopiero byś zobaczył

-- -- -