śledzenie telefonu z GPS on-line (WM)

Data: 2012-03-20 19:44:21
Autor: ToMasz
śledzenie telefonu z GPS on-line (WM)
witam

Szukam programu który umożliwi śledzenie na ekranie PC drogi jaką teraz przebywa telefon (windows mobile, być może java) z GPS. _TERAZ_! Dlaczego się tak pieklę? bo szukam juz od godziny i pierwszy program z 2008 roku jest porzucony i  nie bardzo wiadomo jak działa drugi ReliRescue potrafi wysłać ślad klm na email. Mnie chodzi o to żeby widać było w danej chwili gdzie "telefon" utknął!
Program może mieć mapy, nie musi, może chodzić na ekranie lub w tle. Telefon będzie wożony, cały czas podpięty do ładowarki.

Data: 2012-03-20 19:21:34
Autor: Waldek Godel
Dnia Tue, 20 Mar 2012 19:44:21 +0100, ToMasz napisał(a):

witam

Szukam programu który umożliwi śledzenie na ekranie PC drogi jaką teraz przebywa telefon (windows mobile, być może java) z GPS. _TERAZ_!

Google Latitude

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Nie wiesz co to proxy, wiec informuje sie iz jestem na urlopie i nazywam

Data: 2012-03-24 14:33:06
Autor: ToMasz
W dniu 20.03.2012 20:21, Waldek Godel pisze:
[...]

sam sobie odpowieadam, ale może komuś się przyda:
Glimpse.
Trzeba ściągnąć program na telefon, uruchomić - bez rejestracji. Dalej wysłać link do mapy komuś na email. Odbiorca klika na link - widzi mapę ze śladem w czasie rzeczywistym.
Spysat.pl
najpierw trzeba się zarejestrować ( za darmo) pobrać na telefon program w telefonie podać dane rejestracyjne i kod. telefony (kilka!) zarejestrować na stronie www. Kiedy telefony nadają ślad - widać w czasie rzeczywistym na mapie. Na i780 działa średnio, bo wyłącza ekran, a z nim GPS... NA androidzie - fajnie.

ToMasz

Data: 2012-03-26 09:41:21
Autor: GR001
[...]

fajny pomysł...
a masz może jakieś dane dotyczące transferu danych, który w tym czasie nabiły?
pozdr.
gr

Data: 2012-03-26 12:57:15
Autor: ToMasz
W dniu 26.03.2012 09:41, GR001 pisze:

[...]

Glimpse niemalże 1mb na godzinę, ale telefon to android z załączonymi paroma programami które wyświetlały reklamy. Na WM nie wiem, sadze że mniej. Mapy które wyświetla też GPRSem idą, więc może jakby cały czas obserwowoać satelity - może będzie oszczędniej. Sądze że najmniej wysyła Spysat, ale na WM nie podtrzymuje podświetlenia ekranu, a z zanikiem podświetlenia traci mi się GPS
ToMasz

Data: 2012-03-26 13:06:21
Autor: Maciek "Babcia" Dobosz
śledzenie telefonu z GPS on-line (WM)
Dnia 2012-03-26, o godz. 12:57:15
ToMasz <twitek4@nospam.gazeta.pl> napisał(a):

[...]

Dość intensywne korzystanie w telefonie z poczty, dość częste WWW,
nawigacja (NaviExpert, Yanosick), jakieś bajki dla córki z YT podczas
podróży samochodem (tu rzadko bo 1-2 razy w miesiącu). Nie przekraczam
0,5GB miesięcznie. Nie przekraczałem na telefonie z WM, iOS czy
Androidem. Jeśli telefon robił za modem do komputera to przekraczałem.
Do czasu gdy nie wziąłem karty z Aero2. Przy czym uwaga - karta nei
jest darmowa tylko trzeba wpłacić 20PLN kaucji. Zwrotnej ale
zastanawiam się komu po 3 latach będzie się chciało bawić w jej
oddawanie.

Zdrówko

Data: 2012-03-26 15:38:21
Autor: cpt. Nemo

Użytkownik "Maciek Babcia Dobosz" <babcia@jewish.org.pl> napisał w wiadomości news:20120326130621.4fe7eb75babcia-workstation...

Do czasu gdy nie wziąłem karty z Aero2. Przy czym uwaga - karta nei
jest darmowa tylko trzeba wpłacić 20PLN kaucji. Zwrotnej

No to jest darmowa wlasnie. Kaucja to nie jest oplata.
Na poczatku kaucja byla 50zl, dopiero po interwencji komisji musieli opuscic.
Za te dwie dychy dadza potem pewnie jakies uslugi bo inaczej to jednak wiekszosc Polakow je odbierze :)

Data: 2012-03-26 15:45:10
Autor: Maciek "Babcia" Dobosz
śledzenie telefonu z GPS on-line (WM)
Dnia 2012-03-26, o godz. 15:38:21
"cpt. Nemo" <cpt.nemo@aster.pl> napisał(a):

> [...]

No to jest darmowa wlasnie. Kaucja to nie jest oplata.
Na poczatku kaucja byla 50zl, dopiero po interwencji komisji musieli opuscic.

Ale tym co zapłacili 50PLN nie oddali różnicy. ;-)

Za te dwie dychy dadza potem pewnie jakies uslugi bo inaczej to
jednak wiekszosc Polakow je odbierze :)

Jak oddanie będzie tak samo "user-friendly" jak odbiór (nie mówię tu o
trzech salonach Sferii dla warszawiaków) to większość machnie ręką. ;-)

Zdrówko

Data: 2012-03-26 21:50:16
Autor: Krystek
Dnia 2012-03-26, o godz. 15:38:21 cpt. Nemo napisał(a):

[...]

Wystarczy poczytać na ich stronie. Jest upierdliwe dosyć mocno.

K.

--
http://www.krystek.art.pl/

Data: 2012-03-26 15:44:26

[...]