Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.prawo   »   śliwka, pestka, złamany ząb

śliwka, pestka, złamany ząb

Data: 2009-11-27 20:51:41
Autor: Tans
śliwka, pestka, złamany ząb
Sytuacja przedstawia się następująco: było sobie spotkanie biznesowe na którym podano owoce m.in. suszone śliwki kalifornijskie. Na opakowaniu zakupionych w sklepie śliwek widnieje napis, iż są bez pestek. W większości były bez pestek. Pech chciał, iż klient trafił na jedną z pestką i złamał sobie dwa zęby. Czeka go teraz szybki zabieg stomatologiczny, za który musi zapłacić z własnej kieszeni.

Czy w naszym kraju jest możliwość dochodzenia od producenta ww. towaru rekompensaty i ew. odszkodowania? Jeśli tak to jakie należy przedsięwziąć kroki? Świadków jest dużo, opakowania produktu też są.

Tans

Data: 2009-11-27 20:54:33
Autor: Tomek
śliwka, pestka, złamany ząb
Dnia 27-11-2009 o 20:51:41 Tans <.@.> napisał(a):

Sytuacja przedstawia się następująco: było sobie spotkanie biznesowe na  którym podano owoce m.in. suszone śliwki kalifornijskie. Na opakowaniu  zakupionych w sklepie śliwek widnieje napis, iż są bez pestek. W  większości były bez pestek. Pech chciał, iż klient trafił na jedną z  pestką i złamał sobie dwa zęby. Czeka go teraz szybki zabieg  stomatologiczny, za który musi zapłacić z własnej kieszeni.

Czy w naszym kraju jest możliwość dochodzenia od producenta ww. towaru  rekompensaty i ew. odszkodowania? Jeśli tak to jakie należy  przedsięwziąć kroki? Świadków jest dużo, opakowania produktu też są.


To jakaś prowokacja?

Swoją drogą, jak nie chcecie tych śliwek bo drżycie ze strachu
o uzębienie to napisz na priv podam adres do wysyłki, one całkiem smaczne  są.

--
Tomek

Data: 2009-11-27 22:23:57
Autor: Robert Tomasik
śliwka, pestka, złamany ząb

Użytkownik "Tans" <.@.> napisał w wiadomości news:000ece12$0$2173$c3e8da3news.astraweb.com...
Sytuacja przedstawia się następująco: było sobie spotkanie biznesowe na którym podano owoce m.in. suszone śliwki kalifornijskie. Na opakowaniu zakupionych w sklepie śliwek widnieje napis, iż są bez pestek. W większości były bez pestek. Pech chciał, iż klient trafił na jedną z pestką i złamał sobie dwa zęby. Czeka go teraz szybki zabieg stomatologiczny, za który musi zapłacić z własnej kieszeni.

Czy w naszym kraju jest możliwość dochodzenia od producenta ww. towaru rekompensaty i ew. odszkodowania? Jeśli tak to jakie należy przedsięwziąć kroki? Świadków jest dużo, opakowania produktu też są.

Teoretyczne można by się zastanowić nad zastosowaniem przepisów o produkcie niebezpiecznym.

Data: 2009-11-28 00:08:13
Autor: kuba
śliwka, pestka, złamany zą b
Robert Tomasik pisze:

Teoretyczne można by się zastanowić nad zastosowaniem przepisów o produkcie niebezpiecznym.

A nawet jeśli nie to (choć przeszkód nie widzę), to normalna odpowiedzialność z 415 KC.

--
kuba
www.fashioncorner.pl

Data: 2009-11-27 23:10:01
Autor: witek
śliwka, pestka, złamany ząb
Tans wrote:
Sytuacja przedstawia się następująco: było sobie spotkanie biznesowe na którym podano owoce m.in. suszone śliwki kalifornijskie. Na opakowaniu zakupionych w sklepie śliwek widnieje napis, iż są bez pestek. W większości były bez pestek. Pech chciał, iż klient trafił na jedną z pestką i złamał sobie dwa zęby. Czeka go teraz szybki zabieg stomatologiczny, za który musi zapłacić z własnej kieszeni.

Czy w naszym kraju jest możliwość dochodzenia od producenta ww. towaru rekompensaty i ew. odszkodowania? Jeśli tak to jakie należy przedsięwziąć kroki? Świadków jest dużo, opakowania produktu też są.

Tans

z wlasnej kieszeni?

co to za firma, ktorej zal kasy na naprawe zebow wlasnego klienta.

Data: 2009-11-30 20:46:22
Autor: figaro
śliwka, pestka, złamany ząb

Użytkownik "witek" <witek7205@gazeta.pl.invalid> napisał w wiadomości news:heqbb9$48r$2inews.gazeta.pl...
Tans wrote:
Sytuacja przedstawia się następująco: było sobie spotkanie biznesowe na którym podano owoce m.in. suszone śliwki kalifornijskie. Na opakowaniu zakupionych w sklepie śliwek widnieje napis, iż są bez pestek. W większości były bez pestek. Pech chciał, iż klient trafił na jedną z pestką i złamał sobie dwa zęby.

Rozumiem, że na spotkaniu biznesowym obok śliwek kalifornijskich na półmisku leżały puste opakowania po pestkach do poczytania przez biznesmenów, którzy w trakcie ożywionej biznesowej dyskusji zdążyli przeczytać, że śliwki są bez pestek, a były z pestkami. Jak pech to pech.

Data: 2009-11-28 21:19:22
Autor: WAM
śliwka, pestka, zła many ząb
On Fri, 27 Nov 2009 20:51:41 +0100, Tans <.@.> wrote:

Pech chciał, iż klient trafił na jedną z pestką i złamał sobie dwa zęby. Czeka go teraz szybki zabieg stomatologiczny, za który musi zapłacić z własnej kieszeni.

Czy w naszym kraju jest możliwość dochodzenia od producenta ww. towaru rekompensaty i ew. odszkodowania?
Najprosciej to niech Twoj ubezpieczyciel zaplaci za to leczenie.

WAM
--
Ostatnie miejsca na Sylwestra 2009!
http://www.nadmorze.pl/sylwester-nad-morzem - Może nad morze?

śliwka, pestka, złamany ząb

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona