slon na rowerze

Data: 2009-11-20 08:44:32
Autor: Marek 'Qrczak' Potocki
slon na rowerze
Cześć!

Wczoraj w drodze powrotnej z pracy widziałem jadącego na rowerze słonia.
Znaczy wyprzedził mnie, ale to co najpierw zobaczyłem w lusterku, a potem
na żywo dało mi do myślenia.
Gość był ubrany sportowo, miał kask a pod kaskiem... trąbę. To znaczy
maskę, taką jak do podawania tlenu. Coś w tym guiście:
http://pl.wikipedia.org/wiki/Tlenoterapia
Trąby miał on na oko nieco poniżej metra i jej koniec przypięty na plecach
agrafką do koszulki.

Powiedzcie mi, czy to co widziałem to jakaś powszechna praktyka? Może
raczej eksperymentalny strój dla osoby z nadwrażliwymi drogami oddechowymi,
czy może profilaktyka świńskiej grypy?

--
Pozdrawiam z Wrocławia
Marek Potocki

Data: 2009-11-20 09:01:26
Autor: gram na trąbie
slon na rowerze
Marek 'Qrczak' Potocki <marek@wytnij.kurczak.one.pl> napisał(a):
[...]

W Afryce słonie od dość dawna już jeżdżą na rowerach. U nas z powodu małej ilości mniejszości słonśkiej póki co to rzadki i budzący zaciekawienie widok.

Data: 2009-11-20 10:01:45
Autor: granat
slon na rowerze
Marek 'Qrczak' Potocki pisze:

Gość był ubrany sportowo, miał kask a pod kaskiem... trąbę. To znaczy
maskę, taką jak do podawania tlenu. Coś w tym guiście:
http://pl.wikipedia.org/wiki/Tlenoterapia

takie maski stosowane sa tez przy leczeniu bezdechu/glosnego chrapania. zaklada sie to do snu, ale po co ten gosc to zalozyl?
obstawiam ze chodzi o efekt placebo, pewnie boi sie wirusa grypy i mysli ze ta rura bedzie zapora dla wirusa.

granat

Data: 2009-11-20 11:56:55
Autor: SN .. AP
slon na rowerze
Ja myslalem kiedys o czyms podobnym do biegania i jazdy gdzie temperatura spada ponizej zera.
Ale jak by w moim miescie cos takiego zobaczyli na mnie to by sie kladli na chodnikach ze smiechu :D

Data: 2009-11-20 12:09:56
Autor: ziulek
slon na rowerze
A może to był duch Króla popu?

Data: 2009-11-23 07:07:44
Autor: Marek 'Qrczak' Potocki
slon na rowerze
Dnia Fri, 20 Nov 2009 12:09:56 -0800 (PST), ziulek napisał(a):

A może to był duch Króla popu?

E, chyba nie, kapelusz i rękawiczki nie takie ;)
--
Pozdrawiam z Wrocławia
Marek Potocki

slon na rowerze