slonce/gorac i okrywanie samochodu - czy ma sens?

Data: 2011-08-05 19:40:31
Autor: Bydlę
On 2011-08-05 16:06:44 +0200, "Flyte" <flyteWYTNIJTO@op.pl> said:

Witam,

obecnie jestem na urlopie w nadmorskiej miejscowosci i sporo aut jest
pookrywanych wszelkimi rzeczami: biala tkanina (cos jak przescieradlo albo
obrus) na zewnatrz, tkanina od wewnatrz (pod przednia szyba), niektore okryte sa
cale (od zderzaka do zderzaka).

Zastanawiam sie nad sensem takiej operacji.

Więc zapytałeś właścicieli tych aut.
I co ci odpowiedzieli?

Czy promienie sloneczne niszcza
lakier?

Tak.

czy on plowieje, i czy moze plastiki wewnatrz sie wykrzywiaja.

Też.

Sam mam samochod granatowy i nic zlego nie zauwazylem, choc ma on juz kilka lat
i zawsze stoi pod chmura.

I tego się trzymaj.
:-)

--
Bydlę

slonce/gorac i okrywanie samochodu - czy ma sens?