słowa papieża do sekty lefebrystów

Data: 2010-02-10 20:48:13
Autor: Grzegorz Z.
słowa papieża do sekty lefebrystów
Nie ma żadnej sprzeczno¶ci między jednym i drugim wydaniem Missale Romanum.
W historii liturgii jest rozwój i postęp, ale bez żadnego rozłamu. To, co
dla poprzednich pokoleń było ¶więte, również dla nas pozostaje ¶więte i
wielkie, i nie może być nagle całkowicie zabronione albo uznane za
szkodliwe. Nam wszystkim przynosi korzy¶ć zachowywanie warto¶ci, jakie
wyrosły z wiary i z modlitwy Ko¶cioła, oraz przyznanie im słusznego
miejsca. Oczywi¶cie, aby żyć w pełnej komunii, również kapłani wspólnot
przywi±zanych do dawnej formy nie mog± z zasady wykluczać celebracji według
nowych ksi±g. Uznanie warto¶ci i ¶więto¶ci nowego obrz±dku oraz jednoczesne
całkowite jego odrzucenie byłoby niekonsekwencj±. http://www.opoka.org.pl/biblioteka/W/WP/benedykt_xvi/listy/list_summorum_07072007.html

--
"Przyjemnie jest robić zakupy w niedzielę i słyszeć w¶ciekłe

Data: 2010-02-11 13:26:11
Autor: 'he®sk'
słowa papieża do sekty lefebrystów
On Wed, 10 Feb 2010 20:48:13 +0100, "Grzegorz Z."
<blogfiles@gazeta.pl> wrote:

Nie ma żadnej sprzeczno¶ci między jednym i drugim wydaniem Missale Romanum.

 [...]

 powiedz mi no grzesiusikusik, czy na zakupy startujesz kiedy  zaczynaja dzwonic dzwonki czy dzwonki dzwonia kiedy juz jestes
 na zakupach. przemysl odpowiedz bo zapytam jak daleko masz do
 budowli z krzyzem na wiezy ? ;o)))

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-02-11 14:53:57
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Thu, 11 Feb 2010 13:26:11 +0100, 'he®sk' napisał(a):

On Wed, 10 Feb 2010 20:48:13 +0100, "Grzegorz Z."
<blogfiles@gazeta.pl> wrote:

Nie ma żadnej sprzeczności między jednym i drugim wydaniem Missale Romanum.

 [...]

[...]

Z okna widzę trzy, w tym jedna na wprost, w odległości około 400 metrów.

szarpanie za dzwony zdenerwowanych plebanĂłw"

Data: 2010-02-12 10:04:01
Autor: 'he®sk'
słowa papieża do sekty lefebrystów
On Thu, 11 Feb 2010 14:53:57 +0100, "Grzegorz Z."
<blogfiles@gazeta.pl> wrote:

> [...]
>  na zakupach. przemysl odpowiedz bo zapytam jak daleko masz do

Z okna widzę trzy, w tym jedna na wprost, w odległo¶ci około 400 metrów.

 masz lornetke ? jakiez ty  musisz cierpiec katusze ;o)))

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-02-13 15:40:10
Autor: Grzegorz Z.

<blogfiles@gazeta.pl> wrote:

[...]

 masz lornetke ?

Lornetka a Missale Romanum.... gratulujÄ™.