[pyt]slowacja - mapy

Data: 2010-08-17 10:59:01
Autor: nanotrapped
[pyt]slowacja - mapy
witam
w ktorym ze slowackich miast (Tvrdosin, Trstena, Nizna, Podbiel, etc)
badz najblizej przejscia granicznego w Chocholowie bede mogl dostac
mapy tych regionow (skala ok 1:100.000)

dzieki

Data: 2010-08-17 20:06:25
Autor: PeJot
[pyt]slowacja - mapy
nanotrapped pisze:
witam
w ktorym ze slowackich miast (Tvrdosin, Trstena, Nizna, Podbiel, etc)
badz najblizej przejscia granicznego w Chocholowie bede mogl dostac
mapy tych regionow (skala ok 1:100.000)

Popytaj na pl.rec.gory. Poza tym te mapy są dostępne w kraju, wysyłkowo.

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Data: 2010-08-17 13:39:52
Autor: nanotrapped
slowacja - mapy

Popytaj na pl.rec.gory. Poza tym te mapy s± dostępne w kraju, wysyłkowo.
wyslalem jednoczesnie zapytanie na gory i rowery. z wysylka nie zdaze
- pojutrze wyjazd

Data: 2010-08-18 07:44:39
Autor: PeJot
slowacja - mapy
nanotrapped pisze:
Popytaj na pl.rec.gory. Poza tym te mapy s± dostępne w kraju, wysyłkowo.
wyslalem jednoczesnie zapytanie na gory i rowery. z wysylka nie zdaze
- pojutrze wyjazd

Zdaje się że w polskim Cieszynie jest jaka¶ księgarnia która się w tym specjalizuje. Poza tym te mapy powinny być dostępne w każdym większym mie¶cie na Słowacji.

--
P. Jankisz
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na ¶wiecie jest

Data: 2010-08-18 02:42:12
Autor: r2rec
slowacja - mapy
On 17 Sie, 19:59, nanotrapped <nanotrap...@gmail.com> wrote:
witam
w ktorym ze slowackich miast (Tvrdosin, Trstena, Nizna, Podbiel, etc)
badz najblizej przejscia granicznego w Chocholowie bede mogl dostac
mapy tych regionow (skala ok 1:100.000)

polecam
http://www.cykloserver.cz/cykloatlas/#pos=49.50203|19.86328|9
pozdro
Artur

Data: 2010-08-18 04:55:32
Autor: nanotrapped
slowacja - mapy

polecamhttp://www.cykloserver.cz/cykloatlas/#pos=49.50203|19.86328|9

dzieki - kapitalna mapa do drukowania w warunkach domowych - jest to
co powinno na niej byc i bardzo czytelnie przedstawione

[pyt]slowacja - mapy