s³owo o metodzie

Data: 2009-11-04 12:10:13
Autor: Jerzy Olszewski
s³owo o metodzie
Próbowa³em napisaæ co¶ bez cytatu z prasy, ale jedyny aktualny temat tam nie opisany, to k³opoty mojej Ciotki. Mog³yby one nikogo nie zainteresowaæ.

Zastanawia³em siê zatem co jest powodem takiego rozdra¿nienia "elity intelektualnej" tej grupy i wydedukowa³em, ¿e chyba nie same cytaty (bo daje je równo z Rzepy, GW i innych mediów nie patrz± na ich profile polityczne - no mo¿e poza Radiem Maryja z którego nigdy nie cytowa³em, bo go nie s³ucham, ale nad tym, dla równowagi, muszê popracowaæ).

Skoro jednak nie same cytaty, to pewnie moje krótkie komentarze. Jak reaguje cz³owiek, któremu Mama powiedzia³a, ¿e jest najm±drzejszy na ¶wiecie , a który nie radzi sobie z odpowiedzi± na proste argumenty? Tak dobrze siê domy¶lacie - rozdra¿nieniem.

Mam dla nich z³± informacjê. Mama wprowadzi³a ich w b³±d, bo powszechnie wiadomo, ¿e najm±drzejsz± na ¶wiecie jest Karolina z forum bankiera, wiêc nie mog± byæ najm±drzejszymi. Pretensje do Mamy !

Data: 2009-11-04 11:26:11
Autor: azszxz
s³owo o metodzie
Jerzy Olszewski <jerzyo@it.com.pl> napisa³(a):
[...]

Mylisz sie.
Powodem rozdraznienia jest to, ze zamieszczasz cytaty ktore nie sa
zwiazane z tematem tej grupy.
A twoje komentarze..., pomine milczeniem bo nad bzdetami nie ma co
sie pochylac.
Gdybys nie byl juz takim starym baranem to bym radzil zapytac mamy
o czym swiadczy gledzenie nie na temat ale to juz tobie i tak
nie pomoze a na jakiegos dobrego psychiatre pewnie cie nie stac.
No coz, pozostaje mi jedynie wspolczuc.

Data: 2009-11-04 12:30:44
Autor: Jerzy Olszewski
s³owo o metodzie
  azszxz pisze:
o czym swiadczy gledzenie nie na temat ale to juz tobie i tak
nie pomoze a na jakiegos dobrego psychiatre pewnie cie nie stac.
No coz, pozostaje mi jedynie wspolczuc.

Skoro nie potrafisz poprawnie rozumowaæ i napisaæ czego¶ od siebie z sensem na temat, to dobre i to, ¿e chocia¿ potrafisz wspó³czuæ.

Data: 2009-11-04 11:47:01
Autor: azszxz
s³owo o metodzie
  azszxz pisze:
> [...]
> Skoro nie potrafisz poprawnie rozumowaæ i napisaæ czego¶ od siebie z sensem na temat, to dobre i to, ¿e chocia¿ potrafisz wspó³czuæ.

Alez ja rozumiem, jestes nastepnym zdesperowanym bankrutem-oszo³omem, ktory
nie mogac dac sobie rady z gielda probuje jakos istniec w pamieci
forum na ktorym chcial zawsze brylowac. Tyle na temat olszewskiego,
na wiecej nie mam ochoty. KF.

Data: 2009-11-04 12:51:24
Autor: Jerzy Olszewski
s³owo o metodzie
  azszxz pisze:
[...]

To i tak du¿o. Dwa zdania. Pracuj nad sob± dalej.

Data: 2009-11-04 21:18:52
Autor: Ritchie
s³owo o metodzie
Jerzy Olszewski <jerzyo@it.com.pl> napisa³(a):
To i tak du¿o. Dwa zdania. Pracuj nad sob± dalej.

Moze Jurku o dupach zaczniesz pisac? Responsywnosc i temperatura sie
powiekszy, a NTG pozostanie ;) A tak na serio, to Ci ludzie kulturalnie
tlumacza dlaczego sie denerwuja, a Ty swoje. Wiec moze zaproponuje takie
rozwiazanie, w ktorym cala swoja prasowke wraz z komentarzami umiescisz w
jednym oznaczonym poscie. I kto bedzie chcial, to otworzy. Pozdro. Ritchie.

Data: 2009-11-04 12:14:19
Autor: george
s³owo o metodzie

"Jerzy Olszewski" <jerzyo@it.com.pl> wrote in message news:hcrnj2$79a$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

ciekawe co by³oby gdyby wszedl ci do domu jaki¶ menel i zacz±³ laæ do kwiatka ?
mam nadzieje ¿e przyjmiesz to ze stoickim spokojem... przeciez nigdzie na dzwiach nie masz napisane ¿e menelom wtêp wzbroniony i laæ do kwiatka nie wolno. Nie raz zwracano ci uwage ¿e to nie ta grupa (mimo ¿e normalnie nie trzeba tego nikomu t³umaczyæ) a ty dalej wylewasz tu swoje polityczne komentarze / ¿ale. Daj spokój i zarabiaj, polityke wrzuæ na pl.soc.co¶tam,

george

Data: 2009-11-04 12:20:48
Autor: Jerzy Olszewski
s³owo o metodzie
george pisze:

[...]

Nie wiedzia³em , ¿e jestem w Twoim domu. Widocznie pomyli³em adres. Mam spieprzony GPS :)

Data: 2009-11-04 12:23:30
Autor: george
s³owo o metodzie

"Jerzy Olszewski" <jerzyo@it.com.pl> wrote in message news:hcrome$ola$2nemesis.news.neostrada.pl...
george pisze:

[...]

no widzisz jakim jeste¶ tumanem ?
nawet komu¶ kto wcale nie ¿yczy ci ¼le potrafisz odpowiedziec w sposób, który kwalifikuje cie do KF.
Mam do ciebie szacunek, bo na polu technicznym da sie z Tob± pogadaæ, ale poza tym tragedia.

george

Data: 2009-11-05 02:04:42
Autor: deq
s³owo o metodzie
U¿ytkownik "george" <george___@vp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:hcroto$ot2$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

Szacunek ³atwo zmarnowaæ, trudniej zbudowaæ. Je¶li kto¶ wielokrotnie udowodni³ ¿e jest debilem to jego wybór. Ten tuman to jakie¶ nowe wcielenie expierda.

Data: 2009-11-04 12:17:13
Autor: skippy
s³owo o metodzie
Chodzi o to ¿e skutecznie zasmiecasz tê grupe tematami OT robi±c bez przerwy polityczne wrzutki, o nic innego.
Zrobi³es z tej grupy, praktycznie samodzielnie, drug± pl.soc.polityka.
Rozumiem, tu masz ³atwiej, tam bluzgi lec± bez ¿enady, a tu nawet specjali¶ci od AT wezm± Cie w obronê.
Dawaj co¶, Jurek, bo mam fajny cytat z Palikota.

Data: 2009-11-04 12:24:08
Autor: marfi
s³owo o metodzie
U¿ytkownik "skippy" <a@nie.ma> napisa³ w wiadomo¶ci news:hcrnrv$50e$1news.onet.pl...
[...]

   A ty starasz siê te OT rozwijaæ?
  Stajesz siê powoli zaprzeczeniem oszo³oma czyli ... innym oszo³omem?

--
marfi

Data: 2009-11-04 12:24:24
Autor: Jerzy Olszewski
s³owo o metodzie
skippy pisze:
[...]

To nie moja wina, ¿e te tematy budz± wiêksze emocje ni¿ te dotycz±ce Gie³dy. Niestety za ka¿dym razem, gdy proponowa³em co¶ w w±skim temacie (np. w sobotê o formacjach, o które pyta³ Miecio), to nie cieszy³o siê zainteresowaniem. Znasz zasadê - nie kop siê z koniem ?

Taki "trynd" :)))

Data: 2009-11-04 12:25:20
Autor: george
s³owo o metodzie

"Jerzy Olszewski" <jerzyo@it.com.pl> wrote in message news:hcrodm$9dt$1atlantis.news.neostrada.pl...
skippy pisze:
[...]

czyli zale¿y Ci na "zainteresowaniu", ale niekoniecznie na temacie ?
Byle tylko odpowiadali ? Czyli nie ma szans...

george

Data: 2009-11-04 12:29:05
Autor: skippy
s³owo o metodzie

U¿ytkownik "george"
czyli zale¿y Ci na "zainteresowaniu", ale niekoniecznie na temacie ?
Byle tylko odpowiadali ? Czyli nie ma szans...

Ok ja go da³em do KF czego ¿a³uje ale trudno.
Uciesz± siê ¿±dni prasówek.

Data: 2009-11-04 12:33:21
Autor: Jerzy Olszewski
s³owo o metodzie
skippy pisze:

U¿ytkownik "george"
czyli zale¿y Ci na "zainteresowaniu", ale niekoniecznie na temacie ?
Byle tylko odpowiadali ? Czyli nie ma szans...

Ok ja go da³em do KF czego ¿a³uje ale trudno.
Uciesz± siê ¿±dni prasówek.

Ju¿ to kiedy¶ pisa³em, ale osi±gniesz tylko tyle, ile cz³owiek, który za³o¿y³ na g³owê kube³. To Twój problem.

Data: 2009-11-04 12:36:53
Autor: george
s³owo o metodzie

"Jerzy Olszewski" <jerzyo@it.com.pl> wrote in message news:hcrouf$9dt$3atlantis.news.neostrada.pl...
skippy pisze:

U¿ytkownik "george"
[...]

mylisz sie, o tym co tu wklejasz mozna poczytaæ gdzie indziej.
Nadmiar zbêdnych informacji wcale nie polepsza twoich wyników inwestycyjnych.
Wydaje siê ¿e powiniene¶ o tym wiedzieæ od dawna.

george

Data: 2009-11-04 12:42:19
Autor: skippy
s³owo o metodzie

U¿ytkownik "george" <george___@vp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:hcrp7a$b62$1atlantis.news.neostrada.pl...

"Jerzy Olszewski" <jerzyo@it.com.pl> wrote in message news:hcrouf$9dt$3atlantis.news.neostrada.pl...
skippy pisze:

U¿ytkownik "george"
[...]

Wyskoczy³.
Ostatnie s³owo, Jurku.
Wszystkie te infa znamy, poznajemy tylko Twoja intepretacjê w której zbyt czêsto wnioski z tez ur±gaj± logice.
Wole ich nie czytaæ, bo mi siê zazwyczaj robi s³abo, po prostu boli mnie brak logiki.

Jeste¶ zapieniony i to Ci wypacza ostro¶æ spojrzenia.
Albo bêdziesz tak wali³ az do wyborów prezydenckich - bo chyba sedno gdzie¶ lezy w tej okolicy.

Pa pa.

Data: 2009-11-04 12:50:01
Autor: Jerzy Olszewski
s³owo o metodzie
skippy pisze:

Jeste¶ zapieniony i to Ci wypacza ostro¶æ spojrzenia.
Albo bêdziesz tak wali³ az do wyborów prezydenckich - bo chyba sedno gdzie¶ lezy w tej okolicy.

Pa pa.

Jak by na grupach dyskusyjnych mówiono tylko o tym , co nie jest znane, to panowa³oby na nich wielomiesiêczne milczenie. Tak zreszt± jest i tu, gdy tylko nie piszê przez kilka dni :)

Wytnij choæ niewielki otworek w swoim kube³ku bo siê udusisz.

Data: 2009-11-04 14:15:36
Autor: kigam
s³owo o metodzie

U¿ytkownik "Jerzy Olszewski" <jerzyo@it.com.pl> napisa³ w wiadomo¶ci
skippy pisze:

> [...]

gdy tylko nie piszê przez kilka dni :)

Wytnij choæ niewielki otworek w swoim kube³ku bo siê udusisz.

Dobra znowu odchodzicie od tematu, ta Karolina to fajna dupa bo nie czytam
foru bankiera.

Data: 2009-11-04 14:32:30
Autor: Jerzy Olszewski
s³owo o metodzie
kigam pisze:

Dobra znowu odchodzicie od tematu, ta Karolina to fajna dupa bo nie czytam
foru bankiera.

Nie jestem pewny, czy mie¶ci siê to w temacie grupy, ale z tego co i jak Ona pisze to chyba tak.
Równie dobrze mo¿e to byæ jednak zgarbiony staruszek - to w koñcu tylko sieæ :)

Data: 2009-11-04 15:10:55
Autor: kigam
s³owo o metodzie

kigam pisze:

> [...]

Ona pisze to chyba tak.
Równie dobrze mo¿e to byæ jednak zgarbiony staruszek - to w koñcu tylko

Zajrza³em na to forum Karoliny nie zauwa¿y³em, za to masa krytyczna debili i
naganiaczy zosta³a dawno przekroczona. Idioci sa ¿a³o¶ni a naganiacze to
nawet ¶mieszni. Stwierdzam, ¿e tutaj to kultura w full wypasie.

Data: 2009-11-04 12:36:23
Autor: marfi
s³owo o metodzie
U¿ytkownik "skippy" <a@nie.ma> napisa³ w wiadomo¶ci news:hcroi7$79g$1news.onet.pl...

U¿ytkownik "george"
czyli zale¿y Ci na "zainteresowaniu", ale niekoniecznie na temacie ?
Byle tylko odpowiadali ? Czyli nie ma szans...

Ok ja go da³em do KF czego ¿a³uje ale trudno.

  Ja równie¿ "¿a³uje ale trudno" :)

--
marfi

s³owo o metodzie