s³owo o metodzie

Data: 2009-11-04 11:26:11
Autor: azszxz
s³owo o metodzie
Jerzy Olszewski <jerzyo@it.com.pl> napisa³(a):
Próbowa³em napisaæ co¶ bez cytatu z prasy, ale jedyny aktualny temat tam nie opisany, to k³opoty mojej Ciotki. Mog³yby one nikogo nie zainteresowaæ.

Zastanawia³em siê zatem co jest powodem takiego rozdra¿nienia "elity intelektualnej" tej grupy i wydedukowa³em, ¿e chyba nie same cytaty (bo daje je równo z Rzepy, GW i innych mediów nie patrz± na ich profile polityczne - no mo¿e poza Radiem Maryja z którego nigdy nie cytowa³em, bo go nie s³ucham, ale nad tym, dla równowagi, muszê popracowaæ).

Skoro jednak nie same cytaty, to pewnie moje krótkie komentarze. Jak reaguje cz³owiek, któremu Mama powiedzia³a, ¿e jest najm±drzejszy na ¶wiecie , a który nie radzi sobie z odpowiedzi± na proste argumenty? Tak dobrze siê domy¶lacie - rozdra¿nieniem.

Mam dla nich z³± informacjê. Mama wprowadzi³a ich w b³±d, bo powszechnie wiadomo, ¿e najm±drzejsz± na ¶wiecie jest Karolina z forum bankiera, wiêc nie mog± byæ najm±drzejszymi. Pretensje do Mamy !

Mylisz sie.
Powodem rozdraznienia jest to, ze zamieszczasz cytaty ktore nie sa
zwiazane z tematem tej grupy.
A twoje komentarze..., pomine milczeniem bo nad bzdetami nie ma co
sie pochylac.
Gdybys nie byl juz takim starym baranem to bym radzil zapytac mamy
o czym swiadczy gledzenie nie na temat ale to juz tobie i tak
nie pomoze a na jakiegos dobrego psychiatre pewnie cie nie stac.
No coz, pozostaje mi jedynie wspolczuc.

Data: 2009-11-04 12:30:44
Autor: Jerzy Olszewski
s³owo o metodzie
  azszxz pisze:
o czym swiadczy gledzenie nie na temat ale to juz tobie i tak
nie pomoze a na jakiegos dobrego psychiatre pewnie cie nie stac.
No coz, pozostaje mi jedynie wspolczuc.

Skoro nie potrafisz poprawnie rozumowaæ i napisaæ czego¶ od siebie z sensem na temat, to dobre i to, ¿e chocia¿ potrafisz wspó³czuæ.

Data: 2009-11-04 11:47:01
Autor: azszxz
s³owo o metodzie
  azszxz pisze:
> [...]
> Skoro nie potrafisz poprawnie rozumowaæ i napisaæ czego¶ od siebie z sensem na temat, to dobre i to, ¿e chocia¿ potrafisz wspó³czuæ.

Alez ja rozumiem, jestes nastepnym zdesperowanym bankrutem-oszo³omem, ktory
nie mogac dac sobie rady z gielda probuje jakos istniec w pamieci
forum na ktorym chcial zawsze brylowac. Tyle na temat olszewskiego,
na wiecej nie mam ochoty. KF.

Data: 2009-11-04 12:51:24
Autor: Jerzy Olszewski
s³owo o metodzie
  azszxz pisze:
[...]

To i tak du¿o. Dwa zdania. Pracuj nad sob± dalej.

Data: 2009-11-04 21:18:52
Autor: Ritchie
s³owo o metodzie
Jerzy Olszewski <jerzyo@it.com.pl> napisa³(a):
To i tak du¿o. Dwa zdania. Pracuj nad sob± dalej.

Moze Jurku o dupach zaczniesz pisac? Responsywnosc i temperatura sie
powiekszy, a NTG pozostanie ;) A tak na serio, to Ci ludzie kulturalnie
tlumacza dlaczego sie denerwuja, a Ty swoje. Wiec moze zaproponuje takie
rozwiazanie, w ktorym cala swoja prasowke wraz z komentarzami umiescisz w
jednym oznaczonym poscie. I kto bedzie chcial, to otworzy. Pozdro. Ritchie.

--

s³owo o metodzie