slub

Data: 2013-12-02 09:37:06
Autor: honda cbr 900
slub
witam ma  takie pytanie w sierpniu biore slub i chcial bym z malrzonka parade motocykli ja jeden sezon jezdzilem teraz juz nie jezdze czy mogbym miec taka parade prosze o odp

Data: 2013-12-02 10:53:29
Autor: Zakonspirowany
slub
W dniu 02-12-2013 10:37, honda cbr 900 pisze:
witam ma  takie pytanie w sierpniu biore slub i chcial bym z malrzonka
parade motocykli ja jeden sezon jezdzilem teraz juz nie jezdze czy
mogbym miec taka parade prosze o odp

Naturalnie.
http://i.imgur.com/5Pg1G1A.jpg

--
╯(⌐■_■)╯ ︵ ┻━┻

Data: 2013-12-02 10:05:43
Autor: honda cbr 900
slub
co w takim razie  daruje sie motocyklistom za taka impreze

Data: 2013-12-02 11:14:29
Autor: Roman Niewiarowski
slub
W dniu 2013-12-02 11:05, honda cbr 900 pisze:
co w takim razie  daruje sie motocyklistom za taka impreze

prawdziwym butelke danielsa na motor, reszcie karme suszi.

pozdr
newrom

Data: 2013-12-02 10:38:20
Autor: honda cbr 900
slub
a gdzie mogl bym znalesc kogos kto by przyjechal

Data: 2013-12-02 12:14:57
Autor: Bartłomiej Kacprzak
slub

Użytkownik "Zakonspirowany" <xxxxxx.xx.xxxx@gmail.com> napisał w wiadomości news:529c589c$0$2159$65785112news.neostrada.pl...
[...]

-- ╯(⌐■_■)╯ ︵ ┻━┻

O srejk! Wróciłeś? Prawko oddali.
Pokaż frotkę.

--
Bartek
Niebieska9'99

Data: 2013-12-02 11:48:20
Autor: Andrzej Lawa
slub
[...]

A może by tak łaskawie po polsku, hmm? Z interpunkcją i ortografią?

Co do ślubu, to zamów same pizze na wesele - będziesz mieć katering i paradę w jednym ;->

Data: 2013-12-02 11:18:43
Autor: honda cbr 900
slub
ok przepraszam napewno bedzie jakas wodeczka dla karzdego a slub mial byc w woj lubelskim  okolicach lublina bylo by mi bardzo milo prosze o kontakt 794937615

Data: 2013-12-02 15:58:49
Autor: Monster
slub
W dniu 2013-12-02 12:18, honda cbr 900 pisze:
ok przepraszam napewno bedzie jakas wodeczka dla karzdego a slub mial
byc w woj lubelskim  okolicach lublina bylo by mi bardzo milo prosze o
kontakt 794937615

Zrób ślub w kościele przy Zemborzyckiej,jak jeszcze nie zaorają to wynajmij tor,to paradę będziesz miał zapewnioną przez cały dzień.

--
Tomek

Ducati 900SS
Dniepr z wozem
BMW R1100S

Data: 2013-12-02 15:58:52
Autor: AZ
slub
On 2013-12-02, Monster <alpy2@op.pl> wrote:
[...]

Ale to bedzie musial zaprosic jakichs enduro bojsow.

<https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/1398917_581293075252959_1035882468_o.jpg>

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2013-12-02 18:19:59
Autor: Monster
slub
W dniu 2013-12-02 16:58, AZ pisze:
On 2013-12-02, Monster <alpy2@op.pl> wrote:
[...]

Aha,no spieszą się z orką..

--
Tomek

Ducati 900SS
Dniepr z wozem
BMW R1100S

Data: 2013-12-11 12:35:47
Autor: Viking
slub
W dniu 2013-12-02 10:37, honda cbr 900 pisze:
witam ma  takie pytanie w sierpniu biore slub i chcial bym z malrzonka
parade motocykli ja jeden sezon jezdzilem teraz juz nie jezdze czy
mogbym miec taka parade prosze o odp

Tak, trzeba pojeździć parę lat ,poznać kolegów,przyjaciół, którzy też jeżdżą i paradę będziesz miał bez problemu. Na mój przyjechało całe stado motocykli,bez żebrania danielsem.

--
z Komsomolskim "Czuwaj" :)
Tomek

slub