slub (dla starych, bardzo starych precli)

Data: 2010-04-12 03:33:35
Autor: katan
slub (dla starych, bardzo starych precli)
Bo sie zenie...

Jak ktos mnie jeszcze tutaj pamieta, i chce mnie odwiedzic na moim
slubie...
Zapraszam 24.04.2010 o godz. 13 do USC na Bielanach przy ulicy
Zeromskiego.

pzdr
katan.. po prostu katan.

Data: 2010-04-12 12:29:52
Autor: paweł ACE
katan <trybolowicz@gmail.com> napisał(a):
Bo sie zenie...

Jak ktos mnie jeszcze tutaj pamieta, i chce mnie odwiedzic na moim
slubie...

heh, do trzech razy sztuka?:-)

a na powaznie najlepszego na nowej drodze, nie dam rady tym razem dojechac

pawel ACE
ST i TT

Data: 2010-04-12 12:36:32
Autor: gildor
katan pisze:
Bo sie zenie...

Jak ktos mnie jeszcze tutaj pamieta, i chce mnie odwiedzic na moim
slubie...

teraz siÄ™ pisze na blogu. na blogu wychodzi taniej.

--
gildor
czarny grzechotnik w litrze k5

Data: 2010-04-12 12:54:30
Autor: Piotr May
On 2010-04-12 12:33, katan wrote:
Bo sie zenie...

Mam deja vu

Jak ktos mnie jeszcze tutaj pamieta,

no

i chce mnie odwiedzic na moim
slubie...

Ostatnio jak jechalem na Twoj slub zaplacilem mandat a potem sie rozwiodles. Mam mieszane uczucia czy jechac :-)

Zapraszam 24.04.2010 o godz. 13 do USC na Bielanach przy ulicy
Zeromskiego.

zapisane

--
piomay

Data: 2010-04-12 13:56:11
Autor: Kryhu
slub (dla starych, bardzo starych precli)
katan pisze:

Hej

Bo sie zenie...

Znowu? ;P

Serdeczne kondo...., znaczy te - z.yczenia ;)
--
Pozdro
Kryhu

Data: 2010-04-12 14:20:43
Autor: Grzegorz Rogala
slub (dla starych, bardzo starych precli)
katan pisze:
Bo sie zenie...
po co? :>

--
pozdr
Rogal

Data: 2010-04-13 18:27:32
Autor: T.F.
slub (dla starych, bardzo starych precli)
Grzegorz Rogala wrote:
katan pisze:
Bo sie zenie...
po co? :>

dokladnie.
nie rob tego bledu!

--
T.F.

Data: 2010-04-12 15:33:46
Autor: (pj)
slub (dla starych, bardzo starych precli)
W dniu 2010-04-12 12:33, katan pisze:
Bo sie zenie...

no i git! :-)
znam ten ból bom sam był matka

Jak ktos mnie jeszcze tutaj pamieta,

nikt... ;-)

i chce mnie odwiedzic na moim
slubie...

no nie, to już kompletne przegięcie! :-P

p.s. prosze o linki do zdjec narzeczonej, to bÄ™dzie wiadomo, czy gratulowac, czy?... gratulowac! ;-) anyway -  NAJLEPSZEGO! :-)

--
pozdr
pj

Data: 2010-04-12 15:53:15
Autor: Zapek
slub (dla starych, bardzo starych precli)

Uzytkownik "katan" <trybolowicz@gmail.com> napisal

Urwal nac. Nie dam rady w ten weekend.
Szkoooda.
Ale najlepszego ;-)

--
Zapek co pamieta ;-)

xr600r

Data: 2010-04-12 16:51:47
Autor: Tytus z fabryki
slub (dla starych, bardzo starych precli)
Siemka

***"katan"
Jak ktos mnie jeszcze tutaj pamieta, i chce mnie odwiedzic na moim slubie...

Ta...
pierwszy raz to siem czlowiek letko stresuje
ale nastepne razy to juz z gorki.
Gratulki

Tytus z fabryki __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 5021 (20100412) __________

Data: 2010-04-13 14:01:00
Autor: Kefir
slub (dla starych, bardzo starych precli)
Elou!
"katan" <trybolowicz@gmail.com> wrote in message news:0805b5f0-ab2a-498f-b303-344075a31ef6i25g2000yqm.googlegroups.com...
[...]

Czym sie pionu Tatanka, nie dam rady osobiscie podtrzymac Cie na duchu choc chcialbym. Zahaczcie o Pierniki w podrozy poslubnej.

--
Pozdrawiam, Artu / Kef

Data: 2010-04-20 04:33:02
Autor: Arex
slub (dla starych, bardzo starych precli)

Data: 2010-04-21 08:05:33
Autor: Jasio
slub (dla starych, bardzo starych precli)
Uzytkownik "Arex" napisal w wiadomosci news:af856ab1-19c6-4069-aeac-a281b679a379u37g2000vbb.googlegroups.com...
On 12 Kwi, 11:33, katan wrote:

Jak ktos mnie jeszcze tutaj pamieta,

nikt....

Arex? Ten Wujek?
Matko, dinozaury starsze od ropy naftowej wychodza.

--
Jasio
vx etz

Data: 2010-04-21 02:30:42
Autor: Arex
On 21 Kwi, 08:05, "Jasio" <bylystud...@gazeta.pl> wrote:
> [...]

> nikt....

Arex? Ten Wujek?
Matko, dinozaury starsze od ropy naftowej wychodza.

Nie Wujek.
Wujek to byl areks :-) choc rowniez zamieszkiwalismy obaj to samo
miasto onegdaj.
A moj nick sie pisze jakby leciutko inaczej

Obawiam sie ze ja z glebszej kopaliny jestem ;-)

Pozdrowionka
--
Arex
Varan 1000

Data: 2010-04-21 03:16:07
Autor: zuzka600f
slub (dla starych, bardzo starych precli)
  Czesc :)

On 21 Kwi, 11:30, Arex <are...@googlemail.com> wrote:
> [...]

miasto onegdaj.
A moj nick sie pisze jakby leciutko inaczej

Obawiam sie ze ja z glebszej kopaliny jestem ;-)

Jasiu, Arex tu byl, jak Wujek Areks jeszcze o liscie nie wiedzial ;)
Niezla byla zadyma o nick, jak sie 'Wujek' pojawil - wtedy jeszcze sie
porzadku pilnowalo ;)

--
Arex
Varan 1000

O!!! chyba nie mialem okazji pogratulowac :) Czyli jednak sie udaly
zakupy :) Kiedy na 2kolach do Kraju podlecicie? :)

  Pozdrawiam :)
  Tomek

Data: 2010-04-21 03:32:29
Autor: Arex
On 21 Kwi, 11:16, zuzka600f <zuzka6...@o2.pl> wrote:
Jasiu, Arex tu byl, jak Wujek Areks jeszcze o liscie nie wiedzial ;)
Niezla byla zadyma o nick, jak sie 'Wujek' pojawil - wtedy jeszcze sie
porzadku pilnowalo ;)

No pamietam jak sie wtedy na biedaka wszyscy rzucili :-)
Ale przeciez to nie byla nikogo wina. Taka smieszna zbieznosc nickow.
Pokopalem troche w archiwum na googlu i wychodzi ze pierwsze moje
posty poszly w 1987, ale ja jakos nie jestem przekonany o nieomylnosci
google :-)
Zeby nie bylo. Wcale nie mam zamiaru sie chwalic jak ja juz dlugo na
liscie jestem. Sam sie zdziwilem ze to juz taki kawal czasu.
Sa tacy co ode mnie dluzej okupuja to miejsce. I to znacznie
dluzej :-)

> Arex
> Varan 1000
O!!! chyba nie mialem okazji pogratulowac :) Czyli jednak sie udaly
zakupy :) Kiedy na 2kolach do Kraju podlecicie? :)

Chyba nie. W sumie sie nie chwale.
Mam cichy plan w tym roku. Co z tego wyjdzie zobacze.
Urlop mam w Sierpniu wiec pewnie i tak wszyscy by byli gdzies na
wakacjach.
Oczywiscie wiesz ze miejscowka nocegowa na Wyspie zawsze aktualna?

Arex
Varan 1000

Data: 2010-04-21 04:16:54
Autor: zuzka600f

On 21 Kwi, 12:32, Arex <are...@googlemail.com> wrote:
Sa tacy co ode mnie dluzej okupuja to miejsce. I to znacznie
dluzej :-)

Odzajaczkuj sie ;D U Was murzynow bija ;)...

Mam cichy plan w tym roku. Co z tego wyjdzie zobacze.
Urlop mam w Sierpniu wiec pewnie i tak wszyscy by byli gdzies na
wakacjach.

Nie przesadzaj - malo kto ma 2 miesiace urlopu ;) My raczej w lipcu,
chyba, ze na pare dni gdzies, ale jakbyco, zapraszamy :)

Oczywiscie wiesz ze miejscowka nocegowa na Wyspie zawsze aktualna?

Oczywista, ze pamietam :) I wzajemnie :)

  Pozdrawiam :)
  Tomek

Data: 2010-04-21 21:51:54
Autor: Piotr May
On 2010-04-21 12:32, Arex wrote:
[...]

hmmm, Interent w 1987 ? hmm...

ale ja jakos nie jestem przekonany o nieomylnosci
google :-)

Jesli to gugle a nie literufka to gugle kuamiom

[...]

Nie, nie. Ty nie jestes tak dlugo. Ty byles Kiedys. Potem Cie nie bylo. Teraz jestes znow. Kumasz ? :)

Arex

Nie kojarze...

--
piomay
www.piomay.riders.pl

Data: 2010-04-21 21:55:39
Autor: Piotr May
On 2010-04-21 12:32, Arex wrote:

[...]

aha - i NIKOGO tu nie bylo wczesniej. Nie ma takiej opcji. Ty jestes tu od 1987 !

--
piomay
www.piomay.riders.pl

Data: 2010-04-21 14:44:35
Autor: Arex
On 21 Apr, 20:55, Piotr May <pio...@riders.pl> wrote:

aha - i NIKOGO tu nie bylo wczesniej. Nie ma takiej opcji. Ty jestes tu
od 1987 !

Faktycznie. moja wina, moja wina, moja bardzo.... i tak dalej.
Googiel nie klamie. To ja klamie. machnalem sie o cale 10 lat :-)
Faktycznie 1997 i to jeszcze po imieniu i nazwisku sie znalazlem a nie
ksywce.
Ide posypac glowe popiolem (czy jak to tam bylo) :-)

PS. Internet juz byl w 1987. Nie jestem pewien czy juz w PL ale byl na
pewno.
100% w UK na laczach telefonicznych po jakims chorym protokole x-
costam (nie chce mi sie szukac, za pozno jest)

Arex
Varan 1000

Data: 2010-04-22 07:17:48
Autor: gildor
slub (dla starych, bardzo starych precli)

Data: 2010-04-21 15:39:54
Autor: Arkadiusz Szewczyk
slub (dla starych, bardzo starych precli) -OT
 zuzka600f napisalo:
[...]

Oj tam "zadyma" zaraz. Ledwie z 70 postow od GAMoni sugerujacych
zmiane nicka w celach porzadkowych. Sie przeczytalo, sie zmienilo.

A teraz historia zatoczyla kolo i Arexa myla ze mna, hihi.
I jeszcze od dinozaurow wyzywaja.

pozdro
--
arek
tedeemdziwincet

Data: 2010-04-21 09:37:06
Autor: Arex
On 21 Apr, 14:39, "Arkadiusz Szewczyk" <are...@poczta.onet.pl> wrote:
A teraz historia zatoczyla kolo i Arexa myla ze mna, hihi.
I jeszcze od dinozaurow wyzywaja.

A no widzisz panie dzieju. tak to jest jak (w moim przypadku)
przestalem sie ludziom naprzykrzac piszac jakies dziwne rzeczy na
liscie. Nie piszesz znaczy Cie nie ma - proste jak drut :-)

Pozdrowionka

--
Arex
Varan 1000

Data: 2010-04-21 20:54:41
Autor: Arni
Arex pisze:
[...]

jesli czegos nie ma w googlu to nie istnieje. A Ciebie google pamieta, ja tez wiec istniejesz, głowa do góry ;P

--
Arni         Toruń
'84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

Data: 2010-04-21 22:59:45
Autor: Jasio
slub (dla starych, bardzo starych precli)
Uzytkownik "Arex" <arex73@googlemail.com> napisal w wiadomosci news:ed6a016f-c66e-4218-9fc6-5dd147873b4bg30g2000yqc.googlegroups.com...
> [...]

Wujek to byl areks :-) choc rowniez zamieszkiwalismy obaj to samo
miasto onegdaj.
A moj nick sie pisze jakby leciutko inaczej

O ojcze! To i przed dinozaurami cos zylo?
(:

Tak dawno to widocznie ja jeszcze precla nie czytalem.

--
Jasio
vx etz

Data: 2010-04-22 07:19:07
Autor: gildor
slub (dla starych, bardzo starych precli)

Data: 2010-04-20 09:34:59
Autor: Viking