slub (dla starych, bardzo starych precli)

Data: 2010-04-13 14:01:00
Autor: Kefir
slub (dla starych, bardzo starych precli)
Elou!
"katan" <trybolowicz@gmail.com> wrote in message news:0805b5f0-ab2a-498f-b303-344075a31ef6i25g2000yqm.googlegroups.com...
Bo sie zenie...

Jak ktos mnie jeszcze tutaj pamieta, i chce mnie odwiedzic na moim
slubie...
Zapraszam 24.04.2010 o godz. 13 do USC na Bielanach przy ulicy
Zeromskiego.

Czym sie pionu Tatanka, nie dam rady osobiscie podtrzymac Cie na duchu choc chcialbym. Zahaczcie o Pierniki w podrozy poslubnej.

--
Pozdrawiam, Artu / Kef

slub (dla starych, bardzo starych precli)