ślub podwodny

Data: 2010-03-03 12:54:02
Autor: SE
ślub podwodny
Witam! Jestem dziennikarką Super Expressu, szukam informacji na temat
podwodnych ślubów organizowanych w Polsce lub za granicą, ale dla Polaków. Czy
ktoś słyszał o czymś takim? Pozdrawiam super.express@wp.pl

Data: 2010-03-03 08:44:52
Autor: pnk
ślub podwodny
On 3 Mar, 13:54, " SE" <super.express.SKA...@gazeta.pl> wrote:
Witam! Jestem dziennikark Super Expressu, szukam informacji na temat
podwodnych lub w organizowanych w Polsce lub za granic , ale dla Polak w. Czy
kto s ysza o czym takim? Pozdrawiam super.expr...@wp.pl

--
Wys ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->http://www.gazeta.pl/usenet/

Dziwne trochę, dziennikarka SE, ma konto na WP i wysyła posta z
gazeta.pl. Może zwolnili wszystkich informatyków ?

pnk

Data: 2010-03-03 17:47:28
Autor: karol
ślub podwodny
gazeta.pl. Może zwolnili wszystkich informatyków ?

podaj 1 arg. dlaczemu miała by spamować swoj prwadziwy adress

jk

Data: 2010-03-03 14:11:02
Autor: Divemania.pl
ślub podwodny

" SE" <super.express.SKASUJ@gazeta.pl> wrote in message news:hmlm5a$pa2$1inews.gazeta.pl...
Witam! Jestem dziennikarką Super Expressu, szukam informacji na temat
podwodnych ślubów organizowanych w Polsce lub za granicą, ale dla Polaków. Czy
ktoś słyszał o czymś takim? Pozdrawiam super.express@wp.pl

Oczywiście,

Na jednym z naszych wyjazdów nrkowych w Albanii kursant oświadczył sie swojej przyszłej żonie na burcie wraku (mamy z tego film), a w czerwcu podczas wyjazdu do Hiszpanii biorą ślub (jak dotrwają ;) ).

Pozdrawiam,

Przemyslaw Kacprzak

Centrum Nurkowe Divemania

ul. Morcinka 5 lok. 25

01-496 Warszawa

Mob. +48 691 444 481

__________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 4911 (20100303) __________

Data: 2010-03-03 14:27:54
Autor: WW
ślub podwodny
  SE pisze:
Witam! Jestem dziennikarką Super Expressu, szukam informacji na temat
podwodnych ślubów organizowanych w Polsce lub za granicą, ale dla Polaków. Czy
ktoś słyszał o czymś takim? Pozdrawiam super.express@wp.pl

Bardzo dawno temu mój kolega brał podwodny ślub.
Najpierw w USC podpisali dokumenty, potem przyjechali na base, urzędnik USC włożył maskę i trzymany za nogi zanurzył twarz w basenie. Tam popatrzył pytająco na panią i pana młodego, ci zgodnie kiwnęli głowami łowami i ślub został zawarty.

Stare dzieje.

Pozdrawiam
WW

Data: 2010-03-03 14:46:15
Autor: karol
ślub podwodny
podwodnych ślubów organizowanych w Polsce lub za granicą, ale dla Polaków. Czy

ja brałam ślub na największym (Guiness) ślubie naświecie pod wodą na Koh Kradan, nawet widać na zdjenciu
http://www.tourismthailand.org/festival-event/grand-content-6814.html
kolina

Data: 2010-03-03 16:04:44
Autor: Piotr Szadkowski
ślub podwodny
WITAM    -   RYSZARD I MARIA   z Klubu Płetwonurków "TRYTON"przy
                      Łódzkim Oddziale - PTTK          rok - 1973
                      patron. Express Ilustrowany i  Łódzka TV wiele wrzawy i jako
                      wydarzenie roku w TVP  itd.
                      pozdrawiam [ "sprawca" tego wydarz.]  -Piotr Szadkowski
                      C.N. "DIVER" - Łódź  [ najst. w kraju od 1980 r]

Data: 2010-03-04 14:59:58
Autor: Makarena z fabryki
ślub podwodny

  RYSZARD I MARIA   z Klubu Płetwonurków "TRYTON"

Czy mowa o Ryszardzie G. ?

Pozdrawiam :

      MAKARENA __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 4914 (20100304) __________

Data: 2010-03-08 15:52:10
Autor: Piotr Szadkowski
ślub podwodny
WITAM   -  a czy może byc ktos inny...   pozdrawiam  Piotr Szadkowski

Data: 2010-03-03 16:44:20
Autor: Piotr Szadkowski
ślub podwodny
PRZEPRASZAM   2 x mi się wysłało...  pozdrawiam Piotr Sz.

Data: 2010-03-04 10:58:30
Autor: jacekplacek
ślub podwodny
 SE <super.express.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):
[...]

Ślub, ślub... pełno tego. A o rozwodzie kto słyszał :D

Data: 2010-03-05 12:17:06
Autor: PAweł
ślub podwodny

Ślub, ślub... pełno tego. A o rozwodzie kto słyszał :D

A bo to raz?
Mało to topielców straż wyciąga?

P. --

Data: 2010-03-04 11:16:56
Autor: ORKA TEAM
ślub podwodny
Witam,
Na naszej bazie Koparki w Jaworznie też można ślub pod wodą zawrzeć. Pomagamy w pełnej organizacji takiej uroczystości, łącznie z księdzem nurkiem.
Szczegóły na: http://orkasa.pl/bazy-nurkowe/baza-nurkowa-koparki/lub-pod-wod.html

Zapraszamy chętne pary :)

--
Pozdrawiam,
******************************************************************************************

tel.+48 33 8228260
tel./fax.+48 33 8228220
www.orkasa.pl

strona fun clubu KOPARKI:  www.fun.orkasa.pl
sklepy internetowe:        www.divershop.pl, www.mares.24g.pl

ORKA GROUP Sp. z o.o.
siedziba firmy i sklep nurkowy:
Bielsko-Biała, ul. Widok 12, teren hali widowiskowo-sportowej
baza nurkowa Koparki oraz sklep nurkowy:
Jaworzno-Szczakowa, ul. Płetwonurków 1
*******************************************************************************************

Data: 2010-03-05 12:01:51
Autor:
ślub podwodny
dziekuję wszystkim za odpowiedzi :)
adres - z powodu wiecznego przepełnienia skrzynki używam dwóch :)

Data: 2010-03-05 16:22:57
Autor: pzw
ślub podwodny
adres - z powodu wiecznego przepełnienia skrzynki używam dwóch :)

penwnie czytelnicy piszą ze skargami:

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80273,7630320,Lisowie_wygrali_proces___Super_Express__ma_im_zaplacic.html?skad=rss

Data: 2010-03-06 23:14:23
Autor: 666
ślub podwodny
Ślub jak ślub, nuda.
Ale może masz koleżankę redaktorkę z pisma młodzieżowego, która by chciała się co nieco dowiedzieć o podwodnej utracie dziewictwa?
To będzie dopiero temat...
JaC

-- -- -