sluchawki BT

Data: 2013-10-07 23:45:41
Autor: J.F.
sluchawki BT

Czy w parametrach tych roznych sluchawek jest cos co by uzasadnialo
roznice cen ?

Owszem, sa single, sa multipoint ... ale czy sluchaweczka za 300 zl
jest jakos istotnie lepsza od takiej za 30 ? Diamentami jeszcze nie jest wysadzana ...

J.

P.S. a taka sluchawke z przyciskami do sterowania odtwarzaczem ktos
widzial ?

Data: 2013-10-08 08:30:05
Autor: Chris
sluchawki BT
J.F. nabazgral(a):

Czy w parametrach tych roznych sluchawek jest cos co by uzasadnialo
roznice cen ?
Owszem, sa single, sa multipoint ... ale czy sluchaweczka za 300 zl
jest jakos istotnie lepsza od takiej za 30 ?

Lepsze filtry wyciszajace np. wiatr, obce dzieki a wychwytujaca gl體nie mowe tak zeby bylo slychac rozm體ce a nie szum morza.

--
www.bezwypadkowy.net - Sprawdz historie auta i zobacz czy nie bylo wrakiem.
www.automo.pl - Sprawdz VIN, wyposazenie, przebieg, historie wypadkowa.

Data: 2013-10-08 09:31:29
Autor: sqlwiel
sluchawki BT
W dniu 2013-10-07 23:45, J.F. pisze:

Czy w parametrach tych roznych sluchawek jest cos co by uzasadnialo
roznice cen ?

Owszem, sa single, sa multipoint ... ale czy sluchaweczka za 300 zl
jest jakos istotnie lepsza od takiej za 30 ?

Nie wiem ;)
Ale mam tak膮 za ~30z艂 (i to 6 lat temu) Jabra 2010. Niby dzia艂a, ale:
- na Soniericu k810 nie dzia艂a na niej odtwarzanie multimedi贸w, czyli mp3,
- je艣li na niej odbieram rozmow臋, to rozm贸wca s艂yszy, 偶e odebrano, ale przez pierwsze 3-4s nie s艂yszy mnie ani ja jego,
- na Win XP nie dzia艂a ze Skypem (na Vist'cie dzia艂a),
- przy odleg艂o艣ci od telefonu ~2m, je艣li s膮 przeszkody (np 艣ciana albo 2 osoby), to pojawiaj膮 si臋 trzaski i zak艂贸cenia
- przeflancowanie jej z telfonu do komputera wymaga usuni臋cia, po czym nowego wyszukiwania i parowania

P.S. a taka sluchawke z przyciskami do sterowania odtwarzaczem ktos
widzial ?

Kupi艂em jaki艣 g艂o艣nik BT do grania muzyki z byle-czego i przyciski na nim prze艂膮czaj膮 utw贸r w tablecie, wi臋c zasadniczo pewno dzia艂a

--

Dzi臋kuj臋. Pozdrawiam.   sqlwiel.

Data: 2013-10-08 11:07:54
Autor: Piotr Rezmer
sluchawki BT
sqlwiel pisze:

[...]

Ja z kolei mam Plantronics M165. Nie ma zadnej z powyzszych wad, jedyne co mi sie nie podoba to waskie pasmo przenoszenia (telefoniczne) gdy uzywane jest ze Skypem. Nie dziala mi tez sterowanie glosem ("answer","ignore")

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

Data: 2013-10-08 11:59:42
Autor: J.F
sluchawki BT
U偶ytkownik "sqlwiel"  napisa艂 w wiadomo艣ci
[...]

To chyba kwestia profili. Musi miec HSP, moze HPF i A2DP.
A2DP cos tam kosztuje, ale przeciez nie 100zl.

Z drugiej strony - to tez kwestia telefonu, ze nie potrafi uzyc dostepnego.

- na Win XP nie dzia艂a ze Skypem (na Vist'cie dzia艂a),
byc moze podobna sprawa - plus jeszcze kwestia interfejsu/stosu BT

[...]

A inne sa lepsze ? Bo to znow moze byc wina telefonu - choc zasieg sluchawki z zalozenia nie musi byc duzy.
A Jabra to w przeciez nie ostatnia firma.

[...]

Ale sluchawki to chyba takiej nie widzialem.

J.

Data: 2013-10-08 19:36:22
Autor: Piotr Rezmer
sluchawki BT
J.F pisze:

A inne sa lepsze ? Bo to znow moze byc wina telefonu - choc zasieg
sluchawki z zalozenia nie musi byc duzy.
A Jabra to w przeciez nie ostatnia firma.

Na plantronics M165 mam tak na oko z 6m zasi臋gu.

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

Data: 2013-10-09 11:03:22
Autor: J.F
sluchawki BT
U偶ytkownik "Piotr Rezmer"  napisa艂 w wiadomo艣ci
J.F pisze:
A inne sa lepsze ? Bo to znow moze byc wina telefonu - choc zasieg
sluchawki z zalozenia nie musi byc duzy.
A Jabra to w przeciez nie ostatnia firma.

Na plantronics M165 mam tak na oko z 6m zasi臋gu.

Typowy zasieg BT, ale:
-w sluchawce moze niepotrzebny wiec po co tracic prad na niepotrzebnie silne nadawanie,
-te 6m to raczej w latwych warunkach, a jak tu jakas zbrojona sciana ...

J.

sluchawki BT