suchawki USB oraz karta w systemie.

Data: 2011-07-28 11:18:08
Autor: ...::QRT::...
suchawki USB oraz karta w systemie.
Witam mam pewien problem ze słuchawkami USB (logitech Clear Chat Pro). W zasadzie
ze sluchawkami wszystko ok ale nie bardzo moge skonfigurować to tak by było
jak ja chce.  Mianowicie w mam jedną „głowną” kartę dźwiekową (Audigy 2ZS) która służy do
wszystkiego poza rozmowami głosowymi. I jest domyślną w systemie. Słuchawki sa tylko do skajpa i figurują w ustawieniach audio skajpa jako
mikrofon i głośniki. A np dzwonek ze skajpa idzie na główną kartę
dzwiekową. Problem jest w tym iż słuchawki USB mają "regulacje głośności" - jednak nie
jest to potencjometr na kablu ale przyciski które regulują głośność w
systemie. No działa to dobrze gdy słuchawki są domyślną kartą dzwiekową w
systemie. Natomiast gdy domyślną kartą w systemie jest audigy regulacja na
słuchawkach działa dla domyślnej karty dźwiekowej. Co jakby siłą zeczy nie
bardzo mi odpowiada bo wolałbym aby działało to tylko dla słuchawek USB.  Większy problem jest w tym iż nie bardzo da sie sterować głośnością
słuchawek USB w ogóle - ona w takim wypadku ustawiona na średni poziom
który czasami przy rozmowach jest niewsytarczający (suwaczek w skajpie jest
na maxa)…

Wie może ktoś jak sobie z takim faktem poradzić?

Data: 2011-07-28 18:09:24
Autor: Rafał Łukawski
słuchawki USB oraz karta w systemie.

[...]

W tym modelu przyciski 'glosnosci' działają pośrednio jako klawiatura (urządzenie HID) i na poziomie urządzeń USB widzianych z systemu raczej nie mają nic wspólnego ze słuchawkami i mikrofonem.

Wie może ktoś jak sobie z takim faktem poradzić?

W tej chwili nic do głowy mi nie przychodzi, zapytaj na grupie związanej z systemem operacyjnym, którego używasz.

suchawki USB oraz karta w systemie.