s│uchawki USB oraz karta w systemie.

Data: 2011-07-28 11:18:08
Autor: ...::QRT::...
s│uchawki USB oraz karta w systemie.
Witam mam pewien problem ze słuchawkami USB (logitech Clear Chat Pro). W zasadzie
ze sluchawkami wszystko ok ale nie bardzo moge skonfigurować to tak by było
jak ja chce.  Mianowicie w mam jedn─ů ÔÇ×g┼éown─ůÔÇŁ kart─Ö d┼║wiekow─ů (Audigy 2ZS) kt├│ra s┼éu┼╝y do
wszystkiego poza rozmowami g┼éosowymi. I jest domy┼Ťln─ů w systemie. S┼éuchawki sa tylko do skajpa i figuruj─ů w ustawieniach audio skajpa jako
mikrofon i g┼éo┼Ťniki. A np dzwonek ze skajpa idzie na g┼é├│wn─ů kart─Ö
dzwiekow─ů. Problem jest w tym i┼╝ s┼éuchawki USB maj─ů "regulacje g┼éo┼Ťno┼Ťci" - jednak nie
jest to potencjometr na kablu ale przyciski kt├│re reguluj─ů g┼éo┼Ťno┼Ť─ç w
systemie. No dzia┼éa to dobrze gdy s┼éuchawki s─ů domy┼Ťln─ů kart─ů dzwiekow─ů w
systemie. Natomiast gdy domy┼Ťln─ů kart─ů w systemie jest audigy regulacja na
s┼éuchawkach dzia┼éa dla domy┼Ťlnej karty d┼║wiekowej. Co jakby si┼é─ů zeczy nie
bardzo mi odpowiada bo wola┼ébym aby dzia┼éa┼éo to tylko dla s┼éuchawek USB.  Wi─Ökszy problem jest w tym i┼╝ nie bardzo da sie sterowa─ç g┼éo┼Ťno┼Ťci─ů
s┼éuchawek USB w og├│le - ona w takim wypadku ustawiona na ┼Ťredni poziom
kt├│ry czasami przy rozmowach jest niewsytarczaj─ůcy (suwaczek w skajpie jest
na maxa)ÔÇŽ

Wie mo┼╝e kto┼Ť jak sobie z takim faktem poradzi─ç?

Data: 2011-07-28 18:09:24
Autor: Rafał Łukawski
słuchawki USB oraz karta w systemie.

[...]
bardzo mi odpowiada bo wolałbym aby działało to tylko dla słuchawek USB.
[...]

W tym modelu przyciski 'glosnosci' dzia┼éaj─ů po┼Ťrednio jako klawiatura (urz─ůdzenie HID) i na poziomie urz─ůdze┼ä USB widzianych z systemu raczej nie maj─ů nic wsp├│lnego ze s┼éuchawkami i mikrofonem.

Wie mo┼╝e kto┼Ť jak sobie z takim faktem poradzi─ç?

W tej chwili nic do g┼éowy mi nie przychodzi, zapytaj na grupie zwi─ůzanej z systemem operacyjnym, kt├│rego u┼╝ywasz.

s│uchawki USB oraz karta w systemie.