słuchawki stereo z mikrofonem (ctia)

Data: 2013-08-27 07:24:42
Autor: qrt
słuchawki stereo z mikrofonem (ctia)
 moglby mi ktoś wyjaśnić o co chodzi ze standardami słuchawek do
 telefonu? bo wedle mojej wiedzy wygląda to tak.: jest standard "iPoda"
 (ctia) oraz inny omtp. różnią się one tym ze masa jest zamieniona
 miejscami z mikrofonem. wszystko jasne. każdy współczesny telefon to jest chyba juz tylko ctia (lub jak
 nazywa to Nokia w lumiach ahj) jednakże myk jest taki ze np słuchawki sony przeznaczone do iPoda
 (a wiec w standardzie ctia) ni cholery nie działają ani z lumia
 620, ani z Galaxy s3 mini. to znaczy dźwięk słychać, przycisk
 palzuje odtwarzanie ale nie działa ani mikrofon ani przyciski
 głośności. żeby było smieszniej oryginalne słuchawki od samsunga
 oferują cala ta funkcjonalność zarówno na lumii jak i samsungu.
 byłem z telefonem w sklepie i testowalem jakieś przejściówki ale
 nic one nie pomgaly. z reszta ciężko by pomogły skoro lumia 620
 nie obsługuje omtp. podobnie nie działały słuchawki cresyn czy
 Soundmagic będące w standardzie ctia. ale juz jakieś philipsy działały (aczkolwiek nie miały regulacji
 głośności) może mi ktoś wyjaśnić o co w tym chodzi? bo najwidoczniej sam
 układ pinów na w tyczce to sporo za malo by zapewnic poprawna
 prace słuchawek wraz z mikrofonem i telefonu. --

Data: 2013-08-27 09:19:53
Autor: J.F
słuchawki stereo z mikrofonem (ctia)
Użytkownik "qrt"  napisał w wiadomoœci
[...]

Jeszcze jest kwestia co przycisk robi.
Zwiera, rozwiera, opornik wlacza ....  w nokii C6 mam cale sterowanie po tym kabelku, kilka przyciskow, i na ucho to jakims kodem lub czestotliwosciami.
Ale dziala tez z prostym przyciskiem.

Omomierz w dlon - ewentualnie znalezc model nokii pasujacy do lumii, a potem wyszukac na allegro.

J.

słuchawki stereo z mikrofonem (ctia)