słuchawki z mikrofonem

Data: 2011-09-09 11:54:27
Autor: Artur
słuchawki z mikrofonem

"BQB" <adres@antyspamowy.com.invalid> wrote in message news:j4ch4i$olq$1news.task.gda.pl...
Szukam słuchawek z mikrofonem, lepszych jakościowo od tych zwykłych dostępnych w sklepach po 25 zł.
Do wydania mam 100-200 zł. Fajnie, jakby była możliwość odpięcia mikrofonu i używania jak zwykłych słuchawek.

Zaden ze mnie meloman wiec moge mowic tylko tyle, ze dzwiek _mi_ sie podoba lub nie. :)

Znam dwa modele, ktore spelniaja Twoje kryteria, a dzwiek _mi_ sie podoba.
Creative Fatality - cena ok. 120 - 150PLN
Logitech (modelu nie pamietam, mialy logo THX), cena ok. 200PLN (pewnie za to logo) :)

Oba wyroby mi przypadly do gustu.

słuchawki z mikrofonem