słuczka, auto do działalnosci a auto zastępcz e

Data: 2009-03-09 01:13:25
Autor: przypadek
słuczka, auto do działalnosci a auto zastępcz e
A tak w ogóle, na jakiej podstawie ZU twierdzą, że auto musi być
wykorzystywane do dział. zarobkowej? Ja wiem, że jest taka praktyka,
ale chyba nieco wydumana, bo ustawa nakazuje pokryć *wszystkie*
szkody, a to jest również szkoda, jeśli muszę pożyczać samochód i
płacić za niego, albo jechać taksówką (alternatywnie - i jeśli tak
jest taniej to raczej brałbym taksówkę i kazał pokrywać). Gdybym nie
miał stłuczki, nie musiałbym pożyczać samochodu, to chyba jasne.

słuczka, auto do działalnosci a auto zastępcz e