słup telefoniczny na mojej parceli

Data: 2009-07-26 22:51:23
Autor: Jurek S.
słup telefoniczny na mojej parceli
Kiedyś przyszlo do mnie dwoch gostkow w imieniu TPSA i rzucili mi umową, ktorą nalezy szybko podpisac, bo oni jakies tam kable przez moją dzialke (rolną jeszcze) beda ciagnąc. Zostawilem sobie tą umowe, poczytalem i napisalem swoją wersję... chcialem za to tylko jednorazowo 3-krotnosc oplat jakie wtedy wnosilem na rzecz tpsa (telefon+neo)... Nie podpisali... swoim kablekiem ominęli moj teren...

słup telefoniczny na mojej parceli