słuszny kierunek obrała nasza partia

Data: 2010-06-10 07:21:48
Autor: apr...
słuszny kierunek obrała nasza partia
http://biznes.onet.pl/koniec-fuszerek-w-budowie-drog,18496,3240056,1,prasa-detal
http://tiny.pl/ht4z3
...A kto dotychczas odbierał te budowy? za kasę, z dziewczynkami, nawaleni?   co z dotychczasowymi inspektorami? co porabiają?...

świński ryj jest dobry dla przykrycia naszych kroków, słusznych kroków naszej idełowej partii o słusznym ROdowodzie.
drogowy matrix wiecznie żywy, jak dziury w jezdniach.

Data: 2010-06-10 09:24:25
Autor: apr...
 apr... <aprecjator@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
[...]

to to pryszcz, żyjemy już z dziurami 60 lat, druga natura Polaka przyzwyczajenie, ale to co oPOwiada pan sikorka to już szczyt ...
http://biznes.onet.pl/gaz-ze-skal-coraz-blizej,18567,3240177,1,prasa-detal
http://tiny.pl/htnxf
mam, to będzie tzw. offset gazowy, wy nam POwiercicie dziury, a my wam oddamy złoża, pasi panie obrama ?
bez mydła i gazu, w sumie jedno i samo miejsce.

Data: 2010-06-10 12:56:04
Autor: cirrus
Użytkownik " apr..." <aprecjator@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:huq3qb$nll$1inews.gazeta.pl...
[...]

Boli cię brzuch, masz zatwardzenie?

--
stevep

Data: 2010-06-10 11:04:21
Autor: apr...
cirrus <cirrus@tinvalid.kdami.net> napisał(a):
> [...]
> naszej  idełowej partii o słusznym ROdowodzie.
> drogowy matrix wiecznie żywy, jak dziury w jezdniach.

to co wyprawia Twoja Partia jest lepsze niż laxigen, jedna gęba bądź jej jedna wyPOwiedź sieje w sralni takie spustoszenie, że ho ho.
no a teraz konkretnie facet, w czym rzecz, prawda to czy fałsz, że Twoi kręcą LOdy zimą i latem ?

--

słuszny kierunek obrała nasza partia