sluzba celna i mandat za predkosc

Data: 2010-06-14 19:41:29
Autor: MariuszM
sluzba celna i mandat za predkosc
W dniu 14-06-2010 13:06, Maciej Browarczyk pisze:
Hej.
Od kiedy tak jest, ze sluzba celna robi fotki i wysyla papier o podanie
kierujacego pojazdem (samochod na firme) w celu ukarania za
przekroczenie predkosci? W dupach sie poprzewracalo, nie maja co robic i
bawia sie w Policje? Zadnego zdjecia nie przyslali, tylko pismo o
podanie kierujacego pojazdem. Nie wiem czy prowadzil Konrad Wallenrod ze
Szwajcarii czy Arsen Lupin ale denerwuje mnie to, ze kazda sluzba nagle
mierzy predkosc, kiedy doczekamy sie tego, ze karetki w czasie kiedy nie
ma wezwania, beda mierzyc predkosc?

Państwo stale rozszerza uprawnienia poszczególnych służb mundurowych.
Niedługo - i wcale nie żartuję - mandat za przekroczenie prędkości dostaniesz od SOK-istów;-)
--
M.

Data: 2010-06-14 19:49:08
Autor: Hinek
sluzba celna i mandat za predkosc
Użytkownik "MariuszM" <usn@poczta.onet.pl> napisał

Niedługo - i wcale nie żartuję - mandat za przekroczenie prędkości dostaniesz od SOK-istów;-)

I słusznie!!! Jak zauwazyl lokalny autorytet: "nic nie stoi na
przeszkodzie, by przy okazji ustawili FR celem poprawienia
efektywności"
Pozdr

--
Hinek

Data: 2010-06-14 19:51:57
Autor: MadMan
Dnia Mon, 14 Jun 2010 19:41:29 +0200, MariuszM napisał(a):

Niedługo - i wcale nie żartuję - mandat za przekroczenie prędkości dostaniesz od SOK-istów;-)

Szczególnie w obliczu rychłej likwidacji SOKu. --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-06-16 09:13:42
Autor: MariuszM
W dniu 14-06-2010 19:51, MadMan pisze:

Szczególnie w obliczu rychłej likwidacji SOKu.
Właśnie dlatego.
W miejsce SOK-u powstanie nowa służba, która będzie miała specjalne uprawnienia, podobne jak Policja (m.in. operacyjne). Pewnie wezmą się też za fotoradary;-)

M.

Data: 2010-06-14 20:34:53
Autor: robertcb
> [...]
Niedługo - i wcale nie żartuję - mandat za przekroczenie prędkości dostaniesz od SOK-istów;-)

a od straży leśnej albo rybackiej też?;-)

Data: 2010-06-15 17:02:57
Autor: Nex@pl
W dniu 2010-06-14 20:34, robertcb@mailinator.com pisze:

a od straży leśnej albo rybackiej też?;-)

Niedługo stróż na osiedlu bedzie wlepiał mandaty.... :)

sluzba celna i mandat za predkosc