sluzba zdrowia a zdjecie gipsu - cd...

Data: 2010-10-04 16:06:13
Autor: JP
sluzba zdrowia a zdjecie gipsu - cd...
a tak z ciekawosci gdzie? bo sam ma zgola inne doswiadczenia - rano do rejestracji - jak bylem wczesnie, to i u lekarza w miare szybko - zaden problem, bez zapisow, tylko oczywiscie ubezpieczenie ze soba - w szpitalu na Lindleya - tylko ze bylem pacjentem po ostrym dyzurze - nie wiem czy to ma jakies znaczenie.

Data: 2010-10-04 16:14:00
Autor: Michał V-R
W dniu 2010-10-04 16:06, JP pisze:
[...]

ma bardzo duze znaczenie, ja na woloskiej, na ursynowie na uboczu, tez problemy robili z zapisam, a nawet nie chcieli mnie zapisac

Michal V-R
gg 9409047
żyje sie raz, pozniej sie tylko straszy

sluzba zdrowia a zdjecie gipsu - cd...