sluzba zdrowia a zdjecie gipsu - wkurw

Data: 2010-09-30 13:25:29
Autor: maverik
sluzba zdrowia a zdjecie gipsu - wkurw

Użytkownik "Michał V-R" <michalvet@o2.pl> napisał w wiadomości news:i81ga8$3ik$1inews.gazeta.pl...
Juz mnie wkurwili z samego rana, znaczy nasza kochana sluzba zdrowia.

Wykup ubezpieczenie w prywatnej służbie, ja się nad tym zastanawiam mimo płacenia co miesiąc magicznych 860 zł. Przez cały sierpień i połowę września prawie nie chodziłem, okazało się że mój kręgosłup ma 100 lat. Gdy trafiłem na ostry dyżur na wózku z niemożliwością chodzenia po ostrych lekach przeciwbólowych żeby w ogóle działać zostałem poproszony o.. skierowanie :-) I gdyby nie kasa to do dzisiaj nie wiedziałbym co mi jest. Bo na rezonans czeka się kilka miesięcy, ale za szejset od ręki itd.

sluzba zdrowia a zdjecie gipsu - wkurw