służby czuwały i czuwają

Data: 2011-11-03 08:58:48
Autor: apr...
służby czuwały i czuwają
czy ten tekst nie wystarczy wam lemingom o tym, że...
http://freeyourmind.salon24.pl/

Data: 2011-11-03 10:03:28
Autor: Bambaryła
służby czuwały i czuwają

Użytkownik "apr..." <aprecjator@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j8tl48$f8a$1inews.gazeta.pl...
czy ten tekst nie wystarczy wam lemingom o tym, że...
http://freeyourmind.salon24.pl/

Nie bardzo rozumiem co cię tak zafrasowało. Tzw. służby są na całym świecie i pilnują by niektórym z was nie odbiło ponad normę.

BBR

Data: 2011-11-03 10:25:03
Autor: Bogdan Idzikowski
służby czuwały i czuwają

Użytkownik "apr..." <aprecjator@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j8tl48$f8a$1inews.gazeta.pl...
czy ten tekst nie wystarczy wam lemingom o tym, że...
http://freeyourmind.salon24.pl/

O czym? I o czym jest ten tekst? Jeśli umieściłeś ten link, to z pewnością przeczytałeś ze zrozumiemiem.

Wyłuskałem takie zdanie: "To spotkanie nie było zresztą niczym nadzwyczajnym, skoro to ruskie służby miały najszybciej i najwcześniej wieści o "katastrofie prezydenckiego samolotu" (która "musiała się  wydarzyć") rozpowszechniać i przekazywać za pomocą pantoflowej poczty a to na lotnisku Siewiernyj, a to w Katyniu, a to jeszcze dalej."

Wyjaśnij mi, proszę dlaczego "katastrofa prezydenckiego samolotu musiała się wydarzyć"? Czy autor tej notatki ma wiedzę o nikomu nieznanych faktach?
Przeczytałeś, zrozumiałeś, rozpowszechniasz, czyli wiesz.
Z niecierpliwością czekam na wyjaśnienie.

służby czuwały i czuwają