sluzebnosc - prosba o prade

Data: 2009-03-18 19:35:10
Autor: Andrzej Lawa
sluzebnosc - prosba o prade
Mlody pisze:

1. jak to najlepiej zalatwic?

Polubownie ;)

2. Ile to moze mnie kosztowac? 50PLN, 1000PLN, 10 000PLN ?

Polubownie - koszt stosownego wpisu do księgi wieczystej.

3. Czy ew. moge postraszyc sadem postac ktora mi to sprzedala (a dokladniej
pokryciem kosztow doprowadzenia dzialki do takiej postaci jaka deklarowali i
zapewniali w akcie notarialnym) - traktuje to jako karte w dyskusji ale w
ostatecznosci .... chcialbym wiedziec ;)

Owszem. Możesz też zmusić drogą sądową do ustanowienia służebności.

Na koniec dodam ze wlascicielką drogi jest matka kobiety od ktorej kupilem
dzialke. I czekam mnie rozmowa z ta wlascicielka drogi wlasnie.

W rozmowie pamiętaj, żeby służebność obejmowała dojście, dojazd i
przeprowadzanie mediów - i to przez wszystkie prywatne kawałki drogi aż
do najbliższej gminnej.

Data: 2009-03-18 21:49:06
Autor: Mlody
sluzebnosc - prosba o prade

"Andrzej Lawa" <alawa_news@lechistan.SPAM_PRECZ.com> wrote in message
Mlody pisze:

> 1. jak to najlepiej zalatwic?

Polubownie ;)
tego jestem zwolennikiem, i to zaproponowalem  ;)

> 2. Ile to moze mnie kosztowac? 50PLN, 1000PLN, 10 000PLN ?

Polubownie - koszt stosownego wpisu do księgi wieczystej.
Jestem po pierwszej rozmowie i w ich wydaniu polubownie to 10 000PLN z
mozlilwoscia niewielkiej negocjacji.

> [...]
> ostatecznosci .... chcialbym wiedziec ;)

Owszem. Możesz też zmusić drogą sądową do ustanowienia służebności.
a cos wiecej ?

> [...]

W rozmowie pamiętaj, żeby służebność obejmowała dojście, dojazd i
przeprowadzanie mediów - i to przez wszystkie prywatne kawałki drogi aż

to akurat sami zaproponowali " w pakiecie" ale za 10kPLN. Z przeprowadzonej
rozmowy wynika ze jestem trzeci bo w tamtym roku 2 sasiadow juz zaplacilo

Data: 2009-03-18 22:11:38
Autor: Robert Tomasik - praca
sluzebnosc - prosba o prade

Kiedy kupiłeś działkę? Chodzi mi o pprzedawnieni roszczeń do poprzedniego właściciela, choć wydaje mi się, że to roszczenie będzie trochę nie na miejscu. Wszak z łatwością mogłeś się dowiedzieć tego z mapek.

Data: 2009-03-19 07:36:03
Autor: Mlody
sluzebnosc - prosba o prade

Kiedy kupiłeś działkę?
X 2005

Data: 2009-03-18 22:15:36
Autor: Andrzej Lawa
sluzebnosc - prosba o prade
Mlody pisze:

[...]

Posrało ich????????????

Gnoje mają psi obowiązek zapewnić dostęp do sprzedanej działki!

[ciach]

ostatecznosci .... chcialbym wiedziec ;)
Owszem. Możesz też zmusić drogą sądową do ustanowienia służebności.
a cos wiecej ?

Niestety nie znam procedury, bo sam trafiłem na uczciwego właściciela.

[...]

Krótko: stara k*.*wa! Inaczej nie można takiej określić.

Może spróbuj z grubej rury: złóż zawiadomienie o oszustwie (sprzedali
działkę fałszywie informują o jej parametrach), a teraz próbie
wyłudzenia. Zwłaszcza, że w akcie notarialnym masz wpisane oświadczenie,
że ma dostęp do drogi publicznej.

Może to pomoże. No, chyba że na córeczce jej nie zależy ;->

sluzebnosc - prosba o prade