slychac w Polsce wielki plusk, to juz Polske topi tusk...

Data: 2009-02-24 08:56:06
Autor: Mariusz Merta
slychac w Polsce wielki plusk, to juz Polske topi tusk...
a kawecki z dala, crawlem za***dala...
tak mi zrymnelo w zwiazku z "sukcesem" pr sloneczka peru

http://www.niezalezna.pl/article/show/id/16853
warto poczytac jak sobie chlopcy zarabiaja...
ciekawi mnie czy przypadkiem nie udlawia sie tymi zarobionymi
milionami ?

Mariusz Merta

Data: 2009-02-24 19:23:55
Autor: KatonStarszy
Mariusz Merta pisze:
a kawecki z dala, crawlem za***dala...
tak mi zrymnelo w zwiazku z "sukcesem" pr sloneczka peru

http://www.niezalezna.pl/article/show/id/16853
Z tego bełkotu jedno wynika jasno: trzeba było wprowadzić euro.!!!
Ale nie o to chyba paranoikowi co to pisał chodziło.
Jacy spekulanci? Jacy cwaniacy?
To wina idiotów którzy dali sobie wcisnąć "opcje" ;-)

--
Nie będzie Niemiec gniótł nam płaszcz
ni skuwał kajdanami.

"Zapylała raz pszczółka jakiegoś badyla,
wtem czuje, że od tyłu też ją ktoś zapyla.
Patrzy się, a to truteń niejaki Zenobi!
Morał: rób dobrze innym, tobie też ktoś zrobi."

Data: 2009-02-24 22:46:15
Autor: Piotr
slychac w Polsce wielki plusk, to juz Polske topi tusk...
Dnia Tue, 24 Feb 2009 19:23:55 +0100, KatonStarszy napisa³(a):

Z tego be³kotu jedno wynika jasno: trzeba by³o wprowadziæ euro.!!!
Ale nie o to chyba paranoikowi co to pisa³ chodzi³o.
Jacy spekulanci? Jacy cwaniacy?
To wina idiotów którzy dali sobie wcisn±æ "opcje" ;-)

No to wprowadzajta... Siê zrobi³o te euro jakim¶ zaklêciem PR-u, dla
pó³g³ówków...
Mozliwo¶æ wprowadzenia w Polsce euro by³a oceniana na 2012-15 rok, ja nie
wiem sk±d pomys³, ¿e Kaczor mia³ je wprowadziæ w 2006? To nie sztandar.
pz
Piotr

Data: 2009-02-26 09:22:56
Autor: KatonStarszy
slychac w Polsce wielki plusk, to juz Polske topi tusk...
Piotr pisze:

No to wprowadzajta... Się zrobiło te euro jakimś zaklęciem PR-u, dla
półgłówków...
Mozliwość wprowadzenia w Polsce euro była oceniana na 2012-15 rok, ja nie
wiem skąd pomysł, że Kaczor miał je wprowadzić w 2006? To nie sztandar.
Ok. Ale kaczor przespał najlepszy okres do rozpoczęcia całego procesu.